Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä teit ikävuosina 19-26?

Vierailija
06.08.2018 |

Itse kävin päivät töissä, illat ja viikonloput katsoin sarjoja/tv:tä. Ei minkäänlaista sosiaalista kanssakäymistä noina ikävuosina. Mitähän normaalit ihmiset tekivät? Olen surullinen että tuhlasin nuoruuteni tekemättä mitään.

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin ja olin koulun ohella siivoamassa. Menin naimisiin sain kaksi lasta kouluttauduin uuteen alaan ja aloitin työt perhepäivähoitajana. Matkusteltiin perheenä ulkomailla, ostettiin uusi omakotitalo ja pari koiraa. Siinäpä ne noiden vuosien pääjutut.

Vierailija
82/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin lukiosta, kokeilin paria eri alaa ja keskeytin kaikissa opinnot, tein vaihtelevasti töitä, muutin monta kertaa. Välillä oli kavereita ja suhdevirityksiä, mutta useimmiten ei. Elämä oli hyvällä tavalla huoletonta ja toisaalta epävarmaa ja epävakaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä ketju saa tuntemaan itsensä todelliseksi luuseriksi. Toki olen paska ihminen ja kunnon luuseri, mutta tämän lukeminen muistutti taas ikävästi elämän realiteeteistä. Höh.

Vierailija
84/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin ulos armeijasta, jumiuduin huonossa suhteessa, vaihdoin pari kertaa työpaikka ja autoo.

Vierailija
85/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kirjoitin ylioppilaaksi

- keskeytin yliopisto-opinnot

- keskeytin amk-opinnot

- ryyppäsin

- urheilin sm-tasolla

- olin yksinäinen

- yritin päästä poikuudestani eroon

- tein pätkätöitä

- lopulta luovutin elämässä

Nyt on epäonnistujan setit.

Ei ihan. Pääsit yliopistoon (kaikki todellakaan eivät pääse). Urheilit sm-tasolla! Yritit päästä poikuudestasi (= hyvä ja inhimillinen tavoite). Teit pätkätöitä, sait siis useitakin töitä ja ahkeroit, vaikka työmarkkinat ovat raadolliset.

Viestisi kosketti minua, ja ajattelen sinua lämmöllä <3

T. Nainen

Kiitos. Valitettavasti nuo ovat menneisyyttä, eikä niistä ole muuta hyötyä kuin muistoina paremmista ajoista. Ei noista siis kovin kummoista CV:tä rakenneta.

Taidan tietää, kuka olet. :) Siis en livenä, mutta olet kirjoitellut elämästäsi ja tilanteestasi täällä av:llä ja aloittanut ainakin yhden langan, joka tuli aika suosituksi. Siinä kehuttiin ja tsempattiin toisiamme. En nyt kuollaksenikaan muista, mikä nimerkkisi oli. Olet hyvä kirjoittaja.

Vierailija
86/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä ketju saa tuntemaan itsensä todelliseksi luuseriksi. Toki olen paska ihminen ja kunnon luuseri, mutta tämän lukeminen muistutti taas ikävästi elämän realiteeteistä. Höh.

No älä välitä. Totuus on, ettei monikaan muista juuri mitään noista vuosista. Ne jotka muistavat, kommentoivat.

Vierailija
87/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä välitä. Totuus on, ettei monikaan muista juuri mitään noista vuosista. Ne jotka muistavat, kommentoivat.

Häh? Eiköhän nuo ole juuri elämän parhaimmat vuodet?

Vierailija
88/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin, vietin ihanaa aikaa ystävien kanssa, valmistuin unelma-ammattiini, sairastuin pitkäaikaissairauteen, aloitin työelämän, ostin koiran, olin epätoivoinen rakkaudessa

( turhaan kuten pari vuotta myöhemmin sain huomata).

Vierailija
89/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin teknillisessä yliopistossa, tein kesätöitä ja vietin vapaa-aikaa silloisen kumppanin kanssa.

Vierailija
90/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kirjoitin ylioppilaaksi

- keskeytin yliopisto-opinnot

- keskeytin amk-opinnot

- ryyppäsin

- urheilin sm-tasolla

- olin yksinäinen

- yritin päästä poikuudestani eroon

- tein pätkätöitä

- lopulta luovutin elämässä

Nyt on epäonnistujan setit.

Ei ihan. Pääsit yliopistoon (kaikki todellakaan eivät pääse). Urheilit sm-tasolla! Yritit päästä poikuudestasi (= hyvä ja inhimillinen tavoite). Teit pätkätöitä, sait siis useitakin töitä ja ahkeroit, vaikka työmarkkinat ovat raadolliset.

Viestisi kosketti minua, ja ajattelen sinua lämmöllä <3

T. Nainen

Kiitos. Valitettavasti nuo ovat menneisyyttä, eikä niistä ole muuta hyötyä kuin muistoina paremmista ajoista. Ei noista siis kovin kummoista CV:tä rakenneta.

Taidan tietää, kuka olet. :) Siis en livenä, mutta olet kirjoitellut elämästäsi ja tilanteestasi täällä av:llä ja aloittanut ainakin yhden langan, joka tuli aika suosituksi. Siinä kehuttiin ja tsempattiin toisiamme. En nyt kuollaksenikaan muista, mikä nimerkkisi oli. Olet hyvä kirjoittaja.

Tämä kuulostaa huolestuttavalta, jos mut tunnistetaan vauva-palstan kirjoittelun perusteella. Ehkä pitäisi löytää uusia harrastuksia kuten pitsinnypläys, kastematojen keskimitan tilastointi tai kuulantyöntö. Olen kyllä avannut joskus ketjun, mutta siitä on jo jonkin verran aikaa. Ehkä olen siis sama tai ehkä en ole.

Vierailija
91/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin masentunut ja väsynyt, toimin äitini omaishoitajana, järjestin hänelle hautajaiset, masennuin lisää, kävin hoidossa, olin kotona, sotkin ja tuhlasin elämäni, menin naimisiin.

Vierailija
92/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin elin unelmaani, muutin pari viikkoa ennen kun täytin 19 ulkomaille, tein rakastamaani työtä, kiersin maailmaa ja pidin hauskaa, samalla juurruttaen elämääni silloiseen asuinmaahan. Sitten jouduin onnettomuuteen ja menetin kaiken mutta samassa tapasin myös mieheni. Myöhemmin muutin takaisin Suomeen, menin naimisiin, sain lapsen ja aloin opiskella uutta alaa.

Elämäni tapahtumarikkaimmat vuodet, sittemmin on ollut kovin tasapaksua elämää.

Vierailija
93/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin, opiskelin yliopistossa, asuin neljässä eri maassa opintojen ja työn parissa, muutin pysyvästi ulkomaille, sain lapsen, sain vakituisen työpaikan, rakennutin talon, sain toisen lapsen, aloitin uudet opinnot, matkustin paljon.

Vierailija
94/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin, reissasin, biletin, paneskelin, seurustelin. Tapasin mieheni. Valmistuin.

Vierailija
95/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivuin ensin vakavasta onnettomuudesta ja kävin kuntoutuksessa. Kun tuo oli lähes selätetty niin sitten todettiin vakava sairaus, josta onneks selvisin voittajana.

Vierailija
96/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asevelvollisuus, iltalukio, yliopisto. Ja tv:n katselua. Muuttoja. Kesätöitä, interreiliä.

Vierailija
97/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin ylioppilaaksi, kävin armeijan, kokeilin paria opiskelupaikkaa ennenkuin löysin lopullisen opiskelupaikkani, tapasin vaimoni, muutimme yhteen, saimme esikoisemme, menimme naimisiin, melkein ehdin valmistua. Käytännössä kaikki opiskelut oli tehty 26- vuotiaana, mutta saamattomuuttaan valmistuminen lykkäytyi 27-vuotiaaksi.

Vierailija
98/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sluibasin pari vuotta, valmistuin aikuislukiosta 20-vuotiaana, sluibasin taas, seurustelen edelleen saman miehen kanssa, jonka kanssa olen ollut 18-vuotiaasta asti, valmistuin ammattiin, olen koko ajan juonut paljon yksin ja kavereiden kanssa baareissa, bileissä ja illanistujaisissa, pari kertaa festareilla, olen matkustellut sitä enemmän mitä enemmän ikää on tullut, olen ollut ilmaisharjoitteluissa, olin pari kuukautta paskaduunissa, sain vakituisen työpaikan. Nyt olen 23-vuotias. Asun edelleen kotona. Käytän tienaamani rahat hauskanpitoon. Muutan ehkä miehen kanssa yhteen.

Vierailija
99/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä.

Sain olla rauhassa ihmisiltä ja niiden laumakäyttäytymiseltä ja kaiken maailman kilistelybileiltä enkä kadu päivääkään.

Vierailija
100/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin päivät töissä, illat ja viikonloput katsoin sarjoja/tv:tä. Ei minkäänlaista sosiaalista kanssakäymistä noina ikävuosina. Mitähän normaalit ihmiset tekivät? Olen surullinen että tuhlasin nuoruuteni tekemättä mitään.

Oot normaali immeinen itekki, elä sure. Tee jottain ny varttuneemmalla iällä. Hyvä avaus, hyvvee jatkova siulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi