Onko teille käynyt niin, että suuren ihastuksen kanssa suutelu/rakastelu ei olekaan niin kivaa?
Sitä kuvittelee, että jos on suurta ihastusta ja kemiaa toisen ihmisen kanssa, niin suutelu ja/tai rakastelu olisi taivaallista. Itselleni kävi niin, ettei ollutkaan. Miten pieleen voi mennä arvio. Ja sitten taas jonkun toisen kanssa rakastelu on taivaallista vaikka tunteet on laimeammat. Miten tää näin voi mennä..?? Mistään räpeltämisestä ei oo kyse, mutta tasoeroista. Kuvittelisi että suuren ihastuksen kanssa kaikki muukin kuin tunne olisi ihanaa. Muita jotka kokeneet saman?
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, nämä ylväät olennot täällä taas vauhdissa kynä/puikkomunineen. Mutta onneksi meillä ei sentään miesvihaa ole täällä!
Mua ei haittais, vaikka miehetkin kertoilisi täällä vastaavista huonoista kokemuksistaan. Ikävä kyllä täällä tuntuu olevan paljon naisia, joille sellainen ei kuitenkaan käy päinsä.
Menin baari illan jälkeen sänkyyn naisen kanssa sen rinnat oli kuin hk-siniset syövän näköisillä nänni pihoilla no ajattelin että takaapäin pantaisiin niin pillu oli väljä ja ei tuntunut juuri miltään.nyt taas tapaillut pari kuukautta naista mikä ei niin hyvännäköinen mutta vartalo kiihottava ja pimppa älyttömän hyvän tuntuinen. ja muutenkin mukava nainen.
Baarista nappasit mukaan suuren ihastuksesi?
missä sanoin sen naisen olleen suuri ihastukseni.ootko vähän tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut toimivinta seksiä miehen kanssa jota en pitänyt viehättävänä, ja joka oli muutenkin aika epävarma ja estynyt. Olen miettinyt, että ehkä se johtui siitä, että minulla ei hänen kanssaan ollut minkäänlaisia suorituspaineita, kun tunsin olevani rumasti sanottuna tasokkaampi.
Hän ei myöskään vaatinut minulta mitään, eikä arvostellut ulkonäköäni, vaatinut ajelemaan karvoja tai antamaan mitään sylitansseja seksihepeniin pukeutuneena. Hän oli passiivinen, joten käytännössä sain käyttää hänen kehoaan miten minua huvitti.
Harmillisesti toimivaa seksiä ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa johon olen käynyt kuumana.
"Hän oli passiivinen, joten käytännössä sain käyttää hänen kehoaan miten minua huvitti." Oliko se myös hänen toiveensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, nämä ylväät olennot täällä taas vauhdissa kynä/puikkomunineen. Mutta onneksi meillä ei sentään miesvihaa ole täällä!
Mua ei haittais, vaikka miehetkin kertoilisi täällä vastaavista huonoista kokemuksistaan. Ikävä kyllä täällä tuntuu olevan paljon naisia, joille sellainen ei kuitenkaan käy päinsä.
Menin baari illan jälkeen sänkyyn naisen kanssa sen rinnat oli kuin hk-siniset syövän näköisillä nänni pihoilla no ajattelin että takaapäin pantaisiin niin pillu oli väljä ja ei tuntunut juuri miltään.nyt taas tapaillut pari kuukautta naista mikä ei niin hyvännäköinen mutta vartalo kiihottava ja pimppa älyttömän hyvän tuntuinen. ja muutenkin mukava nainen.
B
missä sanoin sen naisen olleen suuri ihastukseni.ootko vähän tyhmä?
Et siis lukenut, mistä keskustellaan.
No joo, parikymppisenä olin korvia myöten lätkässä yhteen kauniiseen jätkään, oli mielestäni oikein adonis pitkine kiharoineen. Voin vaan todeta ettei ollut, täysi mulkku oli ja en muista seksistäkään muuta kuin lyömisen ja huorittelun.
Naisten ailahtelua. Puhuvat vaistosta.
Olin mahdottoman ihastunut, ollut pitkän aikaa. Erinäisiä esteitä oli ollut tiellä, ne sitten haihtuivat ja päädyttiin vihdoin suutelemaan. Se oli upeaa! Päädyttiin sitten pidemmällekin. Niin ei onnistunut. Mies sanoi että humalatila varmaan, ehkä olikin. Itse koin että ei taida olla sitä viimeistä kipinää kuitenkaan.
Ei päädytty yhteen ja hyvä niin. Nykyinen kumppani sytyttää älyllisesti ja romanttisesti ja seksi on parasta ikinä.
Ei siitä kannata loukkaantua jos joku kirjoittaa netissä että yhdyntä ei ollut nautinnollista miehen ohuen peniksen vuoksi. Ei se ole naureskelua tai haukkumista, vaan (traaginen) tosiasia.
Asia ei vertaudu esim. naisen rintojen ulkonäölle yököttelyyn, vaan vaikka siihen että toteaisi että syöpähoitojen vuoksi naisen emätin oli kuroutunut umpeen, eikä yhdyntä onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Olin mahdottoman ihastunut, ollut pitkän aikaa. Erinäisiä esteitä oli ollut tiellä, ne sitten haihtuivat ja päädyttiin vihdoin suutelemaan. Se oli upeaa! Päädyttiin sitten pidemmällekin. Niin ei onnistunut. Mies sanoi että humalatila varmaan, ehkä olikin. Itse koin että ei taida olla sitä viimeistä kipinää kuitenkaan.
Ei päädytty yhteen ja hyvä niin. Nykyinen kumppani sytyttää älyllisesti ja romanttisesti ja seksi on parasta ikinä.
annatko persettä?
"missä sanoin sen naisen olleen suuri ihastukseni.ootko vähän tyhmä?"
Kun kerta kysyit, niin kyllä oot. Eihän sitä erikseen tarvitse kertoa, kun se on jo oletuksena aiheena.
Vierailija kirjoitti:
Kun kerta kysyit, niin kyllä oot. Eihän sitä erikseen tarvitse kertoa, kun se on jo oletuksena aiheena.
Eli olet tyhmä.voit painua helvettiin itkemään läski mamma.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko sun hk-sininen tisujen nokkaan vähän sinaappia niin näytät vielä hölmömmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
annatko persettä?
En sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
annatko persettä?
En sinulle.
miehellesi?
Olen kokenut. Ihastuksen kohde paljastui lopulta esineellistäväksi psykopaatiksi, joka rakensi taitavan kulissin ja valeminän itselleen. Mutta sängyssä ei sitten totuus enää pysynyt piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut. Ihastuksen kohde paljastui lopulta esineellistäväksi psykopaatiksi, joka rakensi taitavan kulissin ja valeminän itselleen. Mutta sängyssä ei sitten totuus enää pysynyt piilossa.
mitä sängyssä kävi?
Vierailija kirjoitti:
Minä tapasin ihanan naisen, olin tosi ihastunut. Päädyimme lopulta sänkyyn ja seksi oli pettymys. Hän makasi vain liikkumatta kuin kuollut lahna ja toosa oli valtava löysä kolo. Tissitkin oli piebet riipat ja perässä oli selluliittia. Se juttu lopahti kyllä siihen. Koitin ehdotella muita asentoja ja suuseksiä, mutta hän loukkaantui.🥺😩
Lahnamaisuuteen pettymisen ymmärrän, mutta pienet riipat ja selluliitti tuskin on mikään suuri yllätys, jos on yhtään kokemusta. Kuulostaa aika normaalilta. Valtaviin koloihin en ole törmännyt itse.
Omalla kohdalla ihastus loppui siihen, kun nainen jostain syystä kehuskeli seksikokemuksillaan. Ei mua haittaa että kokemusta on, mutta en halua silti tietää yksityiskohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut toimivinta seksiä miehen kanssa jota en pitänyt viehättävänä, ja joka oli muutenkin aika epävarma ja estynyt. Olen miettinyt, että ehkä se johtui siitä, että minulla ei hänen kanssaan ollut minkäänlaisia suorituspaineita, kun tunsin olevani rumasti sanottuna tasokkaampi.
Hän ei myöskään vaatinut minulta mitään, eikä arvostellut ulkonäköäni, vaatinut ajelemaan karvoja tai antamaan mitään sylitansseja seksihepeniin pukeutuneena. Hän oli passiivinen, joten käytännössä sain käyttää hänen kehoaan miten minua huvitti.
Harmillisesti toimivaa seksiä ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa johon olen käynyt kuumana.
"Hän oli passiivinen, joten käytännössä sain käyttää hänen kehoaan miten minua huvitti." Oliko se myös hänen toiveensa?
Todella outoa, että nainen pystyisi käyttämään passiivista miestä miten haluaa, sehän se olisi suurin ongelma, ettei mies ole aktiivinen. Onkohan tuo joku miespari.
Olin ihastunut yhteen mieheen kolme vuotta niin, että näimme lähes päivittäin työkuvioiden merkeissä ja juttelimme paljon. Ihastus vain kasvoi vuosien mittaan, mutta ajattelin, että mies on minulle liian vanha ja liian erilaisessa elämäntilanteessa eikä varmaan tunne samoin takaisin. Olin melko ujo, koska minulla ei ollut aiempaa kokemusta seurustelusta. Ihastunut olin kyllä ollut aiemminkin, mutta aina yksipuolisesti, ja ehkä siksikään en elätellyt suuria toiveita.
Parin vuoden tuntemisen jälkeen mies alkoi toimia koelukijana eräässä kirjoitusprojektissani, ja aloimme nähdä sen merkeissä vapaa-ajallakin. Vaihdoin työpaikkaa, ja näimme enää vapaa-ajalla. Jossain vaiheessa ryhdyin heittämään pientä flirttiä viestinvaihdon sekaan. Mies alkoi luonani käydessään tuoda mukanaan lahjoja kuten jäätelöä, skumppapullon, ruusuja, suklaakakkua jne, joiden ääressä sitten juttelimme ja mietimme kirjakuvioita. Mies oli taiteilija, ja tykkäsi veistää, joten punoin ultimaalisen juonen hänen tunteidensa selvittämiseksi ja ehdotin, että voisin olla hänelle alastonmallina. Kesken sen session hän jäi lähelleni maleksimaan ja katselemaan minua, ja sitten tuli äkkiä lähemmäs ja suuteli.
Sen suudelman myötä minusta tuntui yhtäkkiä kuin suhteemme olisi murentunut tuhkaksi. Ei lainkaan siltä kuin olin odottanut. Sukat eivät pyörineet jaloissa, vaan tuntui lähinnä väärältä ja siltä, että halusin palata takaisin platoniseen suhteeseemme. Mies ei ollut mitenkään huono suutelija, ja yritin antaa vielä muutaman mahdollisuuden, mutta joka kerta kun tapasimme ja suutelimme ja näin hänen silmissään oudon himoitsevan katseen, jota ei ollut aiemmin ollut, tunsin oloni todella epämukavaksi. Päätin, etten halua edes edetä seksiin hänen kanssaan.
Tajusin vasta vuosia myöhemmin olevani jos en nyt aivan aseksuaali niin ainakin todella lähellä sillä skaalalla. Tuon miehen kanssa emme valitettavasti koskaan pystyneet palaamaan "entiseen". Aina, kun yritimme ja sovimme, että olemme vain ystäviä, mies alkoi kuitenkin jossain vaiheessa heittää vihjailuja, jotka saivat oloni epämukavaksi.
Pitkäaikainen mieheni oli tosi huono suutelija, ei käyttänyt ollenkaan huulia, vaan suu ammollaan lipoi vetelästi kielellä. Sama suuseksissä. Kun suhde veteli viimeisiään, molemmat alkoivat ällöttää, ja keksin tekosyitä, ettei tarvitsisi suudella. Nyt koen olevani onnekas, että nykyiseni on mielettömän hyvä suutelija, ja muissakin jutuissa yhteensopiva.
Baarista nappasit mukaan suuren ihastuksesi?