Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12204)
Muumipappa ja meri on työn alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, että aika roskaa luette. No, kukin tietysti tyylillään, ei siinä mitään. Mutta kyllä selvästi näkee ,että ihmiset lukevat "suosittuja" tai yleisesti "hyväksyttyjä" kirjoja eli siis myyntilistojen kärkinimiä, jotta voi samaistua massaan.
Pääasia, että yleensä lukee. Niin kuin Donner sanoi aikanaan: Lukeminen kannattaa aina.
Itse käyn kirjastossa pari kertaa kuussa, luen välillä mitä luen. Nyt on menossa Rosilan Arkadianmäen kirstunvartija ja joku dekkari odottaa lukemista. Varauksessa kirjastossa on mm. Seppo Jokisen uusin komisario Koskinen ja Tommi Kinnusen Pintti ja joku muukin. Varailen aina uusia, en edes muista mitä mutta sitten saan tekstarin kirjastosta, että voi hakea. Tuon Jokisen kirjan kun varasin, oli varausnumero tuhat -jotain mutta eiköhän sekin kohta ala tulla :)
No joo, toisaalta , toisaalta taas ei, riippuu vähän. Elämässä kun aika on rajallinen,niin mielelläni luen kirjoja, joista voi jopa oppia jotain tai päästä lähemmäksi "totuutta".
Peter Wohllenben ; Puiden salainen elämä
Tina Finn: Sankarikoirat tarinoita poliisikoirien arjesta
Esko Seppäsen ja Ilkka Taipaleen Eutanasia.
Jussi Valtosen He eivät tiedä mitä he tekevät
Tiellä sananvapauteen 1917-2017.
Tommi Kinnusen Pintti lähtee matkalukemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, että aika roskaa luette. No, kukin tietysti tyylillään, ei siinä mitään. Mutta kyllä selvästi näkee ,että ihmiset lukevat "suosittuja" tai yleisesti "hyväksyttyjä" kirjoja eli siis myyntilistojen kärkinimiä, jotta voi samaistua massaan.
Pääasia, että yleensä lukee. Niin kuin Donner sanoi aikanaan: Lukeminen kannattaa aina.
Itse käyn kirjastossa pari kertaa kuussa, luen välillä mitä luen. Nyt on menossa Rosilan Arkadianmäen kirstunvartija ja joku dekkari odottaa lukemista. Varauksessa kirjastossa on mm. Seppo Jokisen uusin komisario Koskinen ja Tommi Kinnusen Pintti ja joku muukin. Varailen aina uusia, en edes muista mitä mutta sitten saan tekstarin kirjastosta, että voi hakea. Tuon Jokisen kirjan kun varasin, oli varausnumero tuhat -jotain mutta eiköhän sekin kohta ala tulla :)
No joo, toisaalta , toisaalta taas ei, riippuu vähän. Elämässä kun aika on rajallinen,niin mielelläni luen kirjoja, joista voi jopa oppia jotain tai päästä lähemmäksi "totuutta".
Se valinta tehdään kuitenkin omalla kohdalla, ei toisten. Siitä kai tuossa oli kysymys.
Mä luulen, että nuo toisten lukuvalintoja irvailevat tyypit (tai ehkä jopa tyyppi) eivät oikeasti itse lue mitään, kunhan vain purkavat jotain tunnetilaa.
Ap
Staffan Bruun: Fällan i Brunnsparken
Hyvä suomenruotsalainen dekkari. Voin suositella!
Indrek Hargla: Apteekkari Melchior ja Olevisten kirkon arvoitus
Mika Arramies- Tuulikki Hakkarainen: Viimeinen pisara. (Toipumisen avaimet- tietoa alkoholismista ja läheisriippuvuudesta)
Star Wars episodi 2 tuli just luettua, nyt pitäs taas käydä kirjastosta metsästämässä uutta luettavaa.
Ärsyttää nää ku koulussa annetaan joku alle 200 sivunen kirja ja aikaa lukea kuukausi, ei siinä mee ku pari tuntia
Keplerin Playground on vaiheessa.
pekka_s kirjoitti:
Mein Kampf ja musta raamattu.
Oletpa todella hurja kaveri, wow. Mustaa raamattua ja Mein Kampfia lukeva vauvapalstalla notkuva mies
Emily Brontë - Humiseva Harju
JHT Musta lammas. E-kirjana kuuntelen. En ole mikään Jare-fani enkä kuuntele hänen musiikkiaan muuta kuin mitä radiosta tulee.
Olen kuunnellut 3/4 ja täytyy sanoa, että pakko arvostaa hänen uraansa. Ei ole helppoa ollut hänenkään kengissä.
Seuraavaksi sitten Antti Tuiskun elämänkertaan kiinni.
Charlie Jane Andersin "All the Birds in the Sky".
Spekulatiivista fiktiota, jossa yritetään pelastaa maailma sekä huipputeknologian että magian avulla. Voitti vuosi-pari sitten sen verran paljon palkintoja (Nebula, Locus, Hugoissa ehdokkaana) että rupesi kiinnostamaan. Varsin kannattava ostos.