Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdin tilata vaimolle erikoisruuan lentokoneessa- Vaimo mököttää edelleen 24h jälkeen hotellihuoneessa.

Vierailija
11.08.2018 |

Lähdimme vaimon ja kahden lapsen kanssa ulkomaille. Tilasin lennolle ruuan kaikille, mutta unohdin vaimoni allergiat. Hän ei siis syönyt mitään lennon aikana. Pystyi vain juomaan. Hän suuttui minulle lennolla ja mököttää vieläkin hotellihuoneessa. Ei lähde uimaan eikä syömään. Tiedän, että tein virheen ja olen pyytänyt anteeksi, mutta tämä menee jo aivan naurettavaksi. Ajattelin, että jos tuo mökötys jatkuu, niin jätän vaimon yksin ja otan lapset ja lähdetään uimaan ja retkille. Vaimo tehköön mitä tahtoo. Katsotaan tuleeko hätä, kun huomaa jääneensä itsekseen.

Kommentit (242)

Vierailija
101/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on ilmeisesti ulkoistanut itsensä perheen arjesta aika tehokkaasti muutenkin. Eihän tuolle muuta selitystä voi olla, että unohtaa jotain noin tärkeää ja jokapäiväisessä elämässä näkyvää asiaa. Eli vaimo on pyörittänyt kotia ja hoitanut ruokaostokset ja tehnyt ruuat ja varmaan muutkin kotityöt. Ei kannata hirveästi yllättyä ap, jos tämä tekosi nyt katkaisi kamelin selän. Positiivista on, että viikko viikko systeemillä saat jatkossa olla enemmän läsnä lastesi arjessa yh-isänä. Opit pikkuhiljaa huolehtimaan arjen asioista.

Minä olen se, joka siivoaa, tekee ruuat ja vaimo pesee pyykit ainoastaan. Hoidan lapset ja pihatyöt. Vai

mo somettaa.

En usko hetkeäkään.

Jos tekisit oikeasti vaimon ruuat, et ikinä olisi unohtanut erikoisruokavaliota. Se ei ole mahdollista yksinkertaisesti.

Ehkä tilanteenne on vielä huunompi kuin oletin. Sen lisäksi, että vaimo oikeasti huolehtii arjen vastuista, sinä et edes arvosta sitä vaan kuvittelet olevasi itse se, joka tekee kaiken ja avoimesti vielä halveksut vaimoa väittämällä hänen vain somettavan.

Ei se minua haittaa, mutta se on totuus. Vaimon ex- mies otti vaimosta eron juuri sen takia, että vaimo makasi kotona.

Kun joku mies sanoo vaimostaan, että hän vain makaa kotona, on ulkopuolisena mielikuva miehestä jo hyvin kirkas ja selkeä. Kohta sinulle ilmeisesti tulee yllätyksenä, että vaimo ottaa sinustaKIN eron. Nämä miehet on niin nähty.

Ei vaan ongelma on se, että miehet ovat nykyään käsistänsä taitavimpia kuin naiset sekä älykkäämpiä. Olet kateellinen jätetty nainen, joka ei löydä seuraa/ kukaan ei kelpuuta sinua. Haukkumalla ei ongelmasi parene, vaan suosittelen, että haet pikaisesti apua ennen kuin myrkytät mielelläsi muut ihmiset.

Vierailija
102/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisi eukko tilannut ruokansa itse tai edes muistuttanut erikoisvaliosta. Odotti saavansa kaiken valmiina, mies varasi matkat ja hotellit ja epäilemättä myös maksoi ne.

Johan vitsin murjaisit. :D

Yleensä vaimot hoitavat kaiken mahdollisen varaamisesta, vaatteiden jne. pakkaamisesta, retkistä jne. lähtien. 

Hämmästyttävää, että mies varasi ruoat ja "unohti" vaimonsa allergian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä lentämisessä oo olennaista päästä kohteeseen eikä syöminen. Syököön perillä.mutta mököttäjä pilaavain oman komansa.

Miten niin pilaa oman lomansa? Mielestäni olisi ihanaa, jos mies huolehtisi lapsista loman ajan ja itse saisin tulla ja mennä miten haluan. Oikein luksusloma!

Vierailija
104/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä lentämisessä oo olennaista päästä kohteeseen eikä syöminen. Syököön perillä.mutta mököttäjä pilaavain oman komansa.

Miten niin pilaa oman lomansa? Mielestäni olisi ihanaa, jos mies huolehtisi lapsista loman ajan ja itse saisin tulla ja mennä miten haluan. Oikein luksusloma!

Ok eli ei pilaa omaa lomaansa vaan pyrkii pilaamaan lastensa ja miehensä loman, jotta saisi itse viettää luksuslomaa. Hieno ihminen!

Vierailija
105/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä loukkaantuisin minäkin jos puolisoni yhtäkkiä 10v yhdessäolon jälkeen unohtaisi keliakiani. Eihän se ole edes mahdollista, kun vaikuttaa päivittäiseen elämään niin paljon. Pitäisin täytenä vittuiluna/radikaalina välinpitämättömyytenä ja lomamieli olisi pilalla. En kyllä mökötä, mutta tuo on iso asia eikä mikään "yksi lounas".

Minun pitäisi nyt varmaan sitten ollat mahdottoman loukkaantunut itselleni, kun olen ihan itse joskus unohtanut tilata itselleni erityisruokavalioni mukaiset ruuat lennolle. Vaikka olenkin nainen :-)

Ei sinun höttöpääsi kuulu tähän aiheeseen mitenkään. Ap ei unohtanut tilata ruokia, vaan unohti koko vaimonsa ja tämän allergiat.

Minun höttöpääni kuuluu tähän aiheeseen siten, että aiemmassa viestissä väitettiin ettei vaimon keliakian unohtaminen olisi mitenkään mahdollista, koska se vaikuttaa elämään niin paljon. Omista unohduksistani johtuen minulle tuo unohdus tosiaan voisi olla vain "yksi lounas", olettaen että näin ei tapahtuisi jatkuvasti. Omat unohteluni huomioon ottaen olisi aika tekopyhää vetää tuosta herneenpalkoa nenään, eikö vain?

Kuten alapeukuista näet, niin palstamammat pidättävät itsellään täyden oikeuden olla juuri niin tekopyhiä kuin haluavat.

Vierailija
106/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok eli ei pilaa omaa lomaansa vaan pyrkii pilaamaan lastensa ja miehensä loman, jotta saisi itse viettää luksuslomaa. Hieno ihminen!

Miten se pilaa miehen ja lasten loman, kun isä viettää aikaa omien lastensa kanssa? Erikoista. Juurihan mies uhosi viettävänsä lasten kanssa kivaa aikaa, siitä sitten vaan.

Vierailija
107/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se pilaa miehen ja lasten loman, kun isä viettää aikaa omien lastensa kanssa? Erikoista. Juurihan mies uhosi viettävänsä lasten kanssa kivaa aikaa, siitä sitten vaan.

Mököttämällä, kultapieni, mököttämällä. Ja ehkä ne lapset olisivat halunneet viettää aikaa myös äidin kanssa? Tai mieskin? 

Vierailija
108/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat siltä että tasan varmaan olisit täällä riehumassa siitä kuinka mies pilasi perheen loman kun mökötti ja jätti lapset vain äidille jos roolit olisivat toisin päin. Ja tietysti vaahtoisit siitä kuinka lomalle lähdetään PERHEENÄ ja tehdään juttuja PErHEENÄ, mies matkustakoon yksinään jos kerran haluaa. Kehtaatko väittää että olen väärässä?

Vierailija
109/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse tulen tosi kiukkuiseksi nälkäisenä.. kai se sai ruokaa edes perille päästyään? Kauanko lento kesti? En lukenut koko ketjua läpi

Vierailija
110/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis itse tulen tosi kiukkuiseksi nälkäisenä.. kai se sai ruokaa edes perille päästyään? Kauanko lento kesti? En lukenut koko ketjua läpi

Voi harmi! Ketä kiinnostaa? Monelle naiselle tekee ihan hyvää olla hetken syömättä. Ei pääse vyötärömakkarat eloon eikä tissit pursua bikinien alta.

Vierailija
111/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä lento oli kyseessä? Eikö koneesta voinut ostaa muuta syötävää? Tunteeko vaimosi olevansa arvoton nyt? Narsistit käyttäytyvät juuri noin, koska mittaavat jatkuvasti omaa arvoaan sillä, miten muut häntä kohtelevat. Tai sitten hän on vain pikkumainen ääliö, joka yrittää pilata teidän loman. Ymmärrän, että on pahalla tuulella tuollaisesta, mutta jos ei seuraavaan päiväänkään mennessä ole päässyt tuosta yli, niin on kyllä rahojen tuhlaamista hänen kohdallaan koko reissu. Näitähän on näitä mielensäpahoittajia, jotka ovat respassa heti perillepäästyä valittamassa vaikka mistä, ja sama meno jatkuu koko resuun ajan. Aikoinaan tuli matkaoppaat ohjelma, jossa näiden prototyyppejä näkyi koko ajan. Tosin näillä ei useinkaan ollut miestä ja siksi mökötys ja valittaminen kohdistui henkilöstöön. Jotkut ei vain osaa reissuilla yhtään nauttia ja rentoutua. On se kumma. Ensin lähdetään kovalla tohinalla ja kalliilla hinnalla matkoille ulkomaille ja sitten itse pilataan ihan itse koko oma reissu. Jotkut on varmaan niin huonossa kunnossakin ja laiskoja ja tottumattomia matkustamiseen, selvittelyihin, poikkeustilanteisiin, olosuhteisiin ja jonottamisisiin ym. että uupuvat ihan kohtuuttomasti reissussa ja käyttäytyvät kuin pahimmatkin mielenterveyspotilaat.

Eli mielestäsi nainen on nyt narsisti kun pahoitti mielensä, kun häntä kohdeltiin huonosti?

Mitenkäs ne normaalit ihmiset sitten reagoivat kun heitä kohdellaan huonosti?

Antavat olla? Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? Nauravat ja iloisesti livertävät että sattuuhan sitä? Kääntävät toisenkin poskensa?

Onko se sitten normaalin ihmisen merkki kun ei yhtään pidä puoliaan ja on kuin mikäkin kynnysmatto?

Millainen ihminen itse olet, kun näet muut ihmiset huonokuntoisina, laiskoina, tottumattomina ja mielenterveyspotilaina?

Oletko hyväkuntoinen, ahkera, kokenunut ja mieleltäsi ehdottoman terve? Niin ja empaattinen ja muut huomioon ottava, nöyrä ei-narsisti?

Sellainenko itse olet? Sori vaan mutta en usko ollenkaan. Luulenpa että olet erittäin huono itsetuntoinen.

Kaikki tekstissäsi viittaa huonoon itsetuntoon ja myös siihen että sinulla ei ole varaa syyttää muita narsisteiksi.

Vierailija
112/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mököttämällä, kultapieni, mököttämällä. Ja ehkä ne lapset olisivat halunneet viettää aikaa myös äidin kanssa? Tai mieskin? 

En ole tuo kenelle lässytät kuin idiootti, mutta tulin vaan kertomaan kultapienelle, ettei tuollaista alentuvaa sössöttämistä pidetä fiksun ihmisen merkkinä.

Tuollaisesta voi lapsi kulta! Ja voi hellanlettas sua! vi t tuilusta tulee mieleen TYHMÄ ihminen! Ei mikään korkeasti koulutettu ja älykäs.

Taidat olla aika nuori, tai sitten muuten vaan joku elämänkoululainen.

Vierailija
113/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No espanjaan lento kestää yli 7 h että ehtii siinä nälkä tulla

Vierailija
114/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole kertaakaan unohtanut tilata mulle kasvisateriaa koneeseen, eipä oo tarvinnut mököttää koskaan. Vituttaisi minuakin istua nälkäisenä koneessa, kun muut mättää ruokaa naamaansa ympärillä.

