Suhde loppunut, toinen vaan pyörii mielessä
Kolme viikkoa sitten mies sanoi ettei meidän suhde toimi. Osasin osaltani aavistaa tämän. Syynä oli ettei hän tunne samoin minua kohtaan. Olen silti ollut aivan rikki ja hajalla. Meillä ei kuulemma ole hirveästi yhteisiä asioita, mistä en ole kyllä samaa mieltä. Hän uskoutui minulle sellaisissa asioissa mistä ei ole kertonut lähimmille ystävillensäkään. Rankka lapsuus ollut, kuten itselläkin (minulla äiti kuollut nuorena), se meidät lopulta ilmeisesti yhdisti. Tuntuu pahalta kun että jos olisimme vaan puhuneet asioista niin ehkä kaikki olisi nyt toisin. Suhde kesti vaan vajaan vuoden, mut sen aikana kerkesi kokea hänen kanssaan kaikenlaista. Olen itse kolmekymmentä, ja tämä oli minun kolmas vakava suhteeni. Edelliset kestivät puolitoista vuotta ja toinen kolme vuotta, mutta täytyy sanoa että tämä viimeisin ero suhteen lyhyydestä huolimatta on tuntunut kaikista raskaimmalta. Ehkä pahemmaksi tässä tekee se, että olen muuttanut yli vuosi sitten pääkaupunkiseudulle, ja täällä minulla on harvoja ystäviä, tukiverkosto on toisessa kaupungissa,mistä tänne alunperin muutin. Onneksi aina voi soitella. Välillä tuntuu, että miten tästä selviän, hänessä oli niin moni asia kohdallaan. Tiedän, että tähän auttaa vaan aika.
Täytyy vielä lisätä se, ettei meillä ollut koskaan mitään riitoja, pieniä kinastelua vain.