Onko teille käynyt niin, että suuren ihastuksen kanssa suutelu/rakastelu ei olekaan niin kivaa?
Sitä kuvittelee, että jos on suurta ihastusta ja kemiaa toisen ihmisen kanssa, niin suutelu ja/tai rakastelu olisi taivaallista. Itselleni kävi niin, ettei ollutkaan. Miten pieleen voi mennä arvio. Ja sitten taas jonkun toisen kanssa rakastelu on taivaallista vaikka tunteet on laimeammat. Miten tää näin voi mennä..?? Mistään räpeltämisestä ei oo kyse, mutta tasoeroista. Kuvittelisi että suuren ihastuksen kanssa kaikki muukin kuin tunne olisi ihanaa. Muita jotka kokeneet saman?
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Suutelu oli alusta saakka ihan täydellistä ja oltiin kuin toisillemme tehdyt, mutta seksi olikin sitten kaikkea muuta. Lisäksi tuo taivaallinen suutelu (ja muukin hellyys) väheni kun suhde eteni seksiin asti eli yhtäkkiä kaikki olikin pilalla.
Mikähän tässäkin on, kun olet jo toinen tässä ketjussa, joka kertoo että alun vetovoimaiset jutut loppuivat kun seksi tuli kuvioon.
Mä rakastuin exässä siihen, että hänen kanssaan saattoi keskustella vaikka läpi yön. Hän oli hurjan hyvä ja älykäs keskustelija. Ja kun seksi lopulta tuli kuvioihin, niin keskustelut loppuivat täysin. Yhdessä ollessamme hän keskittyi täysin puhelimeensa, ja kun koetin siitä huolimatta jutella, hän sanoi että ei nyt jaksa kuunnella.
Onko se alku sitten jonkinlainen soidinesitys, joka on varattu vain uusille tuttavuuksille?
Itsellä oli tällainen ihastus, jonka kanssa suutelu oli ihanaa, mutta seksi kamalaa. Väänteli jäseniäni luonnottomiin asentoihin niin, että niveliin sattui mitään puhumatta, outo virne naamalla. Seksiin ei kuulunut mitään hellyyttä, vaikka suutelu antoi ymmärtää, että hellyyttä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli tällainen ihastus, jonka kanssa suutelu oli ihanaa, mutta seksi kamalaa. Väänteli jäseniäni luonnottomiin asentoihin niin, että niveliin sattui mitään puhumatta, outo virne naamalla. Seksiin ei kuulunut mitään hellyyttä, vaikka suutelu antoi ymmärtää, että hellyyttä löytyy.
Niin et sitten seksin aikana huomannut mitään sanoa, tai jälkeenpäin ennen seuraavaa kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin et sitten seksin aikana huomannut mitään sanoa, tai jälkeenpäin ennen seuraavaa kertaa?
No luonnollisesti päätin suhteen aika nopeasti, eli seuraavaa kertaa ei tullut, koska seksi paljasti täyden empatiakyvyttömyyden. Kaikkiin hänen haluamiinsa asentoihin en suostunut. Tilanne eteni niin nopeasti, etten pysynyt mukana. Jälkeenpäin tuli tunne, että tilanne olisi pitänyt keskeyttää ja poistua paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi kerran niin, että seksimieltymykset ei mennyt yhtään yhteen. Mä tykkään suht vaniljaseksistä, eri asentoja joo kyllä, mutta en tykkää yhtään esim. B-rapputouhuista, eriteleikeistä, kuristamisesta tms. Miehellä taas oli pakkomielle noista. Ensimmäisellä kerralla kuristi täysin yllättäen, ja pelästyin ihan mielettömästi, uskoin oikeasit kuolevani siihen petiin hullun murhaajan uhrina. Sitten tuli se että ei olisi oikeastaan ollenkaan halunnut tavallista seksiä vaan vain anaalia, ass to mouth, fistaus jne. Mä en tykännyt mistään näistä yhtään, ja monet jutut oli kivuliaita ja kesti kauan toipua alapääkivuista hommien jälkeen. Pakko oli todeta, että me ei kyllä olla oikeat toisillemme.
Jatkoit vielä sen kuristamisen jälkeen? 🙄
Useimmat juoksee jo tuossa kohtaa.
Siinä se ihanuus ja fantasiat karisee. On kokemusta.
Miettikää jotain postimyyntimorsiamia/kaukosuhteita, missä sitoudutaan ennen kuin ollaan edes tavattu. Mikä riski siinä on. Toinen voi olla yhtä seksikäs kuin kuiva kala. Luonnossa, vaikka olisi kuvissa tai näytöllä miten ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toisin päin kyllä. Aivan vääränlainen henkilö, väärästä puolueestakin, mauton, tyhmät mielipiteet mutta toimi hyvin.
Eikä todellakaan ollut puikkomuna.
Tämä rimanalitus vain lohdutukseksi miehille.
Mikä lohdutus se muka on, jos epämiellyttävän miehen kanssa seksi olikin yllättäen hyvää ison kalun takia?
T: Puikkomuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No luonnollisesti päätin suhteen aika nopeasti, eli seuraavaa kertaa ei tullut, koska seksi paljasti täyden empatiakyvyttömyyden. Kaikkiin hänen haluamiinsa asentoihin en suostunut. Tilanne eteni niin nopeasti, etten pysynyt mukana. Jälkeenpäin tuli tunne, että tilanne olisi pitänyt keskeyttää ja poistua paikalta.
Tuossa oli hyvä pointti sivulauseessa eli empatiakyky. Jos seksikumppani on empatiakyvytön, seksi on yhdentekevää.
Tässä kääntynyt jopa väkisinmakaamiseksi, nykyään sanotaan raiskaukseksi sitäkin. Ihan kohteliasta ettei keskeytä ja ala vinkumaan, koska itse on sänkyyn hypännyt toisen kanssa, mutta tuosta voi tulla trauma. Ei kannata heti ottaa uusiksi ja saman tyypin kanssa ei enää koskaan. Raiskaaja on aina raiskaaja.
Olen kahdesti elämässäni ollut rakastunut ja toista näistä miehistä rakastan yhä (ja haluaisinkin, jos olisin niin tyhmä että lähtisin pilaamaan nykyisen suhteeni).
Ensimmäinen oli komea uimari. Ei hypätty sänkyyn heti vaan odoteltiin useampi kuukausi, vaikka oltiin jo aikuisia eikä mitenkään vakaumuksellisia. Mies oli neitsyt. Halusin häntä ihan hulluna ja hän oli myös umpirakastunut. Seksi ei jostain syystä vaan sujunut. Poikuus kyllä lähti komeasti ja hommailtiin useampi kuukausi, mutta sängyssä ei osattu lukea toisiamme. Yritettiin monenlaista, mutta lopulta en jaksanut.
Sitten tapasin lapsuudenkaverini. Meillä synkkasi heti ja sänkyyn päädyttiin samantien. Molemmin puolin hommat hoitui loppuun asti, mutta se sähkö mitä meillä on vaikka käveltäisiin Prisman käytävällä vastaan, uupui sängyssä täysin. En tajua, en.
Intiimielämä on minulle sen verran tärkeää, että pakko oli taas mennä eteenpäin. Nyt elän pitkässä suhteessa, jossa hommat toimii makkarissa. Sen sijaan muuten ollaan kuin kaverit. Mitä tämä tällainen on??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toisin päin kyllä. Aivan vääränlainen henkilö, väärästä puolueestakin, mauton, tyhmät mielipiteet mutta toimi hyvin.
Eikä todellakaan ollut puikkomuna.
Tämä rimanalitus vain lohdutukseksi miehille.
Mikä lohdutus se muka on, jos epämiellyttävän miehen kanssa seksi olikin yllättäen hyvää ison kalun takia?
T: Puikkomuna
Teissä pitäisi olla varoituslappu, niin ei tulisi pettymyksiä puolin eikä toisin. Lohduttaako.
Ole ihminen, ja muuten täydellinen kumppani, niin sillä munan koolla ei ole niin suurta väliä. Jos olet Urpo, sillä on suurta väliä. Toki varmasti vtuttaa epämuodostuneella kullilla vaikeampi hyväksikäyttää naisia ja mahdoton pahoinpidellä.
Suojasikohan luonto/evoluutio naiset sinulta? Kaikelle on tarkoituksensa. Se ei ehkä ole vahinko, että kaikki ei saa pesää ja parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret ihastukset on käytännössä aina pään sisälle rakennettuja pilvilinnoja, joten ei ole mikään ihme että pettymyksiä niistä seuraa.
Moni on ihastuksen kanssa naimisissakin. Sinäkö kannatat järjestettyjä avioliittoja?
Mutta kamalaa olisi, jos joutuisi ilman koeajoa menemään naimisiin.
Suuri ihastus osoittautuikin sängyssä täysin lahnaksi jolla ei ollut mitään mielikuvitusta seksin suhteen. Onneksi tuli koeajot suoritettua moneen kertaan ettei joutunut naimisiin kuvitteleman suuren ihastuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti, juuri tuo outo virne. Aivan kuin olisi äkkiä tekemisissä ihan eri miehen kanssa, ihme pervovirne kasvoilla. Tavallaan kai sitä onkin, koska sängyssä kai vähän jokainen meistä taantuu jossakin määrin luolaihmiseksi ollessaan viettiensä viemä. Mutta kaiken sen tutun ihmisyyden kaikkoaminen toisesta noin intiimissä tilanteessa on karmivaa.
Nainen ei osannut kommunikoida ollenkaan. Ensiksi koitin kysellä, minkälaista pitää. Vastaus oli että mies vie. Aikani yritin kaikennäköistä niin vaniliampaa pusuttelua kuin vähän kevyttä alistamista ja nainen vain makasi lahnana ja välillä keskeytti ettei oikein tykkää tällaisesta. Lopulta se oli sit lyhyt lähäri ja nukkumaan mistä ei valittanut.
En tiiä oliko tää joku sääli- tai velvollisuuspano sitten, vai oliko vain niin epävarma näistä hommista.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei osannut kommunikoida ollenkaan. Ensiksi koitin kysellä, minkälaista pitää. Vastaus oli että mies vie. Aikani yritin kaikennäköistä niin vaniliampaa pusuttelua kuin vähän kevyttä alistamista ja nainen vain makasi lahnana ja välillä keskeytti ettei oikein tykkää tällaisesta. Lopulta se oli sit lyhyt lähäri ja nukkumaan mistä ei valittanut.
En tiiä oliko tää joku sääli- tai velvollisuuspano sitten, vai oliko vain niin epävarma näistä hommista.
Kuulostaa siltä, ettei nainen oikeastaan halunnut seksiä. Kun haluaa, toimii, eikä voi pitää näppejään irti toisesta.
On käynyt toisin päin. Seksi oli niin mahtavaa ja mieltymyksetkin kohtasi täydellisesti, että kuukauden päivät niitä hommia harrastellessa havahduin ettei meidän suhteessa oikein mitään muuta ole ollutkaan. Siinä sitten koitettiin keksiä jotain muuta tekemistä jolla tutustua ja lopputulos oli pelin poikki puhaltaminen, elämäntilanteet ja asenteet liian erilaiset.
Olen nanen ja muistan kun nuorena yksi poikaystävä haukkui minua lahnaksi eli minä olin varmaankin se pettymys hänelle, eikä siinä kaikki vaan siihen aikaan oli vielä lankapuhelimet käytössä ja äitini vastasi hänen soittaessa puhelimeen ja sanoi asiasta äidillenikin juovuksissa. Muistan tuon häpeän varmasti lopun ikääni.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen todella vaativa suutelun suhteen koska pidän kielareista ja pidän itseäni tosi hyvänä suutelijana. Muutama ihminen elämän aikana tullut vastaan kenen suudelmiin oon heti tyytyväinen. Suudelmat ja seksi yleensä paranee mitä enemmän toista tuntee, jos on vaan tarpeeksi kiimaa. Muutamat alkusuudelmat on pahoja, jos ei pääse rauhassa suutelemaan ja tunnustelemaan . Voi jäädä väärä käsitys suutelun yhteensopivuudesta . Mutta voi se kyllä olla ettei ne joskus osu yksiin mikä on tosi surullista. Tai seksi voi osua mut suutelu ei
Yök. Ajattele mitä sen suusta tulee.
Yksikin mies, sillä on joku suuongelma ja käyttää siihen lääkärin määräämää ainetta päivisin. Eikä sen hoidot tiedä asiasta mitään.
Tulipa flashbackit parinkymmenen vuoden takaa. :D Mies oli kyllä innokas, touhuttiin nähtäessä kolmesti vuorokaudessa, mutta seksi oli epäeroottisinta harrastamaani. Suuseksissä ei juuri tarvinnut suuta avata. Samalla imutellessa kuuntelin selitystä siitä, miten hän on aina ajatellut, ettei kokonsa riitä naisille, enkä tietysti voinut kommentoida mitään epäkohteliasta, joten keskityin tekemiseeni. Pettymyksen näki varmaan naamastani. Yhdynnässä mies tuijotti tiukasti kasvojani, irvistyksentapainen naamallaan, ja oli tosi jännittynyt koko ajan. No sen tuijotuksen takia kokeiltiin takaa, ei tuntunut missään, kunnes "mä tulin jo". Tällä kaverilla oli muuten kasa poseerauselkeitä aikana ennen selfieitä. Sellainen itsetietoinen hairflip ja ihmeellinen tapa pysähtyä ja virnistää leveästi ilman syytä Simpsonien Troy McCluren tapaan. Huhheijaa, kaikkea sitä. :D