Mulle selvis just, että mies on ostanut seksiä
Juteltiin äsken miehen kanssa, että mitä oltaisiin valmiita tekemään mistäkin rahasta. Naurettiin yhdessä ja hauskaa oli.
Oli hauskaa, kunnes tuli ilmi, että mies on bordellista ostanut seksiä ennen suhdettamme. Aluksi ajattelin, että tarkoitti maksaneensa jonkun hotellihuoneen ja juomat, mutta on siis antanut rahaa vastineeksi.
Mua yököttää, ja tuntuu ihan fyysisenä pyörrytyksenä ja huonona olona.
Miten mun pitäis tässä reagoida?
Kommentit (861)
Vierailija kirjoitti:
Mulle selvisi JUST, että nainen oli ostanut yli 500 euron käsilaukun. Hassuteltiin ja juteltiin tavaroiden hinnoista Ja sitten tuli tämä möläytys.
Miten pitäisi suhtautua? Tekee pahaa, Kun ajattelee mitä kaikkea tärkeää sillä olisi saanut.
Mä ostin just 1500€ laukun. Ärsyttääkö ku sulla on rahaa laittaa ainoastaan 150€ seksiin kuukaudessa :(((((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi itse jatkamaan suhdetta tuon tiedon jälkeen. Ja sekin että se ei miehen mielestä ole iso juttu. Kertoo kaiken tarvittavan miehen ajatusmaailmasta.
Tämä. En ikinä_pystyisi_jatkamaan suhdetta miehen kanssa joka on pannut huo**aa. Ensinnäkin, mun limakalvoille ei tule joku tyyppi, joka tuo tullessaan sadan/tuhannen muun panon kannan. Toisekseen, mies joka makaa prostituoidun kanssa ylipäätään -ei jatkoon, ikinä!!!
Terkuin hyvin eroottinen, seksistä nauttiva nainen, jolla elämässään yksi, ainoa seksikumppani. Oma aviomies.
Mua ällöttää juurikin tästä syystä. Kysyin mieheltä, et mitä jos tytär tulevaisuudessa alkaisi myymään seksiä. Sitä ei hyväksynyt ajatuksena. Sanoin, että jonkun tyttäreltä on kuitenkin ostanut..
Itse nautin suunnattomasti seksistä, ja sitä on ollut erittäin säännöllisesti. Yhdestä lauseesta kuoli kiihotus mulla miestä kohtaan..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehekkäänä miehenä halveksin miehiä jotka käyvät huorissa. Eri asia jos on jollain tavalla invalidisoitunut tai cp, tai ettei voi saada naista. Mutta normaalin miehen huorissa käyminen on helvetin epämiehekästä ja säälittävää.
Yleensä naisia tosin ei tällaiset kiinnosta mutta kiva että jollekin merkkaa vielä kunniallisuus.
En tosin itsekään seurustelisi naisen kanssa joka on käynyt mistään tahansa syystä jossain Gambiassa.
Tämä. Outo ajatus, että seksi on ihmisoikeus. Se ei ole, seksuaalisuus on sitä.
Kyllähän se ihmisestä kertoo kun seksiä on ostettu. Vertauksesi Gambiassa rahasta touhuilleeseen naiseen on toimiva: kuinka moni näistä puolustelijamiehistä haluaisi tällausen naisen, ja mitä he hänestä ajattelisivat?
Mitä pitäisi ajatella? Gambiassa yksi mies kaksi viikkoa saman katon alla, se on heidän asiansa. Suomessa yksi mies illassa baarista kahden viikon ajan, se on heidän asiansa. Toki voisin nikotella jos seksikumppaneista tulisi puhetta ja ilmeisisi että vuoden aikana olisi vaikka se 100 partneria (ei voine puhua kumppaneista jos on uusi hoito keskiviikkoisin ja lauantaisin), mutta edelleen se olisi minun ongelmani, ei naisen.
