Mulle selvis just, että mies on ostanut seksiä
Juteltiin äsken miehen kanssa, että mitä oltaisiin valmiita tekemään mistäkin rahasta. Naurettiin yhdessä ja hauskaa oli.
Oli hauskaa, kunnes tuli ilmi, että mies on bordellista ostanut seksiä ennen suhdettamme. Aluksi ajattelin, että tarkoitti maksaneensa jonkun hotellihuoneen ja juomat, mutta on siis antanut rahaa vastineeksi.
Mua yököttää, ja tuntuu ihan fyysisenä pyörrytyksenä ja huonona olona.
Miten mun pitäis tässä reagoida?
Kommentit (861)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että nykysuomimuijalla on ollut kolmenumeroinen määrä seksipartneria ei saa tuomita mutta soo soo jos mies on kerran käynyt maksullisissa.
Itse olen ratkaissut asian niin että petän ja valehtelen minkä kerkeän. Siitäs saatte mitä ootte tilanneet.
No se että nussii ympäriinsä, ei ole sama kun maksullinen. Itse en ole harrastanut yhen illan juttuja, ja mies on aikaisemmin sanonut, että hänellekin vain pari kännistä mokaa. Sinänsä mua ei haittais, vaikka ois baarista pokannut joskus naisia. Ne ei kuitenkaan näin olettaen sitä työkseen tee, vaan hakevat itsekin nautintoa.
Ap
En kyllä ymmärrä mikä tuossa nyt on niin suuri ero. Ei kyllä mikään mies saa laadukasta pimperoa noin vaan jollei satu olemaan joku komee julkkis eli ehkä 0.1% miehistä. Eli se on joko kauniit maksulliset tai rumat tinderhorot ja pubiruusut. Takuulla maksullisilla on vähemmän tauteja kuin noilla myös.
Ja osa naisista ovat sellaisia että niitä suorastaan kiihottaa ajatus siitä että saavat rahaa seksistä. Suuri osa alalla työskentelevistä ovat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että nykysuomimuijalla on ollut kolmenumeroinen määrä seksipartneria ei saa tuomita mutta soo soo jos mies on kerran käynyt maksullisissa.
Itse olen ratkaissut asian niin että petän ja valehtelen minkä kerkeän. Siitäs saatte mitä ootte tilanneet.
No se että nussii ympäriinsä, ei ole sama kun maksullinen. Itse en ole harrastanut yhen illan juttuja, ja mies on aikaisemmin sanonut, että hänellekin vain pari kännistä mokaa. Sinänsä mua ei haittais, vaikka ois baarista pokannut joskus naisia. Ne ei kuitenkaan näin olettaen sitä työkseen tee, vaan hakevat itsekin nautintoa.
Ap
En kyllä ymmärrä mikä tuossa nyt on niin suuri ero. Ei kyllä mikään mies saa laadukasta pimperoa noin vaan jollei satu olemaan joku komee julkkis eli ehkä 0.1% miehistä. Eli se on joko kauniit maksulliset tai rumat tinderhorot ja pubiruusut. Takuulla maksullisilla on vähemmän tauteja kuin noilla myös.
Ja osa naisista ovat sellaisia että niitä suorastaan kiihottaa ajatus siitä että saavat rahaa seksistä. Suuri osa alalla työskentelevistä ovat sellaisia.
Heillä ei ole vähemmän tauteja ja nyt logiikkaa: jos sinusta ei kiihotu edes se baarin seunäruusu, niin luuletko että se maksullinen haluaa sinua sen enempää rahasta. Ei se halua.
Olet juuri se tautipesäke josta lääkärisetä varoitti: kengännumero isompi kuin äo.
Luulen tautien leviävän enemmän kännipanoista kuin huorissa käymisestä. Kuinkahan moni suutelee estottomasti tuntemattoman kanssa ja sekstaillaan vielä paljaalla. Ammattilaisen kanssa ei suudella ja ehkäisystä pidetään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla taas ammattiloukkaantuja asialla. Mitä väliä jos osti seksipalveluita ennen suhdettanne? Ei se ketään pettänyt silloin.
Kyse ei ole pettämisestä, kyse on ihmisen moraalista ja itseasiassa hygieniasta + kaikesta muusta mahdollisesta. Ihmisyydestä.
Mitä moralisoimista siinä on jos kaksi aikuista ihmistä harrastaa seksiä yksissä tuumin ja raha vaihtaa omistajaa? Hygienia hoituu suihkussa.
No ei hoidu! Juuri tuon takia kaltaisiisi ei voi enää koske! Jopa suudelma tartuttaa, kaikki limakalvot! Kun tuhansien makaamaan maksulliseen kosketat, on pöpöt sinussa. Ei se _suihku_ auta - voi hyvä ihme!
Kaikki maksulliset eivät suutele, se on liian intiimiä. Ja kumin käyttö lienee selviö. Kännipanoissa sen sijaan suudellaan ja kumikin unohtuu helposti. Tiedätkö keiden kanssa kumppani-of-the-day on ollut viimeisen vuoden aikana?
t. mies, ei käy maksullisissa, naimisissa, ei petä
Juuri oli infektiolääkärin tilitys siitä, kuinka suomalaiset setämiehet tuovat kaikki taudit Suomeen maksullisista. Maksetaan extraa paljaaltaan ajosta, ei tajuta mistään mitään. Tätä tämä on. Siinä ei seuraavan ”kumi” auta jos sylki edes koskettaa.
Kukaan ei ole väittänyt etteikö miehet ja naiset voisi olla aivan järkyttävän typeriä. Seksi ilman kumia missä tahansa irtosuhteessa on aina typerää. Ei siis koske pelkästään maksullisia. Et voi tietää kenen kanssa joku ihminen on eilen ollut.
Jos jätetään pettäen parisuhteessa tapahtuva maksullisissa käynti (ja syyt siihen) käsittelemättä, on edelleen vastuullista maksullisissa käyntiä, jossa on kaksi tai useampi vapaaehtoinen osapuoli ja tapahtuman yhteydessä vaihtuu rahaa eikä siihen liity pakottamista tai alaikäisiä. Mikä olisi esimerkiksi kokeilunhaluiselle pariskunnalle parempi tapa kokeilla kolmen kimppaa kuin bordellissa mukaan mies tai nainen? Ei tarvitse liikaa pelätä että oma kumppani rakastuu tai töissä saadaan kuulla asiasta. Tai kävelee kotimaassa vastaan, yksinäiselle sama juttu. Harvempi tyttöpari kuitenkaan baarista lähtee saman miehen matkaan, uskoakseni, en ole kokeillut. Samaten BDSM-kokeilut, kaikki kun eivät ole oman elämänsä Christian Greytä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen tautien leviävän enemmän kännipanoista kuin huorissa käymisestä. Kuinkahan moni suutelee estottomasti tuntemattoman kanssa ja sekstaillaan vielä paljaalla. Ammattilaisen kanssa ei suudella ja ehkäisystä pidetään huolta.
Isot pojat kertoivat: suutelevat aina, haluavat oraaliseksiä (itse suorittaen - tuskin elmukelmulla), ja saavana osapuolena paljaaltaan.
Semmoisia.
Tällaisen murusen kun nappaat sitten baarista kyytiin ja vähän pussaat niin se on siinä!
Kertoo miehen täydellisestä empatiakyvyttömyydestä. Ei jatkoon, eli jätä se sika. Oikeasti.
Eikö muka naiset käy Kongossa ostamassa tummaa patukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Käyvät. Menisitkö sellaisen kanssa naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehekkäänä miehenä halveksin miehiä jotka käyvät huorissa. Eri asia jos on jollain tavalla invalidisoitunut tai cp, tai ettei voi saada naista. Mutta normaalin miehen huorissa käyminen on helvetin epämiehekästä ja säälittävää.
Yleensä naisia tosin ei tällaiset kiinnosta mutta kiva että jollekin merkkaa vielä kunniallisuus.
En tosin itsekään seurustelisi naisen kanssa joka on käynyt mistään tahansa syystä jossain Gambiassa.
Ai jos nainen ollut vaikka lähetystyössä tai terveydenhoitajana Gambiassa, et hyväksy häntä?
Seksiä voi nainen ostaa kyllä ihan Suomessakin, ei tartte ulkomaille lähteä. Ja uskoisin että useimmat seksiä osatavat naiset haluavatkin juuri suomalaisen miehen kanssa seksiä.
Miten on epämiehekästä käydä huorissa?
Ihan kaikin tavoin. Usein se kertoo, ettei saa muutoin seksiä, ainakaan sellaista seksiä jota haluaa - oma taso ei riitä.
Yleensä ei saa seksiä ylipäätään. Sitoutumiskyvytrömyydestä ja jonkinasteisesta epähygieenisyydestä myös.Välinpitämättömyys ja moraalittomuus ovat epämiehekkäitä piirteitä.
Kuinka monta miestä tunnet jotka vähintään viikottain saavat niitä ysin ja kympin kaatoja? Siis omasta ystäväpiiristä eikä mikään julkkis. Eipä taida mieheltä onnistua jollei laita rahaa peliin. Eli suunnilleen kaikki miehet ovat sellaisia joitten oma taso ei riitä sellaiseen seksielämään jotka haluavat.
Ja sekös sitten ei ole moraalitonta että suomalainen nainen luulee olevansa oikeutettu satoihin seksikumppaneihin ilman tarvetta kertoa seurustelukumppaneilleen historiastaan tai että hän on oikeutettu omaa tasoa paljon parempaan mieheen?
Ihan normaalia, että mies käy huorissa. Kuitissa lukee usein jotain muuta ja useimmat tietysti maksavat käteisellä. Oma exäni kävi säännöllisesti ja sanoi jättävänsä minut jos en hyväksy asiaa. Ammattilaiselta sai hänen mukaansa paremman käsittelyn ja sai valkata tsekkiläisen tai venäläisen kaunottaren, joka osasi stripata. Isot silikonipallot kiihittavat kuulema miehiä ja minulla ei ollut sellaisia tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyvät. Menisitkö sellaisen kanssa naimisiin?
Kyllähän suurin osa naisista on suomesta käsin kokeillut safaria. Ihan stadin afrikkabileistä niitä miehiä löytyy ilman tarvetta mennä ulkomaille.
Joten jos haluu naimisiin suomalaisen naisen kanssa niin vaikea välttyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän moni mies on ostanut seksiä :(
Kyllä naisetkin ostaa seksiä vaikkakin harvemmin. Ei ole mikään tuntematon ilmiö.
Jos prostituutio laillista kyseisessä maassa, ei ole rikkonut lakia. Se, onko hyväksikäyttänyt, riippuu siitä, onko seksin myyjä onneton narkomaani joka haluaa rahaa huumeannokseensa. Vai vapaaehtoisesti tuota rahan takia tai muista syistä tekevä, raitis ja tervepäinen henkilö. Lapsista en edes puhu, ei ole iljettävämpää ilmiötä maailmassa kuin lasten seksuaalinen hyväksikäyttö.
Voi olla vaikea arvioida taustoja, miksi joku myy seksiä. Se on yksi ongelmista.
En tajua ap:n vahvaa reaktiota. Itse miettisin onko tauteja, onko hyväksikäyttöä.
Kauhistuttaa ajatus siitä, että seksityöläinen on saattanut tahtomattaan tehdä sitä. Ulkomailla kun ei sairaalakuluja samalla tavalla Kela ole korvaamassa.
Ap
Moni ei ole ostanut seksiä ja jos on,niin jotain on pahasti vialla kun noin pitää valtaa käyttää sekä alistaa toista. Täysin paskapuhetta se että nainen haluaa sitä tehdä. Hyvin pieniä poikkeuksia on mutta ne ei ole yhdessäkään turistikohteessa.
Kyllä mun arvostus miestä ja hänen arvojaan kohtaa rapisisi niin että eroaisin. Toki harkinnan ja selvityksen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehekkäänä miehenä halveksin miehiä jotka käyvät huorissa. Eri asia jos on jollain tavalla invalidisoitunut tai cp, tai ettei voi saada naista. Mutta normaalin miehen huorissa käyminen on helvetin epämiehekästä ja säälittävää.
Yleensä naisia tosin ei tällaiset kiinnosta mutta kiva että jollekin merkkaa vielä kunniallisuus.
En tosin itsekään seurustelisi naisen kanssa joka on käynyt mistään tahansa syystä jossain Gambiassa.
Ai jos nainen ollut vaikka lähetystyössä tai terveydenhoitajana Gambiassa, et hyväksy häntä?
Seksiä voi nainen ostaa kyllä ihan Suomessakin, ei tartte ulkomaille lähteä. Ja uskoisin että useimmat seksiä osatavat naiset haluavatkin juuri suomalaisen miehen kanssa seksiä.
Miten on epämiehekästä käydä huorissa?
Ihan kaikin tavoin. Usein se kertoo, ettei saa muutoin seksiä, ainakaan sellaista seksiä jota haluaa - oma taso ei riitä.
Yleensä ei saa seksiä ylipäätään. Sitoutumiskyvytrömyydestä ja jonkinasteisesta epähygieenisyydestä myös.Välinpitämättömyys ja moraalittomuus ovat epämiehekkäitä piirteitä.
Kuinka monta miestä tunnet jotka vähintään viikottain saavat niitä ysin ja kympin kaatoja? Siis omasta ystäväpiiristä eikä mikään julkkis. Eipä taida mieheltä onnistua jollei laita rahaa peliin. Eli suunnilleen kaikki miehet ovat sellaisia joitten oma taso ei riitä sellaiseen seksielämään jotka haluavat.
Ja sekös sitten ei ole moraalitonta että suomalainen nainen luulee olevansa oikeutettu satoihin seksikumppaneihin ilman tarvetta kertoa seurustelukumppaneilleen historiastaan tai että hän on oikeutettu omaa tasoa paljon parempaan mieheen?
Sotket nyt kaksi eri asiaa: maksulliset ja muut panot. Voit verrata vain miesten maksullisia käyntejä naisten vastaaviin.
Eivät naisetkaan saa haluamaansa komeita seksipartnereita. Silti harvempi lähtee miesprostuja makselemaan ja tauteja hankkimaan.
Kauheita Pentti-Perusturpia naiset panee.
Vierailija kirjoitti:
"Miten pitäis reagoida?"
Sinun ei pitäisi reagoida asiaan yhtään mitenkään, muuten kuin hyväksymällä se mitä on tapahtunut. Muunlainen reagointi on epäkypsää ja kertoo lähinnä omista epävarmuuksistasi.
Kyllä tuo on niin iljettävää, että täytyy pistää äijä pakkaamaan kamansa ja heittää se ulos. Potkaise sika pellolle!
Miehen perustelu tähän oli, että siitä on niin kauan. Ei osannut yhtään ymmärtää, että miks reagoin niin rajusti, ja että miks muka koin tän takia fyysistä pahaa oloa. Lähdin tuulettumaan, ehkä ymmärtää pienen mietiskelyn jälkeen munkin puolen.
Ja ymmärrän kyllä minkä takia hänellä on ollut houkutus maksullisiin sillon aikanaan, (n. 6v sitten) mutta silti en asiaa hyväksy. Ja syyhän oli, että halusi helppoa seksiä. Olisi voinut vaikka turvautua omaan käteen mielummin. Niin mäkin oon kuivina kausina tehnyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla taas ammattiloukkaantuja asialla. Mitä väliä jos osti seksipalveluita ennen suhdettanne? Ei se ketään pettänyt silloin.
Ihminen, joka pystyy käyttämään hyväkseen toista ihmistä tuolla tavoin ja kuvittelee rahan jotenkin asian hyvittävän on niin moraaliton iljetys ettei suhteen jatkaminen ole kyllä normaalille ihmiselle mahdollista. Ymmärrän hyvin, että ap ei pysty enää kiinnostumaan tyypistä seksimielessä. Siis hyi yäks.Kyllä tuollaisesta mädästä omenasta pitää päästä eroon ennenkuin kaikki menee pilalle. Jätä se sika.
Yleensä ei saa seksiä ylipäätään. Sitoutumiskyvytrömyydestä ja jonkinasteisesta epähygieenisyydestä myös.
Välinpitämättömyys ja moraalittomuus ovat epämiehekkäitä piirteitä.