Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle selvis just, että mies on ostanut seksiä

Vierailija
04.08.2018 |

Juteltiin äsken miehen kanssa, että mitä oltaisiin valmiita tekemään mistäkin rahasta. Naurettiin yhdessä ja hauskaa oli.

Oli hauskaa, kunnes tuli ilmi, että mies on bordellista ostanut seksiä ennen suhdettamme. Aluksi ajattelin, että tarkoitti maksaneensa jonkun hotellihuoneen ja juomat, mutta on siis antanut rahaa vastineeksi.

Mua yököttää, ja tuntuu ihan fyysisenä pyörrytyksenä ja huonona olona.

Miten mun pitäis tässä reagoida?

Kommentit (861)

Vierailija
81/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla taas ammattiloukkaantuja asialla. Mitä väliä jos osti seksipalveluita ennen suhdettanne? Ei se ketään pettänyt silloin.

Kyse ei ole pettämisestä, kyse on ihmisen moraalista ja itseasiassa hygieniasta + kaikesta muusta mahdollisesta. Ihmisyydestä.

Mitä moralisoimista siinä on jos kaksi aikuista ihmistä harrastaa seksiä yksissä tuumin ja raha vaihtaa omistajaa? Hygienia hoituu suihkussa.

No ei hoidu! Juuri tuon takia kaltaisiisi ei voi enää koske! Jopa suudelma tartuttaa, kaikki limakalvot! Kun tuhansien makaamaan maksulliseen kosketat, on pöpöt sinussa. Ei se _suihku_ auta - voi hyvä ihme!

Mitä tarkoitat "kaltaisillani" ihmisillä? Sellaisia jotka eivät halua tarpeettomasti rajoittaa ihmisten itsemääräämisoikeutta? Tiedoksesi en ole koskaan käyttänyt seksipalveluita eikä ole aikomusta käyttää. En näe siinä kuitenkaan mitään väärää kunhan ihmiset ovat mukana omasta halustaan eikä asiaan liity pettämistä tai vastaavaa.

Vierailija
82/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Repesin nauramaan ja tyrskin, että itse en kyllä kehuskelisi sillä, että joutuisi maksamaan seksistä.

Valtaosa avio- ja avoliitoista perustuu seksin ostoon. Miksi kestotilaus olisi muka kunniallisempi kuin irtonumero?

Kaikki seksi loppupeleissä on ostamista tai vähintään vaihtamista. Ne ketkä ottavat baarissa juoman vastaan ja sitten lähtevät panemaan ovat näin tehneet vaihtokaupan mutta antavat vaan ihan naurettavan halvalla. Naiset on asiasta siksi vihaisia koska heiltä menee asiakkaat mahdollisesta kestotilauksesta irtonumeroihin.

Eikä tämä asia edes ole ihmisille eksklusiivista toimintaa. Esim. pingviinit tekevät vaihtokauppaa seksillä. Vaihtavat seksiä kiviin joilla rakentavat pesää.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Prostitution_among_animals

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla taas ammattiloukkaantuja asialla. Mitä väliä jos osti seksipalveluita ennen suhdettanne? Ei se ketään pettänyt silloin.

Kyse ei ole pettämisestä, kyse on ihmisen moraalista ja itseasiassa hygieniasta + kaikesta muusta mahdollisesta. Ihmisyydestä.

Mitä moralisoimista siinä on jos kaksi aikuista ihmistä harrastaa seksiä yksissä tuumin ja raha vaihtaa omistajaa? Hygienia hoituu suihkussa.

No ei hoidu! Juuri tuon takia kaltaisiisi ei voi enää koske! Jopa suudelma tartuttaa, kaikki limakalvot! Kun tuhansien makaamaan maksulliseen kosketat, on pöpöt sinussa. Ei se _suihku_ auta - voi hyvä ihme!

Mitä tarkoitat "kaltaisillani" ihmisillä? Sellaisia jotka eivät halua tarpeettomasti rajoittaa ihmisten itsemääräämisoikeutta? Tiedoksesi en ole koskaan käyttänyt seksipalveluita eikä ole aikomusta käyttää. En näe siinä kuitenkaan mitään väärää kunhan ihmiset ovat mukana omasta halustaan eikä asiaan liity pettämistä tai vastaavaa.

Tarkoitan tuota puhdasta tyhmyyttä jota jaat ja josta pitäisi sakottaa: ”Hygienia hoituu suihkussa!” Mietitkö koskaan mitä kirjoitat?

Vierailija
84/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kerran olen kokeillut maksullista miestä. Teki ihan hirveästi mieli seksiä, niinpä päätin kokeilla, kun en halunnut lähteä baarista miestä etsimään. Oli yllättävän positiivinen kokemus. Mies oli tosi mukava ja fiksu sekä älyttömän hyvin varusteltu. Se oli sellaiset 10 tunnin sessiot myös leluineen päivineen.

