Syön puuroa, leipää, margariinia, smootheja, ilman rasvaa kaikki
Ja paisun kuin pullataikina.
Työkaveri vetää kananmunaa, juustoa, voita, kermaa, lihaa ja on kuin prinsessa kapealla vyötäröllä.
Hajoooon!
Kommentit (13)
Otsikko on epälooginen. Margariinia ilman rasvaa ei ole olemassa, jostakin rasvasta se on aina tehty.
Jospa vika onkin siinä, että pyrit syömään kaiken rasvattomana ja elimistö haluaa lisää ja lisää, kun se ei tule milloinkaan kylläiseksi.
Muuan tuttava opiskeli ravitsemusterapeutiksi, ja yksi ensimmäisiä oppeja oli kuulemma, että kevytjuustot hittoon. Sen sijaan kunnon rasvaista juustoa, mutta vähemmän.
Itse syön mitä haluan, mukaan lukien suklaa ja muut herkut. Mutta koetan pysyä kohtuudessa. Pysyn normaalipainossa.
Itse laihdutan välttämällä hiilihydraatteja ja syömällä rasvaa. Eilenkin hiilihydraatit oli 22g ja rasvaa oli 120g ja olis saanut olla enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko on epälooginen. Margariinia ilman rasvaa ei ole olemassa, jostakin rasvasta se on aina tehty.
Jospa vika onkin siinä, että pyrit syömään kaiken rasvattomana ja elimistö haluaa lisää ja lisää, kun se ei tule milloinkaan kylläiseksi.
Muuan tuttava opiskeli ravitsemusterapeutiksi, ja yksi ensimmäisiä oppeja oli kuulemma, että kevytjuustot hittoon. Sen sijaan kunnon rasvaista juustoa, mutta vähemmän.
Itse syön mitä haluan, mukaan lukien suklaa ja muut herkut. Mutta koetan pysyä kohtuudessa. Pysyn normaalipainossa.
Ei ole ainakaan Suomessa opiskellut.
Itä-Suomen yliopistossa ravitsemusterapeutit opetetaan suosimaan keinoruokaa ja rasvattomia juustoja.
Mää oon syönyt kohta puolikkaan HK:n sinistä ja sinappia.
Ei oo kaalikeiton voittanutta laihduttajaa. Rasvaa nolla . Ei lihaa.
Vierailija kirjoitti:
No toi ei lihota eikä grillimakkara eikä muu mutta kun lisätään juustoja ja majoneesit alkaa jo paino nousta.
Olenkin tulee ientaskuja karkeista eikä ruuasta .
Smoothien sekasotku määrää sen onko siinä sokereita miten paljon .
Ei se laihduta, ainoastaan tekee vihaiseksi. Ilman ravintoa ei elimistö poista rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kaalikeiton voittanutta laihduttajaa. Rasvaa nolla . Ei lihaa.
Paitsi, että et laihdu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toi ei lihota eikä grillimakkara eikä muu mutta kun lisätään juustoja ja majoneesit alkaa jo paino nousta.
Saattaa käydä ihan päinvastoin.
Minulla todettiin hypoglykemia (alhainen verensokeri), määrättiin syömään jotain joka neljäs tunti, mutta vain proteiinia, laihduin ihan silmissä. Rasvaa sai syödä mutta ei mitään hiilihydraattia. Jäi pullat ja leivät kauppaan.
Tiedät kyllä miksi.