Onko teille käynyt niin, että suuren ihastuksen kanssa suutelu/rakastelu ei olekaan niin kivaa?
Sitä kuvittelee, että jos on suurta ihastusta ja kemiaa toisen ihmisen kanssa, niin suutelu ja/tai rakastelu olisi taivaallista. Itselleni kävi niin, ettei ollutkaan. Miten pieleen voi mennä arvio. Ja sitten taas jonkun toisen kanssa rakastelu on taivaallista vaikka tunteet on laimeammat. Miten tää näin voi mennä..?? Mistään räpeltämisestä ei oo kyse, mutta tasoeroista. Kuvittelisi että suuren ihastuksen kanssa kaikki muukin kuin tunne olisi ihanaa. Muita jotka kokeneet saman?
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en olisi edes sanonut miehelle, että minua ei lyödä sängyssä, ei sen puoleen sen ulkopuolellakaan, ellei hän olisi ovelasti ujuttanut sitä puheeksi, eikä se keskustelu sinänsä koskenut mieltymyksiämme seksissä.
En ole ihan varma, mitä tämä "ovelasti ujuttaminen" tarkoittaa, mutta pakko tällaisena kevyen kinkyn ystävänä kommentoida, että ei kinkymmästä seksistä tykkäävänkään välttämättä ole helppo alkaa vaniljaisena alkaneessa suhteessa selvittää, saattaisiko kumppanilla yhtään olla kiinnostusta edes kokeilemaan mitään muuta. Yksi ehkä hienovaraisimmista keinoista on se, että ohimennen mainitsee jotain ja katsoo, miten toinen reagoi. Itse toki selvittäisin jo ennen suhteen alkamista, mikä on toisen kanta niihin juttuihin, mistä tykkään - jos hän sanoo, että ei ole yhtään hänen juttunsa, ymmärrän sen enkä niitä hänelle tyrkytä, jos
Tuo nyt oli "sexual predator" ja onneksi kuolema korjasi, kun oikeuslaitos ei siihen pystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Siinä se ihanuus ja fantasiat karisee. On kokemusta.
Miettikää jotain postimyyntimorsiamia/kaukosuhteita, missä sitoudutaan ennen kuin ollaan edes tavattu. Mikä riski siinä on. Toinen voi olla yhtä seksikäs kuin kuiva kala. Luonnossa, vaikka olisi kuvissa tai näytöllä miten ihana.
Tai jopa väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuiskailuseksissä siis kuiskaillaan?
Mä voisin kuvitella kehuvani toisen vartaloa, miten hyvältä hän näyttää, tuntuu ja tuoksuu, miten paljon häntä haluan ja miten upea hän on. Ylipäätään kuiskailu on minusta seksikästä.
Joo, kuiskailu voi olla hyvinkin seksikästä. Itse tosin haluaisin vähän riettaampia kuiskailuja. Voi niiden joukossa myös noita mainitsemiasi olla, mutta vähän "tuhmempaakin" saisi kuiskailla.
Ei lapsiperheissä oikein voi huutaakaan. Tietysti jos on ihastus, niin ei ehkä lapsia ole kuvioissa, ainakaan yhteisiä.
En ole ihan varma, mitä tämä "ovelasti ujuttaminen" tarkoittaa, mutta pakko tällaisena kevyen kinkyn ystävänä kommentoida, että ei kinkymmästä seksistä tykkäävänkään välttämättä ole helppo alkaa vaniljaisena alkaneessa suhteessa selvittää, saattaisiko kumppanilla yhtään olla kiinnostusta edes kokeilemaan mitään muuta. Yksi ehkä hienovaraisimmista keinoista on se, että ohimennen mainitsee jotain ja katsoo, miten toinen reagoi. Itse toki selvittäisin jo ennen suhteen alkamista, mikä on toisen kanta niihin juttuihin, mistä tykkään - jos hän sanoo, että ei ole yhtään hänen juttunsa, ymmärrän sen enkä niitä hänelle tyrkytä, joskin lopetan myös suhteen siihen. Jos hän sanoo, että on kiinnostunut kokeilemaan, voidaan tehdä niin. Ja hyvällä tuurilla voi käydä niin, että toinenkin on niistä kiinnostunut - mutta tätä ei saa koskaan selville, jos ei jompi kumpi ota asiaa puheeksi.
Luulisi, että vaniljasuhde on kohtalaisen helppo löytää, joten laittakaa ihmeessä takaisin vapaille markkinoille kinkyt kumppaninne, joiden kanssa teillä ei natsaa seksuaalisesti. Hankalampi niiden on löytää sopiva kumppani, jotka tykkäävät jostain BDSM:stä - kun sekään ei vielä riitä, että kumpikin osapuoli on kinky, vaan pitäisi sitten vielä ne mieltymykset osua yhteen. Yksi tykkää silläkin osastolla rajummasta ja toinen kesymmästä, eikä näistäkään toimivaa matchia tule.