Olen mies ja olen kerran kokeillut maksullista naista. Teki ihan hirveästi mieli seksiä, niinpä päätin kokeilla, kun en halunnut lähteä baarista miestä etsimään. Oli yllättävän positiivinen kokemus. Nainen oli tosi mukava ja fiksu sekä sanoi että olin älyttömän hyvin varusteltu. Se oli sellaset 10 tunnin sessiot myös leluineen päivineen.

:DDDDDDDDDDDDD

Vierailija
85/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maksulliset eivät suutele, se on liian intiimiä. Ja kumin käyttö lienee selviö. Kännipanoissa sen sijaan suudellaan ja kumikin unohtuu helposti. Tiedätkö keiden kanssa kumppani-of-the-day on ollut viimeisen vuoden aikana?

t. mies, ei käy maksullisissa, naimisissa, ei petä

Vierailija
86/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi itse jatkamaan suhdetta tuon tiedon jälkeen. Ja sekin että se ei miehen mielestä ole iso juttu. Kertoo kaiken tarvittavan miehen ajatusmaailmasta.

Luuletko muka löytäväsi jostain miehen, jonka mielestä se olisi iso juttu? Miksi se edes olisi iso juttu? Katsos kun harva mies saa seksiä juuri silloin kun itseä huvittaa, paitsi rahalla.

Nainenko muka saa seksiä kun huvittaa?

Vierailija
87/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kerran olen kokeillut maksullista miestä. Teki ihan hirveästi mieli seksiä, niinpä päätin kokeilla, kun en halunnut lähteä baarista miestä etsimään. Oli yllättävän positiivinen kokemus. Mies oli tosi mukava ja fiksu sekä älyttömän hyvin varusteltu. Se oli sellaiset 10 tunnin sessiot myös leluineen päivineen.

Ei hassumpaa. Luulisin, että harva nainen kuitenkaan syttyy ja rentoutuu kunnolla noin suunnitelmallisesta ja ammattimaisesta touhusta. Lisäksi tuo 10 tuntia lienee aivan liian kauan, mitä monikaan jaksaa uhrata moiseen ajallisesti, fyysisesti tai rahallisesti.

Naisille myös yleensä on hyvin tärkeää se, että mies aidosti haluaa tätä naista. Jos sellaista partneria ei löydy, niin useimmat naiset tyytyvät elämään ilman pariseksiä. Naisille kun se tyydytys tulee osittain myös siitä henkisestä tyydytyksestä, eli mm. haluttavuuden kokemuksesta. 

Tämäpä se juuri on. Ja suurin osa heteronaisista haluaa olla sen halun ainoa ja spesiaali kohde. Tämä näyttää ottavan koville ymmärtää. Jaettu halu ja huomio ei kiihota. Päinvastoin.

Tämä ❤️

Vierailija
88/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, pitäisikö minunkin nyt suuttua naiselleni kun hän on kehdannut käydä:

- hierojalla

- psykoterapeutilla

- fysioterapeutilla

- gynekologilla

Ja vieläpä meidän suhteemme aikana! :)

Vierailija
89/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan tuota puhdasta tyhmyyttä jota jaat ja josta pitäisi sakottaa: ”Hygienia hoituu suihkussa!” Mietitkö koskaan mitä kirjoitat?

Voithan sinä pukeutua kokovartalokondomiin jos niin tahdot. Useimmille riittää kuitenkin tavallinen. Riskejä on aina olemassa tekee mitä tahansaa ja on seksityöntekijän omankin edun mukaista että ottaa asian vakavasti.

Vierailija
90/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ostanut seksiä naiselta poikamiehenä ollessani (käytimme kumia). Eipä ollut häävi kokemus, ja harmitti oikeastaan hukkaan menneet rahat. En toisaalta ymmärrä, miksi ennen teidän suhdetta tapahtunut asia on niin kova juttu. Kai miehelläsi nyt sinua aikaisemmin on erittelemätön määrää muitakin partnereita ollut.

Vierailija
91/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävän moni mies on ostanut seksiä :(

Kyllä naisetkin ostaa seksiä vaikkakin harvemmin. Ei ole mikään tuntematon ilmiö.

Jos prostituutio laillista kyseisessä maassa, ei ole rikkonut lakia. Se, onko hyväksikäyttänyt, riippuu siitä, onko seksin myyjä onneton narkomaani joka haluaa rahaa huumeannokseensa. Vai vapaaehtoisesti tuota rahan takia tai muista syistä tekevä, raitis ja tervepäinen henkilö. Lapsista en edes puhu, ei ole iljettävämpää ilmiötä maailmassa kuin lasten seksuaalinen hyväksikäyttö.

Voi olla vaikea arvioida taustoja, miksi joku myy seksiä. Se on yksi ongelmista.

En tajua ap:n vahvaa reaktiota. Itse miettisin onko tauteja, onko hyväksikäyttöä. 

Vierailija
92/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maksulliset eivät suutele, se on liian intiimiä. Ja kumin käyttö lienee selviö. Kännipanoissa sen sijaan suudellaan ja kumikin unohtuu helposti. Tiedätkö keiden kanssa kumppani-of-the-day on ollut viimeisen vuoden aikana?

t. mies, ei käy maksullisissa, naimisissa, ei petä

Juuri oli infektiolääkärin tilitys siitä, kuinka suomalaiset setämiehet tuovat kaikki taudit Suomeen maksullisista. Maksetaan extraa paljaaltaan ajosta, ei tajuta mistään mitään. Tätä tämä on. Siinä ei seuraavan ”kumi” auta jos sylki edes koskettaa.

Vierailija
93/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä sitten. Jollain hinnalla ap:kin antaisi.

Vierailija
94/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies kun meni möläyttämään. Naisille EI KOSKAAN pidä mennä tunnustamaan sitä, että os ostanut seksiä. Siitä ei ole mitään muuta kuin haittaa.

Niin mitä haittaa? Kyllä mulle ainakin vois tunnustaa. Otan asiat asioina, en saa hysteerisiä kohtauksia. Se olis kokonaan toinen juttu, jos tunnustais tappaneensa kissanpennun tai potkineensa mummoa ja vieneensä tämän rahat. Sellaiselle miehenkuvalle mulla ei olisi mitään sanottavaa enää ikinä. Ulos vaan.

Vierailija
95/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi itse jatkamaan suhdetta tuon tiedon jälkeen. Ja sekin että se ei miehen mielestä ole iso juttu. Kertoo kaiken tarvittavan miehen ajatusmaailmasta.

Luuletko muka löytäväsi jostain miehen, jonka mielestä se olisi iso juttu? Miksi se edes olisi iso juttu? Katsos kun harva mies saa seksiä juuri silloin kun itseä huvittaa, paitsi rahalla.

Nainenko muka saa seksiä kun huvittaa?

Kyllä. 

Vierailija
96/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja olen kerran kokeillut maksullista naista. Teki ihan hirveästi mieli seksiä, niinpä päätin kokeilla, kun en halunnut lähteä baarista miestä etsimään. Oli yllättävän positiivinen kokemus. Nainen oli tosi mukava ja fiksu sekä sanoi että olin älyttömän hyvin varusteltu. Se oli sellaset 10 tunnin sessiot myös leluineen päivineen.

:DDDDDDDDDDDDD

The joke is on you :) Ei sieltä baarista naista olis kuitenkaan löytynyt. Ainoat seksihaluiset ois olleet niitä (homo)miehiä. Enkä sellaista halunnut lähteä etsimään. :-P

Vierailija
97/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten sossurotta eksyy aina näihin ketjuihin? Päivystääkö se palstalla koko aukiolon?

Vierailija
98/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehekkäänä miehenä halveksin miehiä jotka käyvät huorissa. Eri asia jos on jollain tavalla invalidisoitunut tai cp, tai ettei voi saada naista. Mutta normaalin miehen huorissa käyminen on helvetin epämiehekästä ja säälittävää.

Yleensä naisia tosin ei tällaiset kiinnosta mutta kiva että jollekin merkkaa vielä kunniallisuus.

En tosin itsekään seurustelisi naisen kanssa joka on käynyt mistään tahansa syystä jossain Gambiassa.

Ai jos nainen ollut vaikka lähetystyössä tai terveydenhoitajana Gambiassa, et hyväksy häntä? 

Seksiä voi nainen ostaa kyllä ihan Suomessakin, ei tartte ulkomaille lähteä. Ja uskoisin että useimmat seksiä osatavat naiset haluavatkin juuri suomalaisen miehen kanssa seksiä.

Miten on epämiehekästä käydä huorissa?

Vierailija
99/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehekkäänä miehenä halveksin miehiä jotka käyvät huorissa. Eri asia jos on jollain tavalla invalidisoitunut tai cp, tai ettei voi saada naista. Mutta normaalin miehen huorissa käyminen on helvetin epämiehekästä ja säälittävää.

Yleensä naisia tosin ei tällaiset kiinnosta mutta kiva että jollekin merkkaa vielä kunniallisuus.

En tosin itsekään seurustelisi naisen kanssa joka on käynyt mistään tahansa syystä jossain Gambiassa.

Ai jos nainen ollut vaikka lähetystyössä tai terveydenhoitajana Gambiassa, et hyväksy häntä? 

Seksiä voi nainen ostaa kyllä ihan Suomessakin, ei tartte ulkomaille lähteä. Ja uskoisin että useimmat seksiä osatavat naiset haluavatkin juuri suomalaisen miehen kanssa seksiä.

Miten on epämiehekästä käydä huorissa?

Vierailija
100/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet että huoriin mennään suutelemaan? :D

Oikea ammattilainen ei suutele eikä anna koskea limakalvoja ilman suojaa. Ainoastaan amatöörihuora tai omasta sekä asiakkaan terveydestä piittaamaton tekee kyseisiä asioita. Olet kyllä niin vanhanaikainen, tietämätön ja täysin naiivi käydäksesi mitään järkevää keskustelua aiheesta. Ihan yhtälailla voit saada pöpöjä siltä sadannelta baaripanolta ja väittäisin että itseasiassa korkeampi mahdollisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän