Unohdin tilata vaimolle erikoisruuan lentokoneessa- Vaimo mököttää edelleen 24h jälkeen hotellihuoneessa.
Lähdimme vaimon ja kahden lapsen kanssa ulkomaille. Tilasin lennolle ruuan kaikille, mutta unohdin vaimoni allergiat. Hän ei siis syönyt mitään lennon aikana. Pystyi vain juomaan. Hän suuttui minulle lennolla ja mököttää vieläkin hotellihuoneessa. Ei lähde uimaan eikä syömään. Tiedän, että tein virheen ja olen pyytänyt anteeksi, mutta tämä menee jo aivan naurettavaksi. Ajattelin, että jos tuo mökötys jatkuu, niin jätän vaimon yksin ja otan lapset ja lähdetään uimaan ja retkille. Vaimo tehköön mitä tahtoo. Katsotaan tuleeko hätä, kun huomaa jääneensä itsekseen.
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis itse tulen tosi kiukkuiseksi nälkäisenä.. kai se sai ruokaa edes perille päästyään? Kauanko lento kesti? En lukenut koko ketjua läpi
Voi harmi! Ketä kiinnostaa? Monelle naiselle tekee ihan hyvää olla hetken syömättä. Ei pääse vyötärömakkarat eloon eikä tissit pursua bikinien alta.
Mikäs sinun ongelmasi on? Huomaan että sulla on nyt paha olla. Arvaan että kiukkusi johtuu siitä, että sulla ei oikein ole ketään elämässäsi ja olet yksinäinen.
Voin auttaa sua, kertomalla että voit vaikuttaa asiaan itse.
Muuta käytöstäs!
Käyttäydy paremmin ja voit saada jonkun ruman ja läskin ihmisen elämääsi hetkeksi. Tosin säälistä.
Minulla on ihana, komea korkeastikoulutettu mies, hyvä työ, unelmien koti ja kaksi ihanaa lasta+ laaja ihana ystäväpiiri. Mitä sinulla on? Ei mitään.
Olen itse ihana ja kaunis opiskeluissani erittäin hyvin menestyvä nuori nainen. Toki minullakin on rakastavia ihmisiä ja eläimiä lähelläni ja unelmien koti. Ystäviä on vähän mutta läheisiä. Ei mitään tuhansien facebook kamujen listaa, joista kukaan ei oikeasti sitten hädän hetkellä autakaan.
Mikäs sinä olet? Pahoinvoiva ihminen joka määrittelee itsensä miehensä, talonsa ja lapsiensa kautta?
Et sinäkään kyllä erityisen hyvinvoivalta kuulosta näiden kahden viestin perustella. Olisikohan sinullakin peiliin katsomisen paikka?
Vastaa kysymykseen äläkä sönkötä?
Sinä aloitit pahan olon oksentamisen "ketä kiinnostaa voi harmi" läskittely viestilläsi! Nyt saat kertoa MIKÄ sinä olet!
Kai SINÄ nyt joku olet, kun sulla kerran on otsaa kirjoittaa tuollainen "ketä kiinnostaa viesti!"
Niin siis sinä et ole miehesi, kaverisi, lapsesi ja unelmakotisi!
MIKÄ SINÄ OLET!
Tosiaan taitaa olla peiliin katsomisen paikka :-)
Jospa vaihtaisitte kikkejä tms ja jatkaisitte toistenne taustojen kyselyä yv:llä, niin ei menisi ihan off topiciksi?
Minulle oli selvää jo ketjun alusta saakka, että mies on aivan dickhead. On varmaan hipelöinyt vehjettään onnellisena kun on lukenut kaikkia viestejä joissa hänen vaimoaan haukutaan ja lynkataan.
No aika heikko ihmiseläjä on tuollainen "mies" jonka pitää vauvapalstalle asti tulla voimaansa näyttämään. Ja tosi raukkamainen temppu on unohtaa toisen ruuat, kun toinen on luottanut häneen.
Millainen mies ei ole sanansa arvoinen ja rikkoo luottamuksen? Ei mikään mies ensinkään.