Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teemu Keskisarjakin ollut vihreä

Vierailija
16.07.2026 |

Tuli vanha ohjelma, jossa Keskisarjakin puhui luonnon monipuolisuuden puolesta. Nyt persuissa on jo 3 vihreää. Jussi, Riikka ja Teemu.

Miksi silti kannattajat haukkuvat vihreitä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni akateemisesti koulutettu persu on ollut aikasemmin vihreä He ovat vaan joutuneet vihreissä sivuraiteille ja kokeneet ylimielisyyttä, minkä vuoksi he ovat katkeroituneet. Toisin sanoen he eivät saaneet kun muut saivat ja ketään ei kiinnostanut. He lähtivät sitten ovet paukkuen.

Vierailija
2/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikasi kuuntelet niitä etuoikeutettuja yliopiston pumpuliperseitä siellä pätemässä pikkurilli pystyssä, niin kaipa siinä hermot menee ja tulee tarve perustaa rasistinen ja tiedevastainen puolue kostoksi. Tavallaan jopa ymmärrän, koska ylimielisimmät kusipäät joita aikanaan tunsin, oli kaikki vihreiden kannattajia ja politiikassa mukana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka on lisäksi kasvissyöjä ja pyörä-Jussikin kai syö kasvispainotteiseksi, lisäksi useita hannuja ja mmamukumppaneita - mutta tofu pois kouluista, homorummutus seis, ja rikollisille mmamuille maahantulokielto - paitsi Sebun pitää päästä britteihin.

Vierailija
4/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni akateemisesti koulutettu persu on ollut aikasemmin vihreä He ovat vaan joutuneet vihreissä sivuraiteille ja kokeneet ylimielisyyttä, minkä vuoksi he ovat katkeroituneet. Toisin sanoen he eivät saaneet kun muut saivat ja ketään ei kiinnostanut. He lähtivät sitten ovet paukkuen.

Ite menisin mummotunneliin jos pesää kaipaisin, en minkään puolueen puoluekokoukseen.

Vierailija
5/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on katsottu varmaan alaspäin ja ne on siitä hermostuneet. Nörttejähän on aika paljon persujen akateemisessa osastossa. Koulukiusaajat on sitten suorittavassa portaassa. 

Vierailija
6/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Purra.

Mutta nehän ovat kaikki takinkääntäjiä.

Vierailija
7/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Halla-ahokin oli alussa vihreä. Todellisuusshokki ja sitä seuraava suunnanvaihto vaikuttaa tekevän hyviä poliitikkoja ja vahvoja vaikuttajapersoonia.

Vierailija
8/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yhtäkään osaavaa vihreää poliitikkoa emme näe joka olisi ollut alussa persu.

Vierailija
9/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi Halla-ahokin oli alussa vihreä. Todellisuusshokki ja sitä seuraava suunnanvaihto vaikuttaa tekevän hyviä poliitikkoja ja vahvoja vaikuttajapersoonia.

😂😂😂

Hyvä vitsi.

Vierailija
10/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Hyvä vitsi.

Sammuttele hymiösi. Halla-aho on itse kertonut olleensa alussa vihreä. Hän on sen itse kertonut omin sanoinensa. 

Vierailija
11/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on katsottu varmaan alaspäin ja ne on siitä hermostuneet. Nörttejähän on aika paljon persujen akateemisessa osastossa. Koulukiusaajat on sitten suorittavassa portaassa. 

Jos olen olen oikeassa ja tiedän olevani oikeassa, olen oikeassa vaikka miten muut katsoisivat minua alasuuntaisesti.

Vierailija
12/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppia ikä kaikki. Ihan järkky määrä ihmisiä on nuorempana ollut vasemmistolaisia. Ikähän liiteään oppiin ja viisauteen ja näin se sitten näkyy. On tunnettu ilmiö, että ihmiset oikeistolaistuu eli viisastuu iän myötä. 

Vierailija
13/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vihreät ovat nykyään hörhöjä. 

Vierailija
14/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Hyvä vitsi.

Sammuttele hymiösi. Halla-aho on itse kertonut olleensa alussa vihreä. Hän on sen itse kertonut omin sanoinensa. 

Ongelma onkin tuo "hyviä poliitikkoja ja vahvoja vaikuttajapersoonia"

Vitsikästä.

Vierailija
15/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin joskus taisin äänestää vihreitä... se oli ennen tätä aikaa kun Vihreät eivät tietääkseni olleet identiteettipoliittisessa uskossa vielä.

Vierailija
16/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppia ikä kaikki. Ihan järkky määrä ihmisiä on nuorempana ollut vasemmistolaisia. Ikähän liiteään oppiin ja viisauteen ja näin se sitten näkyy. On tunnettu ilmiö, että ihmiset oikeistolaistuu eli viisastuu iän myötä. 

Typerimmät eivät kasva ulos vihreästätouhusta ja päätyvät vihreiksi puoluejohtajiksi aiheuttamaan myötähäpeää kohortilleen.

Vierailija
17/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että persut olisivat luonto-, eläin-, homo- tai kategorisesti ulkomaalaisvastaisia, on vastustajien propagandaa. Todisteena on mm. että monella persilja on rescue koira (ainakin Purra ja Meri), moni on kasvissyöjä (ainakin Purra ja Halla-aho), persuista on ollut vuosia puheenjohtajistossa homoja (Tynkkynen, Vigelius), monella on ulkomaalainen puoliso (Tynkkynen, Vigelius, Gadrew, Puisto), joista parilla tummaihoinen sellainen.

Persut vain kaikki nuo ottavat huomioon järkevässä mittasuhteissa, eivätkö tee niistä mitään ylimpiä hyvitetä, jotka menevät kaiken järjen ja talouden yläpuolelle.

Vierailija
18/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta yhtäkään osaavaa vihreää poliitikkoa emme näe joka olisi ollut alussa persu.

Ei Vihreisiin pääse kukaan, joka ei ole intersektionaaliuskossa. Persut ovat täysin nou nou ja ikuisesti vihamiehiksi laskettavia.

Vierailija
19/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreillä mädättäjillä ei ole ollut yli kolmeenkymmeneen vuoteen mitään tekemistä luonnon tai sen suojelun kanssa.

Vierailija
20/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kanssa vihreä ja oletin ymmärtääkseni ymmärtäneeni Osmon vision oikein. Nyt kannattanut Halla-ahoa lähes 27 vuotta.

Ei silti, mitään pahaa ei ole sanottavaa Osmo Soininvaarasta, todellinen vihreä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi