Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille käynyt niin, että suuren ihastuksen kanssa suutelu/rakastelu ei olekaan niin kivaa?

Vierailija
02.08.2018 |

Sitä kuvittelee, että jos on suurta ihastusta ja kemiaa toisen ihmisen kanssa, niin suutelu ja/tai rakastelu olisi taivaallista. Itselleni kävi niin, ettei ollutkaan. Miten pieleen voi mennä arvio. Ja sitten taas jonkun toisen kanssa rakastelu on taivaallista vaikka tunteet on laimeammat. Miten tää näin voi mennä..?? Mistään räpeltämisestä ei oo kyse, mutta tasoeroista. Kuvittelisi että suuren ihastuksen kanssa kaikki muukin kuin tunne olisi ihanaa. Muita jotka kokeneet saman?

Kommentit (305)

Vierailija
61/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toisin päin kyllä. Aivan vääränlainen henkilö, väärästä puolueestakin, mauton, tyhmät mielipiteet mutta toimi hyvin.

Eikä todellakaan ollut puikkomuna.

Tämä rimanalitus vain lohdutukseksi miehille.

Mikä lohdutus se muka on, jos epämiellyttävän miehen kanssa seksi olikin yllättäen hyvää ison kalun takia?

T: Puikkomuna

Hei Puikkomuna!

Seksi ei ollut hyvää ison kalun takia, mutta ei siitä haittaa ollut.

Mies ei ollut varsinaisesti epämiellyttävä, vaan sillä tavalla erilainen, että oli vaikeaa kuvitella yhteistä jatkoa. Seksi taisi toimia juuri siksi, että olimme niin eri planeetoilta. Hän oli sellainen pienen lammikon iso kala, joka oli varmaan tottunut olemaan todella isäntä siellä omissa kuvioissaan. Oli hyvinkin estynyt ja aivan pallo hukassa minun kanssani, eräänlainen älyllinen neitsyt. "Teknisesti" ei ollut mikään taitava rakastaja, ei erityisen hellä, eikä paljon puhunutkaan.

Pointti oli se, että seksuaalinen jännite on metka juttu. Joskus vain toimii.

Vierailija
62/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt!

Olin tavannut ihanan, seksikkään miehen, joka oli todella hyvä suutelija ja jonka kanssa koin kemiaa. 

Mutta kun päästiin petiin saakka, seksi oli tämmöistä: suudellaan noin puoli minuuttia, sitten mies vaan asettuu päälle ja panee kunnes laukeaa. Sen jälkeen jos yritin vielä jotain niin hän teki selväksi että hei seksi loppui jo. 

Olimme aika nuoria, mutta tiedän että mies oli seurustellut pari kertaa pitkään joten ei ollut ihan aloittelija.  

Noh, tapailu loppui koska hän ihastui toiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti oli ku mikä mutta ei nainen kauheasti liikahtanut ja väljäkin oli, ei tuntunut miltään. Paremmat kyydit saa omalta kädeltä.

Puikkomuna? Nainen ei tiennyt oletko sisällä.

Vierailija
64/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastaiset kokemukset itsellä. Jos on ollut kova ihastus ja päässyt lähempiin tekemisiin, niin sitten menee kyllä jalat velliksi ja päässä vippaa. O... tulee helposti, melkein itsestään.

Vierailija
65/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Täysin tumpelo suutelija ja avuton rakastaja oli suurin rakkauteni. Henkinen yhteys toimi, mutta rakastelu oli aivan sietämättömän väritöntä kaikista yrityksistä ja keskustelusta huolimatta. Kun ei ole saman tasoinen libido ei vaan voi mitään.

Vierailija
66/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin valtavasti ollessani parikymppinen. Ihastuin miehen älyyn ja siihen, että hän ei yrittänyt mitään. Siihen asti kaikki mieskontaktit olivat johtaneet joko ällötykseen tai pikaiseen seksiin.

Päädyimme suhteeseen baari-illan jälkeen. Hän ei osannut suudella ollenkaan, tökki vaan kuivilla huulilla. Seksi tapahtui aina minun aloitteestani ja se meni joka kerta samalla kaavalla. Oltiin parisuhteessa 15 vuotta ja naimisiinkin päädyttiin. Voi sanoa, että oltiin kuin sisko ja veli. Itkin hänelle monesti seksinpuutteen ja haluttomuutensa vuoksi. Hyvällä varustuksella ei tee mitään, jos sitä ei halua käyttää. Tuntui, että nainen minussa teki kuolemaa. Kaiken päälle mies hankki päihdeongelman.

Sitten tapasin miehen, joka sai minut tuntemaan valtavaa halua. Jo kätellessä näin värejä ja sähkö kulki kehossa. Nyt kolahti älyn ja kehon tasolla. Kolmen viikon kuluttua jätin puolisoni ja uusi mies pyysi minua muuttamaan luokseen. Vähän jännitti, saisinko sian säkissä, koska vasta tuosta alkoi meidän intiimi suhde ja mies oli täysin kokematon. Suudelmat olivat taivaallisia ja seksi aluksi sähellystä mutta pian mies kehittyi ja on paras kokemani rakastaja. Nyt otan takaisin kylmän kalan kanssa menetettyjä vuosia.

Vierailija
67/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käynyt toisin päin. Seksi oli niin mahtavaa ja mieltymyksetkin kohtasi täydellisesti, että kuukauden päivät niitä hommia harrastellessa havahduin ettei meidän suhteessa oikein mitään muuta ole ollutkaan. Siinä sitten koitettiin keksiä jotain muuta tekemistä jolla tutustua ja lopputulos oli pelin poikki puhaltaminen, elämäntilanteet ja asenteet liian erilaiset.

Näin se minusta menee, että ne kenen kanssa toimii seksi, ei ole niitä kenen kanssa voisi jakaa arkielämän. Sitten taas ne, kenen kanssa sujuu arki ja yhteistä tekemistä on vaikka kuinka, ei sytytä makkarissa.

Koska olen jo keski-ikäinen, niin tätä on tullut mietittyä. Jotenkin se arkinen puoli lässäyttää himon, kun näet toisen ihan kulahtaneenakin ja haistelet sen paskoja vessassa. Ei siis tieten tahtoen :D vaan käytännön pakosta.

Vierailija
68/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihastuin valtavasti ollessani parikymppinen. Ihastuin miehen älyyn ja siihen, että hän ei yrittänyt mitään. Siihen asti kaikki mieskontaktit olivat johtaneet joko ällötykseen tai pikaiseen seksiin.

Päädyimme suhteeseen baari-illan jälkeen. Hän ei osannut suudella ollenkaan, tökki vaan kuivilla huulilla. Seksi tapahtui aina minun aloitteestani ja se meni joka kerta samalla kaavalla. Oltiin parisuhteessa 15 vuotta ja naimisiinkin päädyttiin. Voi sanoa, että oltiin kuin sisko ja veli. Itkin hänelle monesti seksinpuutteen ja haluttomuutensa vuoksi. Hyvällä varustuksella ei tee mitään, jos sitä ei halua käyttää. Tuntui, että nainen minussa teki kuolemaa. Kaiken päälle mies hankki päihdeongelman.

Sitten tapasin miehen, joka sai minut tuntemaan valtavaa halua. Jo kätellessä näin värejä ja sähkö kulki kehossa. Nyt kolahti älyn ja kehon tasolla. Kolmen viikon kuluttua jätin puolisoni ja uusi mies pyysi minua muuttamaan luokseen. Vähän jännitti, saisinko sian säkissä, koska vasta tuosta alkoi meidän intiimi suhde ja mies oli täysin kokematon. Suudelmat olivat taivaallisia ja seksi aluksi sähellystä mutta pian mies kehittyi ja on paras kokemani rakastaja. Nyt otan takaisin kylmän kalan kanssa menetettyjä vuosia."

----

Uteliaana kyselin, että löysitkö todella noin nelikymppisen, täysin kokemattoman mutta jo pelkällä kättelyllä kipinöivän seksikkään miehen?

Yhtälö vaikuttaa epätodelliselta.

Vierailija
69/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi kerran niin, että seksimieltymykset ei mennyt yhtään yhteen. Mä tykkään suht vaniljaseksistä, eri asentoja joo kyllä, mutta en tykkää yhtään esim. B-rapputouhuista, eriteleikeistä, kuristamisesta tms. Miehellä taas oli pakkomielle noista. Ensimmäisellä kerralla kuristi täysin yllättäen, ja pelästyin ihan mielettömästi, uskoin oikeasit kuolevani siihen petiin hullun murhaajan uhrina. Sitten tuli se että ei olisi oikeastaan ollenkaan halunnut tavallista seksiä vaan vain anaalia, ass to mouth, fistaus jne. Mä en tykännyt mistään näistä yhtään, ja monet jutut oli kivuliaita ja kesti kauan toipua alapääkivuista hommien jälkeen. Pakko oli todeta, että me ei kyllä olla oikeat toisillemme.

Jatkoit vielä sen kuristamisen jälkeen? 🙄

Useimmat juoksee jo tuossa kohtaa. 

Joo jatkoin. Mies sai vakuutettua mut, että sellainen on nykyään ihan tavallista, ja että minä ylireagoin, koska ei hän mitenkään kuristanut niin kovaa että olisi niin paljon pitänyt pelästyä. Ja minä kun olen muutenkin vähän arka ja säikky ihminen, ajattelin että minä taas arkuuttani olin tyhmä.

Vierailija
70/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun kiteytän näin: isokaluisena saat riippuvuusseksiä vihaamaltasi naiselta ja pienikaluisena menetät naisen, joka on rakastunut sinuun.

Koollahan ei sitten ole väliä, miehet!

Vierailija
71/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On käynyt toisin päin. Seksi oli niin mahtavaa ja mieltymyksetkin kohtasi täydellisesti, että kuukauden päivät niitä hommia harrastellessa havahduin ettei meidän suhteessa oikein mitään muuta ole ollutkaan. Siinä sitten koitettiin keksiä jotain muuta tekemistä jolla tutustua ja lopputulos oli pelin poikki puhaltaminen, elämäntilanteet ja asenteet liian erilaiset.

Näin se minusta menee, että ne kenen kanssa toimii seksi, ei ole niitä kenen kanssa voisi jakaa arkielämän. Sitten taas ne, kenen kanssa sujuu arki ja yhteistä tekemistä on vaikka kuinka, ei sytytä makkarissa.

Koska olen jo keski-ikäinen, niin tätä on tullut mietittyä. Jotenkin se arkinen puoli lässäyttää himon, kun näet toisen ihan kulahtaneenakin ja haistelet sen paskoja vessassa. Ei siis tieten tahtoen :D vaan käytännön pakosta.

No ei ole tuollaista kokemustakaan. Kyllä itsekäs sängyssä oli itsekäs myös arjessa. Ja on ollut ihan hyvä arki ja ihan hyvää seksiä, mutta toinen ei ollut yhtään ihastunut ja tulevaisuuden suunnitelmat eivät kohdanneet. 

Vierailija
72/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutelu oli aivan huikeaa, mutta minulla on isompi etusormi, kuin hänen...

Se on aina hienoa miten kehorauha koskee vain naisia. Miesten varustusta saa pilkata mutta sitten jos naisen rintoja tai alapäätä kommentoi niin on piru merrassa. Luojalle kiitos että on suonut minulle normaalin varustuksen, en pystyisi elämään pilkan kohteena.

Vierailija
73/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun kiteytän näin: isokaluisena saat riippuvuusseksiä vihaamaltasi naiselta ja pienikaluisena menetät naisen, joka on rakastunut sinuun.

Koollahan ei sitten ole väliä, miehet!

Ikävä nyt häiritä sun uhriutumistasi, mutta mun sängyssä surkealla ihastuksella oli iso. Vika löytyi ihan toisesta päästä.

Vierailija
74/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen todella vaativa suutelun suhteen koska pidän kielareista ja pidän itseäni tosi hyvänä suutelijana. Muutama ihminen elämän aikana tullut vastaan kenen suudelmiin oon heti tyytyväinen. Suudelmat ja seksi yleensä paranee mitä enemmän toista tuntee, jos on vaan tarpeeksi kiimaa. Muutamat alkusuudelmat on pahoja, jos ei pääse rauhassa suutelemaan ja tunnustelemaan . Voi jäädä väärä käsitys suutelun yhteensopivuudesta . Mutta voi se kyllä olla ettei ne joskus osu yksiin mikä on tosi surullista. Tai seksi voi osua mut suutelu ei

Totta. Ei pidä luovuttaa, vaan testata ja harjoitella useamman kerran ennen kuin heittää tuomiota :)

Vierailija
75/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi kerran niin, että seksimieltymykset ei mennyt yhtään yhteen. Mä tykkään suht vaniljaseksistä, eri asentoja joo kyllä, mutta en tykkää yhtään esim. B-rapputouhuista, eriteleikeistä, kuristamisesta tms. Miehellä taas oli pakkomielle noista. Ensimmäisellä kerralla kuristi täysin yllättäen, ja pelästyin ihan mielettömästi, uskoin oikeasit kuolevani siihen petiin hullun murhaajan uhrina. Sitten tuli se että ei olisi oikeastaan ollenkaan halunnut tavallista seksiä vaan vain anaalia, ass to mouth, fistaus jne. Mä en tykännyt mistään näistä yhtään, ja monet jutut oli kivuliaita ja kesti kauan toipua alapääkivuista hommien jälkeen. Pakko oli todeta, että me ei kyllä olla oikeat toisillemme.

Jatkoit vielä sen kuristamisen jälkeen? 🙄

Useimmat juoksee jo tuossa kohtaa. 

Joo jatkoin. Mies sai vakuutettua mut, että sellainen on nykyään ihan tavallista, ja että minä ylireagoin, koska ei hän mitenkään kuristanut niin kovaa että olisi niin paljon pitänyt pelästyä. Ja minä kun olen muutenkin vähän arka ja säikky ihminen, ajattelin että minä taas arkuuttani olin tyhmä.

Täytyy siinä olla kyse kokemattomuudestakin, että mies saa vakuutettua, että joku väkivalta on normaalia. Ensimmäiset seksikokemukset ovat vielä tutustumisaikaa ja voi mennä kaikenlainen bullshitti läpi, että se muka kuuluu asiaan.

Vierailija
76/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tajunnut peniksen koolle naureskelua ja pilkkaamista. Omistaja ei voi vaikuttaa siihen mitenkään. Naisilla sama juttu. N49

Vierailija
77/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suutelu oli alusta saakka ihan täydellistä ja oltiin kuin toisillemme tehdyt, mutta seksi olikin sitten kaikkea muuta. Lisäksi tuo taivaallinen suutelu (ja muukin hellyys) väheni kun suhde eteni seksiin asti eli yhtäkkiä kaikki olikin pilalla.

Mikähän tässäkin on, kun olet jo toinen tässä ketjussa, joka kertoo että alun vetovoimaiset jutut loppuivat kun seksi tuli kuvioon.

Mä rakastuin exässä siihen, että hänen kanssaan saattoi keskustella vaikka läpi yön. Hän oli hurjan hyvä ja älykäs keskustelija. Ja kun seksi lopulta tuli kuvioihin, niin keskustelut loppuivat täysin. Yhdessä ollessamme hän keskittyi täysin puhelimeensa, ja kun koetin siitä huolimatta jutella, hän sanoi että ei nyt jaksa kuunnella. 

Onko se alku sitten jonkinlainen soidinesitys, joka on varattu vain uusille tuttavuuksille?

"Onko se alku sitten jonkinlainen soidinesitys, joka on varattu vain uusille tuttavuuksille?"

En toki ymmärrä, että keskitytään vain puhelimeen ja ei jutella ollenkaan, mutta on mielestäni täysin ymmärrettävää, että alussa kun vasta tutustutaan ihmiseen, on paljon enemmän puhuttavaa kuin myöhemmin.

Vierailija
78/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, nämä ylväät olennot täällä taas vauhdissa kynä/puikkomunineen. Mutta onneksi meillä ei sentään miesvihaa ole täällä!

Moi. Minimuna kolahtiko kalikka?

Vierailija
79/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, nämä ylväät olennot täällä taas vauhdissa kynä/puikkomunineen. Mutta onneksi meillä ei sentään miesvihaa ole täällä!

Mua ei haittais, vaikka miehetkin kertoilisi täällä vastaavista huonoista kokemuksistaan. Ikävä kyllä täällä tuntuu olevan paljon naisia, joille sellainen ei kuitenkaan käy päinsä.

Menin baari illan jälkeen sänkyyn naisen kanssa sen rinnat oli kuin hk-siniset syövän näköisillä nänni pihoilla no ajattelin että takaapäin pantaisiin niin pillu oli väljä ja ei tuntunut juuri miltään.nyt taas tapaillut pari kuukautta naista mikä ei niin hyvännäköinen mutta vartalo kiihottava ja pimppa älyttömän hyvän tuntuinen. ja muutenkin mukava nainen.

Vierailija
80/305 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihastuin valtavasti ollessani parikymppinen. Ihastuin miehen älyyn ja siihen, että hän ei yrittänyt mitään. Siihen asti kaikki mieskontaktit olivat johtaneet joko ällötykseen tai pikaiseen seksiin.

Sitten tapasin miehen, joka sai minut tuntemaan valtavaa halua. Jo kätellessä näin värejä ja sähkö kulki kehossa. Nyt kolahti älyn ja kehon tasolla. Kolmen viikon kuluttua jätin puolisoni ja uusi mies pyysi minua muuttamaan luokseen. Väh

Uusi mies ei todellakaan ole nelikymppinen vaan huomattavasti nuorempi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi