Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle selvis just, että mies on ostanut seksiä

Vierailija
04.08.2018 |

Juteltiin äsken miehen kanssa, että mitä oltaisiin valmiita tekemään mistäkin rahasta. Naurettiin yhdessä ja hauskaa oli.

Oli hauskaa, kunnes tuli ilmi, että mies on bordellista ostanut seksiä ennen suhdettamme. Aluksi ajattelin, että tarkoitti maksaneensa jonkun hotellihuoneen ja juomat, mutta on siis antanut rahaa vastineeksi.

Mua yököttää, ja tuntuu ihan fyysisenä pyörrytyksenä ja huonona olona.

Miten mun pitäis tässä reagoida?

Kommentit (861)

Vierailija
61/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kerran olen kokeillut maksullista miestä. Teki ihan hirveästi mieli seksiä, niinpä päätin kokeilla, kun en halunnut lähteä baarista miestä etsimään. Oli yllättävän positiivinen kokemus. Mies oli tosi mukava ja fiksu sekä älyttömän hyvin varusteltu. Se oli sellaiset 10 tunnin sessiot myös leluineen päivineen.

Tosi huonosti kirjoitettu Pasi, tosi huonosti. Amis menee uusiksi.

Vierailija
62/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miten pitäis reagoida?"

Sinun ei pitäisi reagoida asiaan yhtään mitenkään, muuten kuin hyväksymällä se mitä on tapahtunut. Muunlainen reagointi on epäkypsää ja kertoo lähinnä omista epävarmuuksistasi.

Minusta sinun kuuluu reagoida kuten reagoit. Joku palstahuorispukin neuvoja tuskin kannattaa kuunnella. Seuraavaksi on ”epäkypsää” olla ymmärtämättä miehesi kotiin kuskaamat sukupuolitaudit. Nämä äijät tiedetään. Saastaisia tautipesäkkeitä.

On tässäkin tietty tietty pointti.

AP vaikuttaa tiukkapipoiselta niuhottajalta seksin suhteen. Hänen miehensä taas suhtautunee asiaan realistisemmalla ja rauhallisemmalla otteella.

Tällöin saattaa olla ihan oikein, että AP ottaa asiasta kunnon raivarit ja aloittaa ikuisen mökötyksen, joka johtaa lopulta eroon.

Liian erilaisten ihmisten ei nimittäin kannata olla väkisin yhdessä!

Jos AP:n mies on muuten kunnollinen kaveri, hän löytää takuuvarmasti naisen jota ei voisi vähempää kiinnostaa onko käyty maksullisissa vai ei. AP voi puolestaan jatkaa Mr. Täydellisen ikuista etsintää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kerran olen kokeillut maksullista miestä. Teki ihan hirveästi mieli seksiä, niinpä päätin kokeilla, kun en halunnut lähteä baarista miestä etsimään. Oli yllättävän positiivinen kokemus. Mies oli tosi mukava ja fiksu sekä älyttömän hyvin varusteltu. Se oli sellaiset 10 tunnin sessiot myös leluineen päivineen.

Ei hassumpaa. Luulisin, että harva nainen kuitenkaan syttyy ja rentoutuu kunnolla noin suunnitelmallisesta ja ammattimaisesta touhusta. Lisäksi tuo 10 tuntia lienee aivan liian kauan, mitä monikaan jaksaa uhrata moiseen ajallisesti, fyysisesti tai rahallisesti.

Vierailija
64/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehekkäänä miehenä halveksin miehiä jotka käyvät huorissa. Eri asia jos on jollain tavalla invalidisoitunut tai cp, tai ettei voi saada naista. Mutta normaalin miehen huorissa käyminen on helvetin epämiehekästä ja säälittävää.

Yleensä naisia tosin ei tällaiset kiinnosta mutta kiva että jollekin merkkaa vielä kunniallisuus.

En tosin itsekään seurustelisi naisen kanssa joka on käynyt mistään tahansa syystä jossain Gambiassa.

Tämä. Outo ajatus, että seksi on ihmisoikeus. Se ei ole, seksuaalisuus on sitä.

Kyllähän se ihmisestä kertoo kun seksiä on ostettu. Vertauksesi Gambiassa rahasta touhuilleeseen naiseen on toimiva: kuinka moni näistä puolustelijamiehistä haluaisi tällausen naisen, ja mitä he hänestä ajattelisivat?

Mitä pitäisi ajatella? Gambiassa yksi mies kaksi viikkoa saman katon alla, se on heidän asiansa. Suomessa yksi mies illassa baarista kahden viikon ajan, se on heidän asiansa. Toki voisin nikotella jos seksikumppaneista tulisi puhetta ja ilmeisisi että vuoden aikana olisi vaikka se 100 partneria (ei voine puhua kumppaneista jos on uusi hoito keskiviikkoisin ja lauantaisin), mutta edelleen se olisi minun ongelmani, ei naisen.

Ehkä sinua ei haittaa, monia iljettää. Se on normaalia.

Juuri näin, mutta se on edelleen osapuolten välinen asia. Jos naista iljettää kun mies on käynyt x-vuotta sitten ennen tapaamista bordellissa, se iljettää. Jos naista iljettää miehen 10+ baarikumppania ennen häntä, se iljettää. Jos miestä iljettää naisen Gambianreissu jossa rantapoika sai reilusti (kolmen kuukauden liksa raksalla) tippiä ja jäi pariksi viikoksi elätettäväksi, se iljettää. Jos miestä iljettää naisen 10+ kumppania ennen häntä, se iljettää.

Moraalisesti en voi päättää toisten puolesta mikä on oikein ja mikä väärin, niin kauan kun siihen ei liity ihmiskauppaa, vaan kahden aikuisen vapaa tahto. Vapaan tahdon kanssa kun ei aina voi olla ihan varma. Kuinka vapaa tahto on itä-eurooppalaisella naisella jossain Kreikkalaisessa bordellissa vs. veroja maksava Saksalainen? Samaten se Gambialainen rantapoika joka toivoo matkalippua ja olea eurooppaan parisuhteen vuoksi tuskin katsoisi sitä ruotsalaista 80-v leskirouvaa kovin rakastuneesti jos olisi vaihtoehtoja. Saman ikäisen naisen kanssa tilanne voikin olla toinen, hauskanpitoa josta hyötyy samalla rahallisesti. Mikä minä olen sitä tuomitsemaan.

Aloittajaa iljetti, that’s the point. Iljetys on yleistä. Hu@ripukki sucks.

Vierailija
65/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
66/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Tämä on itsestäänselvyys. Kuten kiireiset testit. Huh.

Vierailija
67/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hassumpaa. Luulisin, että harva nainen kuitenkaan syttyy ja rentoutuu kunnolla noin suunnitelmallisesta ja ammattimaisesta touhusta. Lisäksi tuo 10 tuntia lienee aivan liian kauan, mitä monikaan jaksaa uhrata moiseen ajallisesti, fyysisesti tai rahallisesti.

😂

Vierailija
68/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miten pitäis reagoida?"

Sinun ei pitäisi reagoida asiaan yhtään mitenkään, muuten kuin hyväksymällä se mitä on tapahtunut. Muunlainen reagointi on epäkypsää ja kertoo lähinnä omista epävarmuuksistasi.

Minusta sinun kuuluu reagoida kuten reagoit. Joku palstahuorispukin neuvoja tuskin kannattaa kuunnella. Seuraavaksi on ”epäkypsää” olla ymmärtämättä miehesi kotiin kuskaamat sukupuolitaudit. Nämä äijät tiedetään. Saastaisia tautipesäkkeitä.

AP vaikuttaa tiukkapipoiselta niuhottajalta seksin suhteen. Hänen miehensä taas suhtautunee asiaan realistisemmalla ja rauhallisemmalla otteella.

Tällöin saattaa olla ihan oikein, että AP ottaa asiasta kunnon raivarit ja aloittaa ikuisen mökötyksen, joka johtaa lopulta eroon.

Jos AP:n mies on muuten kunnollinen kaveri, hän löytää takuuvarmasti naisen jota ei voisi vähempää kiinnostaa onko käyty maksullisissa vai ei. AP voi puolestaan jatkaa Mr. Täydellisen ikuista etsintää..

Harvempaa naista ei kiinnosta. Ex elää valheessa lopun elämänsä. Kukaan ei _todella_ häntä huolisi jos tietäisi totuuden.

Vierailija
69/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, JSSAP! Tämähän tulee aina, kuin apteekin hyllyltä :D.

Vierailija
70/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehekkäänä miehenä halveksin miehiä jotka käyvät huorissa. Eri asia jos on jollain tavalla invalidisoitunut tai cp, tai ettei voi saada naista. Mutta normaalin miehen huorissa käyminen on helvetin epämiehekästä ja säälittävää.

Yleensä naisia tosin ei tällaiset kiinnosta mutta kiva että jollekin merkkaa vielä kunniallisuus.

En tosin itsekään seurustelisi naisen kanssa joka on käynyt mistään tahansa syystä jossain Gambiassa.

Tämä. Outo ajatus, että seksi on ihmisoikeus. Se ei ole, seksuaalisuus on sitä.

Kyllähän se ihmisestä kertoo kun seksiä on ostettu. Vertauksesi Gambiassa rahasta touhuilleeseen naiseen on toimiva: kuinka moni näistä puolustelijamiehistä haluaisi tällausen naisen, ja mitä he hänestä ajattelisivat?

Mitä pitäisi ajatella? Gambiassa yksi mies kaksi viikkoa saman katon alla, se on heidän asiansa. Suomessa yksi mies illassa baarista kahden viikon ajan, se on heidän asiansa. Toki voisin nikotella jos seksikumppaneista tulisi puhetta ja ilmeisisi että vuoden aikana olisi vaikka se 100 partneria (ei voine puhua kumppaneista jos on uusi hoito keskiviikkoisin ja lauantaisin), mutta edelleen se olisi minun ongelmani, ei naisen.

Ehkä sinua ei haittaa, monia iljettää. Se on normaalia.

Juuri näin, mutta se on edelleen osapuolten välinen asia. Jos naista iljettää kun mies on käynyt x-vuotta sitten ennen tapaamista bordellissa, se iljettää. Jos naista iljettää miehen 10+ baarikumppania ennen häntä, se iljettää. Jos miestä iljettää naisen Gambianreissu jossa rantapoika sai reilusti (kolmen kuukauden liksa raksalla) tippiä ja jäi pariksi viikoksi elätettäväksi, se iljettää. Jos miestä iljettää naisen 10+ kumppania ennen häntä, se iljettää.

Moraalisesti en voi päättää toisten puolesta mikä on oikein ja mikä väärin, niin kauan kun siihen ei liity ihmiskauppaa, vaan kahden aikuisen vapaa tahto. Vapaan tahdon kanssa kun ei aina voi olla ihan varma. Kuinka vapaa tahto on itä-eurooppalaisella naisella jossain Kreikkalaisessa bordellissa vs. veroja maksava Saksalainen? Samaten se Gambialainen rantapoika joka toivoo matkalippua ja olea eurooppaan parisuhteen vuoksi tuskin katsoisi sitä ruotsalaista 80-v leskirouvaa kovin rakastuneesti jos olisi vaihtoehtoja. Saman ikäisen naisen kanssa tilanne voikin olla toinen, hauskanpitoa josta hyötyy samalla rahallisesti. Mikä minä olen sitä tuomitsemaan.

Aloittajaa iljetti, that’s the point. Iljetys on yleistä. Hu@ripukki sucks.

No siinähän iljetti, miksi ihmeessä pitää kysyä kuinka reagoida? Kaipaako ap vain muiden saman mielisten soihtuja kantavaa lynkkausjoukkoa? Apua äijän kamojen kannossa (ilmaiseksi tietysti)? Tuskin ainakaan vinkkejä sovintoseksiin.

Vierailija
71/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla taas ammattiloukkaantuja asialla. Mitä väliä jos osti seksipalveluita ennen suhdettanne? Ei se ketään pettänyt silloin.

Vierailija
72/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla taas ammattiloukkaantuja asialla. Mitä väliä jos osti seksipalveluita ennen suhdettanne? Ei se ketään pettänyt silloin.

Kyse ei ole pettämisestä, kyse on ihmisen moraalista ja itseasiassa hygieniasta + kaikesta muusta mahdollisesta. Ihmisyydestä.

Vierailija
73/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille myös yleensä on hyvin tärkeää se, että mies aidosti haluaa tätä naista. Jos sellaista partneria ei löydy, niin useimmat naiset tyytyvät elämään ilman pariseksiä. Naisille kun se tyydytys tulee osittain myös siitä henkisestä tyydytyksestä, eli mm. haluttavuuden kokemuksesta. 

Vierailija
74/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille myös yleensä on hyvin tärkeää se, että mies aidosti haluaa tätä naista. Jos sellaista partneria ei löydy, niin useimmat naiset tyytyvät elämään ilman pariseksiä. Naisille kun se tyydytys tulee osittain myös siitä henkisestä tyydytyksestä, eli mm. haluttavuuden kokemuksesta. 

Tämäpä se juuri on. Ja suurin osa heteronaisista haluaa olla sen halun ainoa ja spesiaali kohde. Tämä näyttää ottavan koville ymmärtää. Jaettu halu ja huomio ei kiihota. Päinvastoin.

Vierailija
75/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole pettämisestä, kyse on ihmisen moraalista ja itseasiassa hygieniasta + kaikesta muusta mahdollisesta. Ihmisyydestä.

Muistakaa miehet vaatia kännipanolta oikeaksi todistettu lista aikaisemmista partnereista ja jos olitte teillä, älkää tarjoutuko maksamaan taksimatkaa kotiin.

Tosin siihen ei ole tarvettakaan, olitte toistenne ensimmäiset ja muutitte juuri yhteen.

Vierailija
76/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miten pitäis reagoida?"

Olet väärässä. Olen seksin suhteen hyvin rento. Maksullisuus taitaa olla ainoa asia, mitä en hyväksy.

Ap

Vierailija
77/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja olen kerran kokeillut maksullista naista. Teki ihan hirveästi mieli seksiä, niinpä päätin kokeilla, kun en halunnut lähteä baarista miestä etsimään. Oli yllättävän positiivinen kokemus. Nainen oli tosi mukava ja fiksu sekä sanoi että olin älyttömän hyvin varusteltu. Se oli sellaset 10 tunnin sessiot myös leluineen päivineen.

Vierailija
78/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä moralisoimista siinä on jos kaksi aikuista ihmistä harrastaa seksiä yksissä tuumin ja raha vaihtaa omistajaa? Hygienia hoituu suihkussa.

Vierailija
79/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miten pitäis reagoida?"

Olet väärässä. Olen seksin suhteen hyvin rento. Maksullisuus taitaa olla ainoa asia, mitä en hyväksy.

Ap

Ap, lähes kaikki naiset täällä ymmärtävät - miehistä en tiedä.

Vierailija
80/861 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä moralisoimista siinä on jos kaksi aikuista ihmistä harrastaa seksiä yksissä tuumin ja raha vaihtaa omistajaa? Hygienia hoituu suihkussa.

No ei hoidu! Juuri tuon takia kaltaisiisi ei voi enää koske! Jopa suudelma tartuttaa, kaikki limakalvot! Kun tuhansien makaamaan maksulliseen kosketat, on pöpöt sinussa. Ei se _suihku_ auta - voi hyvä ihme!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän