Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät puolueet yhdisty?

Vierailija
22.06.2026 |

Kokoomusta ja Persuja ei aina edes tunnista eri puolueiksi… voisivat yhdistyä Perusporvareiksi. 

 

Vasemmistoliitto ja Vihreät voisivat yhdistyä Punavihreiksi. 

 

Onko muita ideoita? En näe mitään järkeä näin monessa puolueessa koska niiden erot on kuitenkin erittäin pieniä. 

 

 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen vasen siipi ja siitä kaikki vasemmalle ovat viherkommareita.

Vierailija
2/2 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus ja demarit on sama puolue. Saavat vaan suuremman äänipotin kun toimivat muka erillään. Samoja asioita ajavat ja hakevat vain vähäinen lähestymiskulma ero havaittavissa. Järkkää itselleen ja kaltaisilleen rahakkaita riskittömiä töitä. Olisi maan etu kun kumpikaan noista ei pääsisi edes eduskuntaan. Turha toivo kyllä, koska kolmannes työtätekevistä nostaa palkkansa veroista ja/tai niillä toteutetuista palveluista. Tuo valtaregentti olisi syytä poistaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan