Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Whatsapissa paikalla, vaikka ei ole?

Vierailija
08.06.2022 |

Olen nyt useamman kerran parin viikon ajan kiinnittänyt huomiota, että mies on paikalla whatsapissa lähes aina, kun menen hänelle viestiä laittamaan. Hän viestittelee siellä kavereilleen yms. melko vähän, joten en voi sille mitään, että minulla on herännyt nyt jokin vaisto, että onko jotain peliä menossa selkäni takana.
Joskus olen jäänyt tietoisesti seuraamaan, niin paikalla olo näkyy lähes minuutin, menee muutamaksi sekunniksi pois ja palaa taas paikalle pitkäksi aikaa.
Tiedättekö, voiko jotenkin taustalla auki oleva sovellus laittaa paikalle tilaan vaikka ei olisi?
En normaalisti ole todellakaan kontrolloiva tai kyylä, nyt vaan jostain joku tuntosarvi heräsi edellisen suhteen pettämisen vuoksi. Kiitos asiallisista vastauksista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wa en tiedä, mutta ainakin facen Messenger mielestäni sekoilee minkä kerkiää, ainakin jos viesti tulee vaikkei olisi paikalla, voi mennä aktiiviseen tilaan.

Vierailija
2/13 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon oli tällaista paikalla pomppimista eräälläkin henkilöllä, joka väitti olevansa nukkumassa. En oikein ymmärrä, miksi sovellus itsekseen vaihtelisi tilaa noin jos puhelin olisi täysin koskemattomana jouten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän myös sattumoisin piilottanut viimeisen paikallaoloaikansa?

Vierailija
4/13 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy paikalla, jos on siellä kirjoittamassa jonkun kanssa. Tai puhuu puhelua WA. n kautta.

Vierailija
5/13 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käske siivota whatsapissansa.

Vierailija
6/13 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko siihen, että Whatsapp näyttäisi jonkun olevan paikalla, vaikka ei oikeasti ole.

Vierailija
7/13 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mielestäni tuo kuulostaa vähän oudolta että paikalla oloa kestäisi aina todella kauan, eikä sellaisia nopeita pyrähdyksiä, tyyliin että vastaisi toiselle edes joskus yhdellä emojilla, vaan että jäisi aina minuutiksi kirjoittamaan vain palatakseen heti takaisin 🤔 voihan se olla vaikka tuossa päivityksessä joku bugi.

Vierailija
8/13 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä sinun miehenäsi poistaisin asetuksista, ettet edes pystyisi näkemään olenko vai enkö paikalla, jos olisi tuollainen kyylä vaimona.

Vierailija
9/13 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä sinun miehenäsi poistaisin asetuksista, ettet edes pystyisi näkemään olenko vai enkö paikalla, jos olisi tuollainen kyylä vaimona.

Ei sitä vo poistaa, paikallaolon näkee aina.

Vierailija
10/13 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä vo poistaa, paikallaolon näkee aina.

Tätä ei ilmeisesti monet tajua, että se paikallaolo näkyy vaikka poistaisikin sen paikallaolon aikaleiman käytöstä. Sitten pokkana väitetään ettenhän minä suinkaan ollut mitään watsapissa viestittelemässä, kun luulevat olevansa näkymättömiä.

Vierailija
11/13 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että tuollainen sekoilu ei ole mahdotonta, joskin epätodennäköistä.

Vierailija
12/13 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voiko Whatsapp jäädä päälle henkilön tietämättä? Siis että se on jotenkin auki, vaikka henkilö ei sitä tarkoita?

Vierailija
13/13 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neuvo: älä kauheasti seuraile, milloin muut ovat "online". Joissakin sovelluksissa tuo teksti voi vain pompsahtaa päälle, vaikka henkilö ei siellä niin aktiivisesti olisikaan lukemassa/kirjoittelemassa. Jokainen elää omaa elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi