Mulle selvis just, että mies on ostanut seksiä
Juteltiin äsken miehen kanssa, että mitä oltaisiin valmiita tekemään mistäkin rahasta. Naurettiin yhdessä ja hauskaa oli.
Oli hauskaa, kunnes tuli ilmi, että mies on bordellista ostanut seksiä ennen suhdettamme. Aluksi ajattelin, että tarkoitti maksaneensa jonkun hotellihuoneen ja juomat, mutta on siis antanut rahaa vastineeksi.
Mua yököttää, ja tuntuu ihan fyysisenä pyörrytyksenä ja huonona olona.
Miten mun pitäis tässä reagoida?
Kommentit (861)
Sait just tietää? Eli kun mies oli tuon sanonut, niin tulit välittömästi tälle palstalle?
Provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi itse jatkamaan suhdetta tuon tiedon jälkeen. Ja sekin että se ei miehen mielestä ole iso juttu. Kertoo kaiken tarvittavan miehen ajatusmaailmasta.
En minäkään voisi jatkaa suhdetta naisen kanssa jolla on dildo joskus ollut.
Ja onhan känninen pano baarireissun jälkeen paljon asiallisempaa kuin bordellissa käynti jollain reissulla.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän moni mies on ostanut seksiä :(
Ja järkyttävän moni nainen myy.
Ensin on myyjät ja sen jälkeen tulee ostajia.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehekkäänä miehenä halveksin miehiä jotka käyvät huorissa. Eri asia jos on jollain tavalla invalidisoitunut tai cp, tai ettei voi saada naista. Mutta normaalin miehen huorissa käyminen on helvetin epämiehekästä ja säälittävää.
Yleensä naisia tosin ei tällaiset kiinnosta mutta kiva että jollekin merkkaa vielä kunniallisuus.
En tosin itsekään seurustelisi naisen kanssa joka on käynyt mistään tahansa syystä jossain Gambiassa.
Elät harhoissa.
Ei tavallinen kaveri mistään irtopimpsaa saa noin vain. Ja se on terveydelle haitallista elää puutteessa. Ainakin mielenterveydelle.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehekkäänä miehenä halveksin miehiä jotka käyvät huorissa. Eri asia jos on jollain tavalla invalidisoitunut tai cp, tai ettei voi saada naista. Mutta normaalin miehen huorissa käyminen on helvetin epämiehekästä ja säälittävää.
Yleensä naisia tosin ei tällaiset kiinnosta mutta kiva että jollekin merkkaa vielä kunniallisuus.
En tosin itsekään seurustelisi naisen kanssa joka on käynyt mistään tahansa syystä jossain Gambiassa.
Tämä. Outo ajatus, että seksi on ihmisoikeus. Se ei ole, seksuaalisuus on sitä.
Kyllähän se ihmisestä kertoo kun seksiä on ostettu. Vertauksesi Gambiassa rahasta touhuilleeseen naiseen on toimiva: kuinka moni näistä puolustelijamiehistä haluaisi tällausen naisen, ja mitä he hänestä ajattelisivat?
Kyllä Gambiassa tai Jamaikassa rantapojan kanssa oleminen on ihan eri asia kuin maksullisissa hu*rissa käynti. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Miten hotellihuoneen maksaminen Ja käteismaksu eroavat toisistaan jos On sovittu, että Se On maksu seksistä.
Reagoi vaikka siten, että mies On rehellinen (Ja Sitähän naiset arvostavat)
Äläkä ikinä kysy sellaista mihin et halua rehellistä vastausta.
Hotellihuoneeseen voi mennä, jos halutaan seksiä harrastaa puolueettomalla paikalla, ja jos toinen osapuolista tarjoutuu maksamaan, tämä olisi ok mielestäni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Gambiassa tai Jamaikassa rantapojan kanssa oleminen on ihan eri asia kuin maksullisissa hu*rissa käynti. Huoh.
Ei ole, haluaisitko sellaisen tuttöystäväksi? Lapsiesi äidiksi?
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi itse jatkamaan suhdetta tuon tiedon jälkeen. Ja sekin että se ei miehen mielestä ole iso juttu. Kertoo kaiken tarvittavan miehen ajatusmaailmasta.
Tämä. En ikinä_pystyisi_jatkamaan suhdetta miehen kanssa joka on pannut huo**aa. Ensinnäkin, mun limakalvoille ei tule joku tyyppi, joka tuo tullessaan sadan/tuhannen muun panon kannan. Toisekseen, mies joka makaa prostituoidun kanssa ylipäätään -ei jatkoon, ikinä!!!
Terkuin hyvin eroottinen, seksistä nauttiva nainen, jolla elämässään yksi, ainoa seksikumppani. Oma aviomies.
Naisten tekopyhyys - osa 1135:
Ympäriinsä paneskeleva nainen: vahva ja itsenäinen sielu
Kerran maksullisissa käynyt mies: likainen sika, alinta kastia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. En ikinä_pystyisi_jatkamaan suhdetta miehen kanssa joka on pannut huo**aa. Ensinnäkin, mun limakalvoille ei tule joku tyyppi, joka tuo tullessaan sadan/tuhannen muun panon kannan. Toisekseen, mies joka makaa prostituoidun kanssa ylipäätään -ei jatkoon, ikinä!!!
Terkuin hyvin eroottinen, seksistä nauttiva nainen, jolla elämässään yksi, ainoa seksikumppani. Oma aviomies.
Sitä voidaan miettiä missä tunne-elämä luuraa jos ylipäätään tuhansien airojen merellä seisoo. Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että nykysuomimuijalla on ollut kolmenumeroinen määrä seksipartneria ei saa tuomita mutta soo soo jos mies on kerran käynyt maksullisissa.
Itse olen ratkaissut asian niin että petän ja valehtelen minkä kerkeän. Siitäs saatte mitä ootte tilanneet.
Juuri näin. Miehen aikaisempi maksullisissa käynti ei eroa mitenkään siitä kun parikymppinen normisuominainen kertoo ilmoitusasiana olleensa irtosuhteissa jo 100+ miehen kanssa.
Ei, vaan Gambiassa rahalla seksiä ostanut nainen. Tämä on se vertaus.
Onneks on olemassa myös AITOJA miehiä (jotka siis eivät käy vauva.fissä) ! ;) Säälittää nää epävarmat hissukka miehet jotka saa sanansa kuuluviin vain vauva.fissä. Miehistykää ja lopetakaa tää naisviha.
Mulle selvisi JUST, että nainen oli ostanut yli 500 euron käsilaukun. Hassuteltiin ja juteltiin tavaroiden hinnoista Ja sitten tuli tämä möläytys.
Miten pitäisi suhtautua? Tekee pahaa, Kun ajattelee mitä kaikkea tärkeää sillä olisi saanut.
Vierailija kirjoitti:
Se että nykysuomimuijalla on ollut kolmenumeroinen määrä seksipartneria ei saa tuomita mutta soo soo jos mies on kerran käynyt maksullisissa.
Itse olen ratkaissut asian niin että petän ja valehtelen minkä kerkeän. Siitäs saatte mitä ootte tilanneet.
No se että nussii ympäriinsä, ei ole sama kun maksullinen. Itse en ole harrastanut yhen illan juttuja, ja mies on aikaisemmin sanonut, että hänellekin vain pari kännistä mokaa. Sinänsä mua ei haittais, vaikka ois baarista pokannut joskus naisia. Ne ei kuitenkaan näin olettaen sitä työkseen tee, vaan hakevat itsekin nautintoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisten tekopyhyys - osa 1135:
Ympäriinsä paneskeleva nainen: vahva ja itsenäinen sielu
Kerran maksullisissa käynyt mies: likainen sika, alinta kastia
Ööö, en oo kyllä ikinä enne kuullu tollasta. Ihan itse ton just kekseit. Eli siis miesten tekopyhyys osa miljoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän moni mies on ostanut seksiä :(
Ja järkyttävän moni nainen myy.
Ensin on myyjät ja sen jälkeen tulee ostajia.
En kyllä myymistäkään hyväksy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se että nussii ympäriinsä, ei ole sama kun maksullinen. Itse en ole harrastanut yhen illan juttuja, ja mies on aikaisemmin sanonut, että hänellekin vain pari kännistä mokaa. Sinänsä mua ei haittais, vaikka ois baarista pokannut joskus naisia. Ne ei kuitenkaan näin olettaen sitä työkseen tee, vaan hakevat itsekin nautintoa.
Ap
Kyllä. Maksullisissa käyntiä voi verrata vain maksullisissa käyntiin.
Aina siitä seksistä maksaa. Itse parisuhteessa ja voin kertoa että bordellis tulisi halvemmaksi.
Naiset ovat niin tyhmiä ja sinisilmäisiä ettei kyllä ole mikään ongelma toi.