Tinderissä mies pyysi treffeille, sitten lakkasi vastaamasta viesteihini
Onko muillakin käynyt samoin:
Liityin Tinderiin puolen vuoden tauon jälkeen viisi päivää sitten eli tiistaina. Matchasin miehen kanssa, joka asuu 130km päässä minun paikkakunnaltani. Hän kertoi, että on tulossa lauantaina työkeikalle paikkakunnalleni, että haluaisiko tavata silloin ja käydä ravintolassa syömässä. Sovittiin siis treffit lauantaille ja oli puhetta, että hänelle käy tapaaminen iltapäivällä/illalla. Sitten torstaina päivällä kysyin, että sopiiko hänelle ravintola X? Tähän hän ei vastannut enää mitään, vaikka varmasti hän oli sen huomannut, koska huomasin, että etäisyys kilometrit muuttuivat, joten hän siis oli käyttänyt sovellusta. Sitten lauantaina aamulla lähetin hänelle viestin: "Veikö kissa kielesi?😉", ja kun klo 12 mennessä hän ei ollut vastannut, tein johtopäätökseni ja poistin matchin. Veikkaukseni on, että hän samaan aikaan viritteli treffejä jonkun mielenkiintoisemman naisen kanssa eikä siksi vastannut viesteihini.
No, semmoista se on noiden suosittujen miesten kanssa.
Sitten olen myös matchannyt toisen kivan miehen kanssa ja hän itse pyysi minua treffeille ja kun nyt olen ehdottanut ajankohtaa ja paikkaa, niin hän ei enää vastaakaan viesteihini. Ja mä siis itse kirjoitin hänelle, että mä voin tarjota (ravintolassa), joten rahasta se ei ole kiinni eikä varmaan muutenkaan pitäisi olla, kun kyse on ihan yliopistokoulutetusta ja keskituloisesta henkilöstä. Varmaan taas joku kiinnostavampi nainen tullut vastaan.
Ja pari kertaa aiemmin myös käynyt samoin, että olin sopimassa treffejä miehen kanssa, jonka kanssa kiinnostus vaikutti olevan molemminpuolista, kunnes mies yhtäkkiä poisti matchin kun ehdotin aikaa ja paikkaa treffeille. Sitten kuitenkin vuoden kuluttua ne miehet lähetti minulle uudestaan tykkäyksen ja toinen heistä väitti, ettei muista meidän viestitelleen aiemminkin. Ja toinen sanoi, että hän silloin poisti koko sovelluksen kun kyllästyi siihen.
Kommentit (131)
Älä ehdota aikaa ja paikkaa, vaan odota, että mies ehdottaa. Ja kannattaa panostaa ulkonäön kohentamiseen, kun olet aiemminkin valitellut, ettei miesten kanssa juttu etene mihinkään. Ulkonäkö on ykkösjuttu miehille. Naisen tylsä luonnekin annetaan anteeksi, jos vain on tarpeeksi kuuma.
Lisään vielä aloitukseni ekaan esimerkkiin sen, että torstaina päivällä lähetin viestin, jossa kysyin, että sopiiko hänelle ravintola X, ja hänellä olisi ollut koko torstai loppupäivä, perjantai koko päivä ja lauantai aamupäivä aikaa vastata tähän. Eli mielestäni en toiminut liian hätäisesti poistaessani matchin. Ja kun vielä huomasin, että hän oli kyllä käyttänyt sovellusta, koska etäisyys kilometrit muuttuivat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä ehdota aikaa ja paikkaa, vaan odota, että mies ehdottaa. Ja kannattaa panostaa ulkonäön kohentamiseen, kun olet aiemminkin valitellut, ettei miesten kanssa juttu etene mihinkään. Ulkonäkö on ykkösjuttu miehille. Naisen tylsä luonnekin annetaan anteeksi, jos vain on tarpeeksi kuuma.
Oon eri mutta samoja kokemuksia. Miten ulkonäköä parannetaan?
Enemmän pelottaa että Tinderissä on AP:n kaltaisia sekopäitä,,varmaan ihan tavallisen näköisellä kuvalla ja profiililla.
Ei tarvitse laihduttaa. Näillä miehillä oli kiikarissa jotain heitä enemmän kiinnostavaa. Tee omaa juttuasi ja nauti elämästä, sinulle sopiva ihminen kyllä pitää kiinni suunnitelmista.
Vierailija kirjoitti:
Älä ehdota aikaa ja paikkaa, vaan odota, että mies ehdottaa.
Miksi nainen ei voisi ehdottaa aikaa ja paikkaa? Eikös se ole normaali keskustelun kulku, että toinen ehdottaa , että käytäisiinkö treffeillä ja toinen vastaa siihen, että " mielelläni lähtisin kanssasi treffeille. Kävisikö vaikka ensi viikon perjantai-ilta ja mentäisiinkö vaikka Espresso Houseen?" Onko tuo jotenkin turn off vastaus treffikutsuun ?
1. Älä ehdota miehelle että sinä voit maksaa
2. Ghostaus on yleistä nykyään sukupuolesta riippumatta
3. Ehdotit ehkä paikkaa mihin mies ei halua tai hän sai jotenkin viesteistäsi sinusta sellaisen kuvan ettei haluakaan enää tavata.
4. Taidat olla aika hätäinen/kärsimätön. Se voi antaa miehelle sellaisen mielikuvan että olet neuroottinen ja sellaisia naisia miehet eivät kestä
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen ei voisi ehdottaa aikaa ja paikkaa? Eikös se ole normaali keskustelun kulku, että toinen ehdottaa , että käytäisiinkö treffeillä ja toinen vastaa siihen, että " mielelläni lähtisin kanssasi treffeille. Kävisikö vaikka ensi viikon perjantai-ilta ja mentäisiinkö vaikka Espresso Houseen?" Onko tuo jotenkin turn off vastaus treffikutsuun ?
Ei ole, jos viesti sisältää vain nuo asiat.
En ikinä lähtisi treffeille naisen kanssa, joka ehdottaisi maksavansa ravintolassa.
No ihan turhaan ihmiset väittää tietävänsä mistä kyse. Kyse voi olla monestakin eri asiasta.
Esim miestä jännittää, mies ei koe olevansa tarpeeksi hyvä naiselle, mies testailee typerästi, mies kokee ettei naista kiinnostanut, tai sitten on vaikka löytänyt enemmän sopivan. Turha arvailla. Oli miten oli, niin huonokäytöksinen mies ja kuka sellaista haluaa??
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Prosessi on koko ajan meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali, erityisesti rasvan hävittäminen kehosta, kampaaja, hygienia, ihonhoito, naiselliset vaatteet... Olisko tossa nyt jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta. Painoindeksin olisi hyvä olla max. 21, mutta jos olet ylipainoinen, tähtää nyt aluksi edes normaalipainoon.
Käy salilla tai harrasta jotain muuta liikuntaa, se muokkaa kehoa.
Kasvata pitkät hiukset, mieluiten puoleenselkään tai ainakin solisluihin asti.
Älä värjää hiuksia räikeillä värillä tai kotona purkkivärillä, vaan käy kampaajalla raidoittamassa hiukset tai kasvata oma väri esiin.
Opettele laittamaan hiukset nätisti (pari simppeliä kampausta riittää aluksi). Youtubessa on hyviä ohjevideoita.
Hoida ihosi kuntoon, jos on ongelmia. Akneen, aknearpiin tai laajentuneisiin huokosiin laseria tai tretinoiinia. Jos on punoitusta tai katkenneita verisuonia, niitäkin voi hoitaa laserilla. Poistata isot luomet kasvoista.
Hoida hampaasi kuntoon, jos niissä on vikaa. Valkaise, suorista, käy poistattamassa hammaskivi jne.
Pukeudu omaa vartalotyyppiäsi imarrellen. Selvitä, mitkä värit sopivat sinulle parhaiten ja käytä niitä vaatteissa. Älä pukeudu samalla tavalla kuin kaikki muut naiset (eli unohda musta iso toppatakki, äitifarkut, collegehousut, huppari, leggingsit, rumat isot möhkökengät...).
Kehitä meikkaustaitojasi. Katso Youtubesta "common makeup mistakes" -videoita ja vältä niissä näkyviä virheitä.
Sinun täytyy opetella pitämään alempitasoista miehistä.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainen voi ehdottaa paikkaa. Otat vaan tuolla tavalla maskuliinisen roolin ja saat feminiinisen miehen, Jos se on se, mitä mieheltä toivot, niin anna mennä.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähtisi treffeille naisen kanssa, joka ehdottaisi maksavansa ravintolassa.
Miksi et lähtisi?
Kommentteja?