Ehkä sinua ei haittaa, monia iljettää. Se on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehekkäänä miehenä halveksin miehiä jotka käyvät huorissa. Eri asia jos on jollain tavalla invalidisoitunut tai cp, tai ettei voi saada naista. Mutta normaalin miehen huorissa käyminen on helvetin epämiehekästä ja säälittävää.
Yleensä naisia tosin ei tällaiset kiinnosta mutta kiva että jollekin merkkaa vielä kunniallisuus.
En tosin itsekään seurustelisi naisen kanssa joka on käynyt mistään tahansa syystä jossain Gambiassa.
Kyllähän se ihmisestä kertoo kun seksiä on ostettu. Vertauksesi Gambiassa rahasta touhuilleeseen naiseen on toimiva: kuinka moni näistä puolustelijamiehistä haluaisi tällausen naisen, ja mitä he hänestä ajattelisivat?
Mitä pitäisi ajatella? Gambiassa yksi mies kaksi viikkoa saman katon alla, se on heidän asiansa. Suomessa yksi mies illassa baarista kahden viikon ajan, se on heidän asiansa. Toki voisin nikotella jos seksikumppaneista tulisi puhetta ja ilmeisisi että vuoden aikana olisi vaikka se 100 partneria (ei voine puhua kumppaneista jos on uusi hoito keskiviikkoisin ja lauantaisin), mutta edelleen se olisi minun ongelmani, ei naisen.
Tämä. Eikä tietenkään tarvitse olla tekemisissä ihmisen kanssa joka on omasta mielestä likainen ja moraaliton. Turhaahan se on.
mitäjäkätätte kirjoitti:
Aina siitä seksistä maksaa. Itse parisuhteessa ja voin kertoa että bordellis tulisi halvemmaksi.
Miksi? Miksi et valinnut tasa-arvoista puolisoa, jonka kanssa kulut maksettaisiin puoliksi ja molemmat säästäisivät rahaa? Minkä takia halusit nimenomaan high maintenance -puolison?
Vierailija kirjoitti:
mitäjäkätätte kirjoitti:
Aina siitä seksistä maksaa. Itse parisuhteessa ja voin kertoa että bordellis tulisi halvemmaksi.
Miksi? Miksi et valinnut tasa-arvoista puolisoa, jonka kanssa kulut maksettaisiin puoliksi ja molemmat säästäisivät rahaa? Minkä takia halusit nimenomaan high maintenance -puolison?
Miksi ei ottaisi miespuolista kämppistä jos tuollaista haluaa. Saisi kaljoitellakin vapaammin todennäköisesti.
Seksiä nimittäin tuollaisessa suhteessa tuskin kummoisesti on. Nainen ei pysty arvostamaan miestä, joka ei ole häntä itseään menestyvämpi, rikkaampi jne.
Joku arveli aloitusta provoksi. On tai ei, on kuitenkin saanut aikaan vilkasta keskustelua. Tarpeellinen aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Naurettiin koko rahan edestä ja puhuttiin ulosteen syömisestä samalla kun koira astuu kakkoseen.
Lähinnä siis mentaliteetilla paljonko sulle pitäis maksaa että suostuisit ... ?
Ap
Sman kirjoitti:
Joku arveli aloitusta provoksi. On tai ei, on kuitenkin saanut aikaan vilkasta keskustelua. Tarpeellinen aloitus.
Ikävä kyllä ei oo provo:(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitäjäkätätte kirjoitti:
Miksi ei ottaisi miespuolista kämppistä jos tuollaista haluaa. Saisi kaljoitellakin vapaammin todennäköisesti.
Seksiä nimittäin tuollaisessa suhteessa tuskin kummoisesti on. Nainen ei pysty arvostamaan miestä, joka ei ole häntä itseään menestyvämpi, rikkaampi jne.
Että semmoiseen aivopesuun olet hurahtanut. Ensin lassukkatehtaalla on opetettu, että nainen ei halua miestä, joka ei ole häntä menestyvämpi ja sitten palstalla itketään vuodesta toiseen, että nainen ei halua miestä, joka ei ole häntä menestyvämpi. Vaikka riittäisi kun avaisi silmät ja katsoisi ympärilleen ja kuulisi muiden (oikeiden ihmisten) oikeita kokemuksia eikä lassukkatehtaan mantroja.
Mutta silloin jos itse valitsee high maintenance -puolison, on aika turha valittaa maksumieheksi joutumisesta.
Hyi hel... kertoo kyllä ihan kaiken tarpeellisen miehen moraalista.
"Miten pitäis reagoida?"
Sinun ei pitäisi reagoida asiaan yhtään mitenkään, muuten kuin hyväksymällä se mitä on tapahtunut. Muunlainen reagointi on epäkypsää ja kertoo lähinnä omista epävarmuuksistasi.
Voit erota. Ei ole pakko seurustella miehen kanssa. Luultavasti itse eroaisin heti, koska usein löytyy muutakin epäilyttävää myöhemmin. Mikä mies on miehiään?
Vierailija kirjoitti:
"Miten pitäis reagoida?"
Sinun ei pitäisi reagoida asiaan yhtään mitenkään, muuten kuin hyväksymällä se mitä on tapahtunut. Muunlainen reagointi on epäkypsää ja kertoo lähinnä omista epävarmuuksistasi.
Minusta sinun kuuluu reagoida kuten reagoit. Joku palstahuorispukin neuvoja tuskin kannattaa kuunnella. Seuraavaksi on ”epäkypsää” olla ymmärtämättä miehesi kotiin kuskaamat sukupuolitaudit. Nämä äijät tiedetään. Saastaisia tautipesäkkeitä.
Se on tapahtunut menneisyydessä. Kyse ei kuitenkaan ole mistään vakavasta asiasta. Unohda koko juttu. Tai vaihtoehtoisesti päästä mies vapaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on tapahtunut menneisyydessä. Kyse ei kuitenkaan ole mistään vakavasta asiasta. Unohda koko juttu. Tai vaihtoehtoisesti päästä mies vapaaksi.
”Päästä vapaaksi!”
😁😁😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein ”päästä” :)
Olen nainen ja kerran olen kokeillut maksullista miestä. Teki ihan hirveästi mieli seksiä, niinpä päätin kokeilla, kun en halunnut lähteä baarista miestä etsimään. Oli yllättävän positiivinen kokemus. Mies oli tosi mukava ja fiksu sekä älyttömän hyvin varusteltu. Se oli sellaiset 10 tunnin sessiot myös leluineen päivineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, mutta se on edelleen osapuolten välinen asia. Jos naista iljettää kun mies on käynyt x-vuotta sitten ennen tapaamista bordellissa, se iljettää. Jos naista iljettää miehen 10+ baarikumppania ennen häntä, se iljettää. Jos miestä iljettää naisen Gambianreissu jossa rantapoika sai reilusti (kolmen kuukauden liksa raksalla) tippiä ja jäi pariksi viikoksi elätettäväksi, se iljettää. Jos miestä iljettää naisen 10+ kumppania ennen häntä, se iljettää.
Moraalisesti en voi päättää toisten puolesta mikä on oikein ja mikä väärin, niin kauan kun siihen ei liity ihmiskauppaa, vaan kahden aikuisen vapaa tahto. Vapaan tahdon kanssa kun ei aina voi olla ihan varma. Kuinka vapaa tahto on itä-eurooppalaisella naisella jossain Kreikkalaisessa bordellissa vs. veroja maksava Saksalainen? Samaten se Gambialainen rantapoika joka toivoo matkalippua ja olea eurooppaan parisuhteen vuoksi tuskin katsoisi sitä ruotsalaista 80-v leskirouvaa kovin rakastuneesti jos olisi vaihtoehtoja. Saman ikäisen naisen kanssa tilanne voikin olla toinen, hauskanpitoa josta hyötyy samalla rahallisesti. Mikä minä olen sitä tuomitsemaan.