Vierailija
115/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa itsekäs nainen. Jos hän olisi unohtanut tilata sinun ateriasi ja nyt täällä lukisi, että aikuinen mies murjottaa hotellihuoneessa, niin kaikki olisivat, että herranlettas mikä miesvauva. Miksei itse tilannut! Jne.

Törkeää pilata sinun ja lasten loma.

Älä anna hänen tehdä sitä.

Nainen vain ei olisi koskaan unohtanut aviomiehensä allergioita.

Kyllä minä ainakin voisin unohtaa mieheni allergiat. En tahallani, mutta ihan varmasti voisi käydä niin.

Vierailija
116/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi! Ketä kiinnostaa? Monelle naiselle tekee ihan hyvää olla hetken syömättä. Ei pääse vyötärömakkarat eloon eikä tissit pursua bikinien alta.

Miehistä KAKSI kolmesta on ylipainoisia.

Pidän kiusallisena sitä, että miehet eivät käytä rintaliivejä.

Vierailija
117/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mököttäjät ovat itsekkäitä, ei sitä omaa pahaa mieltä nyt kaikkien läsnäolijoiden päälle tarvitse kaataa. Tässäkin kohteena on myös ihan syyttömät lapset: äiti ei saanut lentokoneessa ruokaa, joten siitä syystä äiti luo ikävän ilmapiirin koko perheen lomalle. Voisi sanoa lyhyesti vaan, että kasva aikuiseksi ja opettele käsittelemään tunteesi ilman koko maailman huomiota!

Todennäköisesti äiti puhuu lapsilleen, mutta ei puhu miehelle. Miksi puhuisikaan, kun mies ei ilmiselvästi kuuntele. Tarina ei kerro, kuinka monta kertaa nainen muistutti miehelle, että ottaa ruokia tilatessa hänen allergiansa huomioon. Sinun mukaasi mies saa jättää naisen tarpeet huomioimatta joka tilanteessa ja naisen pitää kestää se hymyhuulin. Joo, todella terve parisuhde tuollainen.

Vierailija
118/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa itsekäs nainen. Jos hän olisi unohtanut tilata sinun ateriasi ja nyt täällä lukisi, että aikuinen mies murjottaa hotellihuoneessa, niin kaikki olisivat, että herranlettas mikä miesvauva. Miksei itse tilannut! Jne.

Törkeää pilata sinun ja lasten loma.

Älä anna hänen tehdä sitä.

Nainen vain ei olisi koskaan unohtanut aviomiehensä allergioita.

Kyllä minä ainakin voisin unohtaa mieheni allergiat. En tahallani, mutta ihan varmasti voisi käydä niin.

Minä en unohtaisi. En mieheni, äitini, siskoni tai ystävieni erityisruokavalioita.

Vierailija
119/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sinun ongelmasi on? Huomaan että sulla on nyt paha olla. Arvaan että kiukkusi johtuu siitä, että sulla ei oikein ole ketään elämässäsi ja olet yksinäinen.

Voin auttaa sua, kertomalla että voit vaikuttaa asiaan itse.

Muuta käytöstäs!

Käyttäydy paremmin ja voit saada jonkun ruman ja läskin ihmisen elämääsi hetkeksi. Tosin säälistä.

Vierailija
120/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt millään pahalla mutta mokasi oli isompi kuin ymmärrätkään. En lukenut koko ketjua joten en tiedä miten pitkä lento teillä oli mutta joka tapauksessa oli vaimollesi varmasti todella kurjaa olla nälkäisenä ilman ruokaa tuntikausia. En yhtään ihmettele jos vaimosi on loukkaantunut tai kokee että sinä et arvosta häntä.

Mikään "hei sori mut koita nyt ryhdistäytyä ei se niin iso juttu ollut" -tyylinen anteeksipyyntö ei todellakaan riitä. Esität vilpittömän anteeksipyynnön ja lahjot sitä vaikka kukilla tai ruoalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän