Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaanko paranormaaleja tai muuten pelottavia kokemuksiamme

Vierailija
14.10.2025 |

Ap:n kokemus on kun joku iski keittiössä selvästi tiskipöytää nyrkillä,olin yksin kotona ja kissa oli sylissä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli koira, joka sen teki.

Oli keittiössä ja ruokakuppi tyhjänä.

Vierailija
2/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä aamuna avasin av.n, eikä etusivulla ollut Pu pp a -aloituksia.

Paranormaaliako?  Ei ainakaan normaalia palstalla nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askeleita pimeässä asunnossa, valo päälle: ei ketään.

Vierailija
4/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ap:n kokemus on kun joku iski keittiössä selvästi tiskipöytää nyrkillä,olin yksin kotona ja kissa oli sylissä."

Pienikin jännitys tiskipöydän metallitasossa niin lähtee kova pamaus kun se oikaisee itsensä.

Vierailija
5/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin lapsi oli 3-vuotias. Kannoin häntä sylissä olkkarista makuuhuoneeseen. Oli siis väsynyt mutta täysin hereillä kuitenkin. Yhtäkkiä lapsi tuijotti tiiviisti kattoa minun selän takana ja sanoi: "Älä katso äiti. Tuossa on joku." Jostain syystä aistin jotain pelottavaa ja jatkoin vain matkaa toiseen huoneeseen. Vieläkin menee kylmät väreet, kun mietin sitä tunnetta.

Vierailija
6/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ap:n kokemus on kun joku iski keittiössä selvästi tiskipöytää nyrkillä,olin yksin kotona ja kissa oli sylissä."

Pienikin jännitys tiskipöydän metallitasossa niin lähtee kova pamaus kun se oikaisee itsensä.

Joskus yöllä, kun on hiljaista, voi keittiöstä kuulua hiljaista huminaa: tiskipöytä kuorsaa.

Vierailija
7/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorin lapsi oli 3-vuotias. Kannoin häntä sylissä olkkarista makuuhuoneeseen. Oli siis väsynyt mutta täysin hereillä kuitenkin. Yhtäkkiä lapsi tuijotti tiiviisti kattoa minun selän takana ja sanoi: "Älä katso äiti. Tuossa on joku." Jostain syystä aistin jotain pelottavaa ja jatkoin vain matkaa toiseen huoneeseen. Vieläkin menee kylmät väreet, kun mietin sitä tunnetta.

Eri ulottuvuiden olennot eivät voi vahingoittaa, vaikka voivatkin pelottaa.

Vierailija
8/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Insinööri

Vierailija
9/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen melko usein ääniä, sanoja, näkyjä juuri herättyäni. Kestää ehkä kaksi sekunttia ja ne on poissa. En ole tämän takia kovin huolissani. Varsinkin päiväunilta herätessä voi tapahtua outoja.

Vierailija
10/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaahaaja meidän talojen ympäri Lapissa .Lumi narisi, ei ollut ketään ,mutta armotta kun valot sammutettiin alkoi kaahaus talon ympäri. 

Pikkupuolen vuokrapojatkin hankkivat pesäpallomailat kun eteiseen tuli joku vaikka ulko- ovi oli lukossa.  Ja yläkerran asukkaat kuuöivat kun joku käveli raput puolväliin ylös. Ovet sielläkin lukossa. 

Vierailija
11/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi määritellä "paranormaali" (siis aloittajan). Ja sitten perustella se, miksi vain  pelottavia.

Vierailija
12/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin lapseni kanssa olohuoneessa. Viereisen huoneen (vanhanaikainen, jäykkä, kunnossa oleva.) ovensalpa painui ja ovi aukesi. Talo on rakennettu 1939. 

Lapseni sitä enemmän pelästyi. Sanoi, että luuli minun tulevan sieltä, mutta huomasi, että minähän olen jo olohuoneessa. Ollaan asuttu talossa jo 30 vuotta. Muulloin ei ole ollut mitään omituista. Isoisäni rakentama talo. 

Vierailija
13/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitäisi määritellä "paranormaali" (siis aloittajan). Ja sitten perustella se, miksi vain  pelottavia.

T. Insinööri

Vierailija
14/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos,hyvä tietää. Jännä vaan 50 vuotta elänyt ja muuttanut,eikä ikinä ole ennen tuollaiseen törmännyt :D Ap

Vierailija
15/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Insinööri

Mitä sen on väliä? Jos tuo tarkoittaa "satunnaisuusilmentymiä", jotka todennäköisyysjakauman minimaaliseen jäävässä osassa, ja joille ei selitystä, niin nehän voi olla myös positiivisia.

Vierailija
16/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello oli 21 pimeäni talvi-iltana kun saavuiimme kotiin, minä  ja tuolloin 3vuotias lapseni. Asumme luhtitalossa,toisessa kerroksessa jonne nousee jyrkät portaat. Äkkiä poika alkoi vilkuttaa portaisiin ja huudella "moi poika,moi! tuu  meille,tuu". Kysyin kenelle ihmeessä puhuu mutta näytti vain uutta leluautoaan jollekulle ja ja sanoi "kato poika,kato" 

Tuli kiire saada lapsi sisään ja ovi kiinni,mutta vielä sisälläkin kyseli miksei poika voinut tulla leikkimään ja hädissäni vastasin vain" koska kello on paljon".

Vierailija
17/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin päiväunilta siihen kun joku kuiskasi isolla äänellä korvaani että lily of Finland. Mietin sitä myöhemmin, että kielo on lily of valley ja Suomen kansalliskukka. Myös talon nimi on kalliokielo.

Vierailija
18/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin päiväunilta siihen kun joku kuiskasi isolla äänellä korvaani että lily of Finland. Mietin sitä myöhemmin, että kielo on lily of valley ja Suomen kansalliskukka. Myös talon nimi on kalliokielo.

Niin tais niin olla the artikkeli välissä.

Vierailija
19/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mihinkään yliluonnolliseen, mutta kun pikkuveljeni oli jo saattohoidossa, niin heräsin yöllä hätkähtäen hiestä märkänä. Aivot sanoi "..... on kuollut"  No 2 päivää siinä meni kun sydän lakkasi sitten lyömästä, mutta uskon, että veljeni aivotoiminta loppui sillä sekunnilla, kun hätkähdin hereille. Oli jotenkin niin vahva tunne, että nyt menee..

Vierailija
20/36 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai nopea lämmönvaihtelu.

Hauskan kummittelu-efektin muuten saa  myös kun laittaa pohjasta kostean vesilasin pöydälle 👌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän