Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osoitatteko te ventovieraillekin, että nämä merkitsevät teille paljon?

Vierailija
05.08.2018 |

Minusta suomalaiset ovat aika epäkohteliaita. Ihmiset eivät osaa osoittaa toisilleen, että nämä merkitsevät heille paljon. Edes omille tutuille ei osoiteta sellaista. Haistakaa paska, suomalaiset, kytöstavattomat metsäläismulkut.

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en olisi voinut kertoa tuotakaan äitini tekoa sille emännälle, ellei mulla ois ollut silloin (ei tietenkään ollut) kännykkää, jolla nauhoittaa äitini käytös salaa todisteeksi.

Koska kukaan ei olisi voinut uskoa, millaista vihaa minuun kohdistettiin. Jos olisin sanonut, että äitini suuttui viimeksi kun sanoin, että mulla on tylsää ja äiti oletti sinun loukkaantuneen, niin se ihminenhän olisi vain naurahtanut, ettei hän lokkaantunut yhtäön, ja luullut, että mä olin sitä tietoa vailla.

Hän ei olisi tajunnut, että äitini pahoinpiteli minua sen asian takia. Tuskin hän edes olisi halunnut sitä tietää.

Ap

JA MIKÄ PAHINTA, SE IHMINEN EI OLISI YHTÄÄN LOHDUTTANUT MINUA SIITÄ, ETTÄ ÄITINI VIHASTUI MINULLE, JOS HÄN EI KERRAN EDES SUUTTUNUT!!!!!!! Eli minun pahoinpitelemiseni ja kohtelemiseni väärin on aivan okei.

Ap

Vierailija
202/208 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia se kusipäää ei olisi lohduttanut minua? Minua ei koskaan lohdutettu vastaavissa tilanteissa, jos kerran ei loukkaannuttu, niin ihanko iloisena kuvitteli minun kuunnelleen, kun äitini haukkui minut hänen loukkaamisestaan? Se jo oikeuttaa vittuilemaan kelle haluan, te olette kaikki kuitenkin samanlaisia ymmärtämättömiä, epälohduttavia ja epäempaattisia paskoja. Sori, jos et ole.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ventovieraat ihmiset merkitse minulle paljon. Yleensä eivät mitään. Pyrin silti käyttäytymään muita kohtaan huomaavaisesti ja kohteliaasti. Se tuntuu hyvältä tavalta toimia ja niin minulle on opetettu.

Vierailija
204/208 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas päästiin siihen oikeaan aiheeseen eli ÄITIIN ja sen 35 vuoden takaisiin tekemisiin.

Vierailija
205/208 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nämä sun vilpittömät aloitukset...joissa kysyt parhaita keinoja ko staa äidillesi tai nimittelet lastasi vamma iseksi luus eriksi.

Vierailija
206/208 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä jollekin epäselvää, että kivikissa on asperger?

Vierailija
207/208 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se ventovieras ihminen huolehtii, että kodissasi on sähköä, kaupassasi ruokaa, tiesi kunnossa, jne.

Ap

Osoitan kunnioitukseni ventovieraalle maksamalla sähkölaskun ajallaan.

Hyvä, hienoa, mutta katson sen enemmän velvollisuudeksi, kuin kunnioituksen osoitukseksi. Mutta hyvä silti!

Ap

No eikö se sähkömiehen tekemä hyväkin ole hänelle velvollisuus. Ei hän sitä minun vuokseni hyvää hyvyyttään tehnyt vaan saadakseen elantonsa.

Vierailija
208/208 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomessa osoitetaan tunteita avoimesti. Ne vain pitää osata tulkita rivienvälistä, elekielestä tai pienistä teoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän