Onko teille käynyt niin, että suuren ihastuksen kanssa suutelu/rakastelu ei olekaan niin kivaa?
Sitä kuvittelee, että jos on suurta ihastusta ja kemiaa toisen ihmisen kanssa, niin suutelu ja/tai rakastelu olisi taivaallista. Itselleni kävi niin, ettei ollutkaan. Miten pieleen voi mennä arvio. Ja sitten taas jonkun toisen kanssa rakastelu on taivaallista vaikka tunteet on laimeammat. Miten tää näin voi mennä..?? Mistään räpeltämisestä ei oo kyse, mutta tasoeroista. Kuvittelisi että suuren ihastuksen kanssa kaikki muukin kuin tunne olisi ihanaa. Muita jotka kokeneet saman?
Kommentit (305)
On käynyt. En nyt tiedä oliko suuri ihastus, mutta ihastus kyllä. Yksipuolinen. Hän oli aika epäagressiivinen ja leppoisa ihminen, joka ei sängyssä huomioinut mitään. Siis ihan ääliö ja sika suorastaan. Hän ei ollut yleisesti kovin kiinnostunut seksistä.
Sitten on ollut tosi hyvä yhden kerran kokemus sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ollut mitään yhteistä puhuttavaa, tehtävää ja muutenkin kaikesta tuli kinaa. Todella negatiivinen ihminen. Hän myös haukkui exäänsä ja valitti rumin sanoin, että työpaikan naiset vonkaavat (en ollut sieltä). Itse kysyin häneltä varmaan viidesti eri yhteyksissä, että oletko IHAN varma että et ole homo. No ei kai sitten ollut.
Minulla on tosi huono tutka sen suhteen, että kuka on hyvä sängyssä tai suhteessa. Myös surkea homotutka, ilmeisimmät poissulkien. Siinä mielessä olen pärjäillyt, ettei ole vielä murhattu eikä piesty, mutta se voi olla ihan sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tosi huono tutka sen suhteen, että kuka on hyvä sängyssä tai suhteessa. Myös surkea homotutka, ilmeisimmät poissulkien. Siinä mielessä olen pärjäillyt, ettei ole vielä murhattu eikä piesty, mutta se voi olla ihan sattumaa.
Itsekin arvelen olleeni lähinnä todella onnekas, etten ole tavannut ketään hullua tai väkivaltaista, vaan lähinnä käytöstavattomia tolloja.
Ei!
Vielä nyt 39v myöhemminkin yhtä ihanaa kuin 1. kerralla!
Jep, naisen suu oli kuin viilto taikinassa. Ei se kyllä mikään suuri rakkaus ollutkaan. Ei edes pieni. Keskinkertainen pano.
Vierailija kirjoitti:
Jep, naisen suu oli kuin viilto taikinassa. Ei se kyllä mikään suuri rakkaus ollutkaan. Ei edes pieni. Keskinkertainen pano.
No nyt kysyttiin ihastuksista.
Suuret ihastukset on käytännössä aina pään sisälle rakennettuja pilvilinnoja, joten ei ole mikään ihme että pettymyksiä niistä seuraa.
Kaikki ihastukset ovat olleet hyviä ja uskon vahvasti, että tunne on ollut molemminpuolinen. Ei pettymyksiä. Viimeisin ollut hyvä jo 30 vuotta. t.Tyytyväinen mies
Niinpä, ja sitten hän sanoi: "Voitko laittaa saappaat jalkaan?" :D
Mä olen todella vaativa suutelun suhteen koska pidän kielareista ja pidän itseäni tosi hyvänä suutelijana. Muutama ihminen elämän aikana tullut vastaan kenen suudelmiin oon heti tyytyväinen. Suudelmat ja seksi yleensä paranee mitä enemmän toista tuntee, jos on vaan tarpeeksi kiimaa. Muutamat alkusuudelmat on pahoja, jos ei pääse rauhassa suutelemaan ja tunnustelemaan . Voi jäädä väärä käsitys suutelun yhteensopivuudesta . Mutta voi se kyllä olla ettei ne joskus osu yksiin mikä on tosi surullista. Tai seksi voi osua mut suutelu ei
Vierailija kirjoitti:
Suuret ihastukset on käytännössä aina pään sisälle rakennettuja pilvilinnoja, joten ei ole mikään ihme että pettymyksiä niistä seuraa.
Olen eri mieltä. Tosin ne voivat olla hirveän vaikeita yhdistää käytännön elämään, kun pitäisi tehdä muutakin kuin vain ajatella tätä yhtä.
Sillä tavalla joo, että oletin ja odotin ihastukseni olevan huomaavaisempi, hellempi ja romanttisempi rakastaja eikä sellainen tavanomainen "tikkaaja" joka keskittyy vain omaan saamiseensa ja mahdollisimman nopeasti.
Eikä tuo muuksi muuttunut vaikka yritin hidastaa tempoa, pidentää esileikkiä ja saada miestä viihtymään sängyssä seksin jälkeenkin vaan joka kerta se oli sama juttu eikä asiasta todellakaan voinut puhua. Siinä oli aika vaikea enää tunteakaan samanlaista ihastusta toista kohtaan eli lopulta koko juttu lätsähti.
Jotenkin se tuntui ihan käsittämättömältä, että muuten niin tunteva ja tunteensa näyttävä, mukava ja huomaavainen mies oli just siinä kaikista intiimimmässä kanssakäymisessä noin etäinen, kylmä ja mekaaninen. Ihan kuin sitä olisi ollut sängyssä aivan toisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Moni on ihastuksen kanssa naimisissakin. Sinäkö kannatat järjestettyjä avioliittoja?
Mutta kamalaa olisi, jos joutuisi ilman koeajoa menemään naimisiin.
Ekalla kertaa ajattelin miehen vain jännittävän siinä missä itsekin, mutta ei se estoisuus ja jäykkyys miehen olemuksesta ja käytöksestä mihinkään kadonnut seuraavillakaan kerroilla vaikka mitään peruslähetyssaarnaajaa hurjempaa ei edes harrastettu.
Lisäksi seksistä puuttui kaikki hyväily ym ja mies suorastaan kavahti kun yritin suudella tai ihan vaan halata / kietoa jalat hänen ympärilleen. Ennen ekaa kertaa kaikki oli ihan erilaista ja mies tykkäsi yhtälailla halailla, pussailla ja olla kylki kyljessä jne, mutta sitten kun seksiä oli harrastettu niin mies muuttui etäiseksi eli kaikki aiempi läheisyys katosi ja mies saattoi oikein ärähtää, että mikä n*mfo sä olet kun yritin mennä miehen kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen todella vaativa suutelun suhteen koska pidän kielareista ja pidän itseäni tosi hyvänä suutelijana. Muutama ihminen elämän aikana tullut vastaan kenen suudelmiin oon heti tyytyväinen. Suudelmat ja seksi yleensä paranee mitä enemmän toista tuntee, jos on vaan tarpeeksi kiimaa. Muutamat alkusuudelmat on pahoja, jos ei pääse rauhassa suutelemaan ja tunnustelemaan . Voi jäädä väärä käsitys suutelun yhteensopivuudesta . Mutta voi se kyllä olla ettei ne joskus osu yksiin mikä on tosi surullista. Tai seksi voi osua mut suutelu ei
Suutelukoulutuksen olen saanut hyvin hoidettua.
Seksissä on olemassa se taso, josta voi parantaa ja sitten se taso, kun mitään ei ole tehtävissä, homma on toivoton. Tässä ketjussa näitä jälkimmäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutelukoulutuksen olen saanut hyvin hoidettua.
Seksissä on olemassa se taso, josta voi parantaa ja sitten se taso, kun mitään ei ole tehtävissä, homma on toivoton. Tässä ketjussa näitä jälkimmäisiä.
Yksi mun ihastus suuteli yllätyksekseni ihan vain lyhyesti pussaamalla huulille ja se siitä. Alussa koetin kouluttaa ihan laskemalla, että suudelman pitää kestää vähintään useampi sekunti.
Mutta eipä hänelle läheisyys lopulta muutenkaan ollut luonnollista, siis sellainen missä tuntuu sukupuolinen vetovoima toisen kehoa vasten. Todella vaikeaa edetä seksiin ilman minkäänlaista kiehnäystä, äkkiä vain housut pois ja pikainen mekaaninen suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavalla joo, että oletin ja odotin ihastukseni olevan huomaavaisempi, hellempi ja romanttisempi rakastaja eikä sellainen tavanomainen "tikkaaja" joka keskittyy vain omaan saamiseensa ja mahdollisimman nopeasti.
Eikä tuo muuksi muuttunut vaikka yritin hidastaa tempoa, pidentää esileikkiä ja saada miestä viihtymään sängyssä seksin jälkeenkin vaan joka kerta se oli sama juttu eikä asiasta todellakaan voinut puhua. Siinä oli aika vaikea enää tunteakaan samanlaista ihastusta toista kohtaan eli lopulta koko juttu lätsähti.
Jotenkin se tuntui ihan käsittämättömältä, että muuten niin tunteva ja tunteensa näyttävä, mukava ja huomaavainen mies oli just siinä kaikista intiimimmässä kanssakäymisessä noin etäinen, kylmä ja mekaaninen. Ihan kuin sitä olisi ollut sängyssä aivan toisen ihmisen kanssa.
Juu, ja ihmisillä ovat parisuhteessa muutenkin tosi erilaisia kuin muussa elämässä, molempiin suuntiin.
Suutelu oli alusta saakka ihan täydellistä ja oltiin kuin toisillemme tehdyt, mutta seksi olikin sitten kaikkea muuta. Lisäksi tuo taivaallinen suutelu (ja muukin hellyys) väheni kun suhde eteni seksiin asti eli yhtäkkiä kaikki olikin pilalla.
Suutelu oli ihanaa, ja olin ihan korviani myöten rakastunut. Seksi ei kuitenkaan ollut mitään tajunnanräjäyttävää. Nykyisen miehen kanssa ihanaa, tunteellista seksiä vaikka ei ollutkaan mikään rakkautta ensisilmäyksellä alku meillä.
Edelliseen miesystävään olin aivan tolkuttoman rakastunut. Odotin että kun saadaan kondomi pois välistä, niin seksi muuttuu tajunnanräjäyttäväksi. Mutta ei, paljaalla hävisi se vähäkin tuntuma. En käsitä missä oli vika, koska hänen peniksensä ei ollut edes mitenkään pienimmästä päästä.
Yksi aivan nimettävä juttu seksissä kyllä häiritsi, sillä hän ei oikein antanut minulle aikaa rauhassa tunnustella ja esim. lämmitellä ratsastaen itselleni mieluisassa asennossa. Hän oli heti kääntämässä ja vääntämässä minua asentoihin, jotka itsestäni tuntuivat teennäisiltä. Aloin tuntea että olin miehen mielestä aina jotenkin väärin, ja se söi haluani ja tunnetta yhteen sulautumisesta.
Suhde kosahti monenlaisiin ongelmiin, mutta tuo seksin hankaluus varmasti oli yksi määräävimmistä.