Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä teit ikävuosina 19-26?

Vierailija
06.08.2018 |

Itse kävin päivät töissä, illat ja viikonloput katsoin sarjoja/tv:tä. Ei minkäänlaista sosiaalista kanssakäymistä noina ikävuosina. Mitähän normaalit ihmiset tekivät? Olen surullinen että tuhlasin nuoruuteni tekemättä mitään.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin, juhlin, matkustelin, elin avoliitossa, harrastin, menin naimisiin, ostin (puolisoni kanssa) talon, kävin töissä, sain esikoiseni... eloisa vuosia.

Vierailija
2/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin, runkkasin, "opiskelin", juopottelin, masennuin ja päädyin töihin. R.I.P työt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin, olin töissä ja bailasin.

Vierailija
4/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin, tein töitä, bailasin, deittailin, reissasin. Kaikkea yksin ja yhdessä ystävien kanssa. Oli ihanaa.

Olen pahoillani, että koet menettäneesi nuoruutesi. Olisiko nyt aika elää vähän enemmän?

Vierailija
5/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en hakenut töitä tai opiskelemaan niin sitten röhnötin sängyllä kun ei ollut muutakaan. Jos pyydettiin jonnekkin, jouduin yksinkertaisesti koeltäytymään kun ei ollut varaa. Yksinäisyys otti jatkuvasti voimille, se kuormitti, ahdisti ja masenti enemmän kuin itse työttömyys. Onneksi lopulta sain vuosien työn hakemisen jälkeen työpaikan ja nyt minulla on kotona makaamisen lisäksi töitä. Välillä olen kuitenkin saikulla sillä en pysty tekemään töitä täysipainotteisesti vieläkään. On kuitenkin mukavaa että saa olla ihmisten ilmoilla ja siellä missä on paljon porukkaa.

Vierailija
6/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin yliopistossa, menin naimisiin, sain kaksoset.

Vierailija
7/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin (ja valmistuin), menin naimisiin ja sain esikoisen.

Vierailija
8/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testailin eri aloja yliopistoissa, biletin. Seurustelinkin välillä, huomattavasti järkevämmissä suhteissa kuin myöhemmin. 

Vierailija
9/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin, kävin töissä, seurustelin, matkustelin, vietin välillä villiä sinkkuelämää, valmistuin ammattiin, lähdin ulkomaille töihin.

Vierailija
10/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin. Makasin kotona kykenemättä syömään ja jaksamatta tehdä mitään, paskoin verta ja oksentelin, ravasin sairaalassa ja kuihduin lääkehoidoissa. Olet käsittämättömän onnekas, kun olet saanut viettää terveen nuoruuden ja elää tavallista elämää.

Vierailija
11/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä pelasin tietokonepelejä enkä paljon sosialisoinut. Olin 28 vuotiaaksi asti totaalikokematon naisten suhteen. Mitään koulu tai työmenestystäkään ei tullut eikä ole vieläkään.

Vierailija
12/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin ylioppilaaksi, pidin välivuoden tehdastyössä, opiskelin vuoden väärää alaa, opiskelin, sain vakituisen työpaikan. Asuin yhdessä poikaystäväni kanssa, kävin baareissa, urheilin, ajoin ajokortin (n. 25-vuotiaana).

Vierailija
13/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin, tein töitä (sain hyvin tuplapalkattuja kesätöitä Ruotsista, Suomeen verrattuna), juhlin, seurustelin, elin aika huoletonta aikaa. Perheen perustamista en tuolloin edes ajatellut. Vasta 28-vuotiaana tapasin nykyisen aviomieheni ja yhteisen lapsemme isän.  

Vierailija
14/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin avoliitossa, kävin töissä, juhlin viikonloput, suunnittelin häitä ja ostin asunnon.

Vierailija
15/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran opiskelin ja soittelin bändissä. Lisäksi istuin pöydän ääressä, saman, jonka ääressä istun nytkin.

Vierailija
16/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka vuosi eli 19 v. töissä, toinen au-pairina, sitten kansanopistossa, lukemattomia pikkutöitä, taas ulkomailla, välillä hetken työtön, sitten ammattiin opiskelu ja lapsen saaminen  25 v. kesken opiskelujen.

Sen jälkeen lapsiperhe-elämää ja työtä. Ero ja uusi mies. Ja puuduttavaa työtä. Ei kovin eksoottista elämää, mutta pään sisällä vähän parempaa, kun tykkään lukemisesta ja nauramisesta.

Vierailija
17/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, opiskelin, vietin aikaa ystävien kanssa, juhlin, matkustelin, seurustelin, muutin avoliittoon, menin kihloihin, ostimme asunnon, menin naimisiin ja eka lapsi haaveissa.

Vierailija
18/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin armeijan, opiskelin, ryypättiin kavereiden kanssa, löysin ensimmäisen pitkän suhteeni eli ex-vaimoni, muutimme yhteen.

Vierailija
19/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin, tein töitä, bailasin, deittailin, reissasin. Kaikkea yksin ja yhdessä ystävien kanssa. Oli ihanaa.

Olen pahoillani, että koet menettäneesi nuoruutesi. Olisiko nyt aika elää vähän enemmän?

Eikö yli 30 ole jo liian vanha bailaamaan ja elämään samanlaista huoletonta elämää kuin nuoret? On kuitenkin tärkeää että jokainen elää ikänsä mukaan.

https://yle.fi/uutiset/3-10332255

Vierailija
20/115 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin ylioppilaaksi, pidin välivuoden töitä tehden ja matkustellen. Aloitin opinnot yliopistossa, opiskelin, harrastin, vietin aikaa ystävien kanssa. Lähdin ulkomaille tekemään syventäviä opintoja ja jäinkin suunniteltua pitemmäksi aikaa ( piti olla 2 lukukautta, olinkin 4).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän