Onko sinua koskaan luultu homoksi?
Kommentit (26)
Olen mies joka nyt vaan sattuu pitämään erakon elämästä, kaikki kylällä on vetäneet johtopäätöksen että olen homo. Logiikka vaikuttaa vähintäänkin mielenkiintoiselta, kun minua ei ole tietääkseni nähty sen enempää miesten seurassa käsi kädessä kulkemassa kuin naistenkaan.
On useastikin. Ensimmäisen kerran kunnolla armeijassa. Jopa sotilaskodissa vierailulla käynyttä tyttöystävääni luultiin todellisuudessa siskokseni tms. sukulaiseksi. Sattumalta sitten törmäsin joihinkin armeijakavereihini vuosia myöhemmin ja olin edelleen liikkeellä saman tyttöystäväni kanssa ja kerroin meneväni pian naimisiin. Silloin he selittivät, että oikeasti luulivat minua homoksi ja pahoittelivat armeija-aikaista käytöstään. Eipä se nimittely minua kuitenkaan ollut haitannut.
Joitakin kertoja sitten sen takia, että olen käynyt jonkin verran homoyökerhoissa, koska niissä on soinut omaan makuuni oleva musiikki ja tanssilattialla on aina hyvä meno. Toki onkin luonnollista, että homobaarissa käyvää miestä luullaan ensisijaisesti homoksi. Ei ole haitannut sekään, itsepähän olen niihin paikkoihin mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Joitakin kertoja sitten sen takia, että olen käynyt jonkin verran homoyökerhoissa, koska niissä on soinut omaan makuuni oleva musiikki ja tanssilattialla on aina hyvä meno. Toki onkin luonnollista, että homobaarissa käyvää miestä luullaan ensisijaisesti homoksi. Ei ole haitannut sekään, itsepähän olen niihin paikkoihin mennyt.
Mistä tiesit, mitä musaa siellä soitetaan ja mikä meno on tanssilattialla, ennen kuin menit homoyökerhoon?
On luultu lesboksi. Asuin naispuolisen ystäväni kanssa kimppakämpässä, joka oli yksiö. Meidän välillä ei ollut mitään seksuaalista.
Tulin myöhemmin ulos kaapista, kun aloin seurustelemaan miehen kanssa.
Lesboksi luultu todella usein. :D En tiedä miksi, mikään ulkonäössäni ei viitaa stereotypiseen lesboon.