Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdin tilata vaimolle erikoisruuan lentokoneessa- Vaimo mököttää edelleen 24h jälkeen hotellihuoneessa.

Vierailija
11.08.2018 |

Lähdimme vaimon ja kahden lapsen kanssa ulkomaille. Tilasin lennolle ruuan kaikille, mutta unohdin vaimoni allergiat. Hän ei siis syönyt mitään lennon aikana. Pystyi vain juomaan. Hän suuttui minulle lennolla ja mököttää vieläkin hotellihuoneessa. Ei lähde uimaan eikä syömään. Tiedän, että tein virheen ja olen pyytänyt anteeksi, mutta tämä menee jo aivan naurettavaksi. Ajattelin, että jos tuo mökötys jatkuu, niin jätän vaimon yksin ja otan lapset ja lähdetään uimaan ja retkille. Vaimo tehköön mitä tahtoo. Katsotaan tuleeko hätä, kun huomaa jääneensä itsekseen.

Kommentit (242)

Vierailija
1/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sinä ne unohdit? Eikö ne pidä ihan päivittäin ottaa huomioon? Mutta on kyllä lapsellista noin pitkään mököttää asiasta.

Vierailija
2/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katselisi mökötystä sekuntiakaan, olisin jo lasten kanssa uimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan tuleeko hätä, kun huomaa jääneensä itsekseen.

Mikä hätä? Eihän hän voinut aiemminkaan luottaa sinuun...

Vierailija
4/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatoit tehdä tuollaisen virheen! Olet joko tyhmä tai teit sen ihan tarkoituksella. 

Vierailija
5/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähdet lapsien kanssa rannalle. Turha pilata lomaa.

Jos anteeksipyyntö ei tehonnut, voi vielä yrittää lahjoa ruualla (jolle ei ole allerginen)

Vierailija
6/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aivan varmasti "unohdit" eikä tainnut olla ensimmäinen kerta. Miten vaikea on ottaa toinen huomioon ja tehdä se, minkä lupaa?

Vierailija
7/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitit puolison mielen ja kostoksi pahoittamisesta aiot tehdä sen uudestaan?

Vierailija
8/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä on pikkumaisia vaimoja! Huh huh

Vierailija
9/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Provo

Loma Porvoossa?

Ei jatkoon

jne.....

Vierailija
10/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mille kaikelle vaimo on allerginen jos koneessa ei ollut MITÄÄN ostettavissa, jota hän voi syödä? Eikä tietenkään kentältä voinut ostaa eväitä?

Vierailija
11/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan että tämä nyt ei ole selkeä provo.

Virheitä varmasti sattuu jokaiselle. Tämä palsta vaan valitettavasti on sellainen (näkyy jo kommenteista), joka ylistää naista laittaen kaiken miehen syyksi.

Siitäkin huolimata, tuollainen mökötys anteeksi pyynnöstä huolimatta, kykenemättömyys keskustelemaan jos syynä on jokin muu asia, kykenemättömyys unohtamaan ja jatkamaan lomaa hyvillä mielin kun nyt siellä ollaan, se on vain lapsellista.

Teillä on vielä lapsetkin. Kumpi on pahempi? Se että mies unohtaa lentokoneessa yhden lounaan joka tekee elämästä epämukavaa sen lennon ajaksi, vai se että vaimo nyt siitä johtuvalla käytöksellään pilaa loman myös lapsiltaan ja koko perheeltä? Koska mulla on paha olla niin muillakin pitää olla? Onko se hyvää ja oikeamukaista käytöstä? Asioista PITÄÄ pystyä keskustelemaan ja liikkumaan eteenpäin. Vai pitäisikö minun alkaa mököttämään siitä syystä että vaimo mököttää? Se ei vaan ratkaise mitään.

Itse sanoisin myös, ystävälliseen sävyyn että lähden lapsien kanssa rannalle, ja että hän on tervetullut liittymään koska tahansa halutessaan mukaan. En nimittäin alkaisi pilaamaan omaa lomaani tuollaisen lapsellisen käytöksen takia.

Vierailija
12/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan aloittaja ole vihjaillut naiselle, miten tämä alkaa olla pullukka ja painoa pitäisi saada alas, joten hän jätti tahallaan naisen ilman ruokaa lentokoneessa. Siltä tuo alkaa kuulostaa.

Vierailija
13/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
14/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna akan murjottaa ja vietä kiva loma lasten kanssa. Kuulostaa aika kakaralta tuo vaimosi

Vierailija
15/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten asioiden kuten allergioiden unohtaminen kertoo missä arvossa mies pitää naistaan. Kuten jo aloituksessa huomattiin, tämä mies ei arvosta vaimoaan pätkääkään. Rakastava ja vaimoaan arvosta mies tajuaa sen että allerginen tarvitsee erikoisannoksen. Mies joka ei arvosta, tekee noin kuin ap.

Ja vaimolta meni kuppi nurin kun hän tajusi kuinka vähän hän miehelle merkitsee.

Jos tilanne ois ollut toisinpäin eli  mies allerginen, se erikoisannos olisi ollut odottamassa miestä koska naisilla on kyky muistaa tällaiset asiat.

Vierailija
16/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä on sympatiat allergisen puolella. Ap on ääliö ja epäluotettava.

Vierailija
17/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Ei tätä sanota kun naisille. Eli tässä tapauksessa:

naisesi pitää jättää sinut, senkin sika.

Vierailija
18/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en katselisi mökötystä sekuntiakaan, olisin jo lasten kanssa uimassa.

Kyllä mä hetken katselisin. Lasten kanssa olisin nyt varmaan aamupalalla ja sitten vasta menisin uimaan :)

Vierailija
19/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa itsekäs nainen. Jos hän olisi unohtanut tilata sinun ateriasi ja nyt täällä lukisi, että aikuinen mies murjottaa hotellihuoneessa, niin kaikki olisivat, että herranlettas mikä miesvauva. Miksei itse tilannut! Jne.

Törkeää pilata sinun ja lasten loma.

Älä anna hänen tehdä sitä.

Vierailija
20/242 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä on sympatiat allergisen puolella. Ap on ääliö ja epäluotettava.

Ja sinä olet töykeä ja tuomitseva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä