Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinua koskaan luultu homoksi?

Vierailija
23.07.2018 |

Onko ihmiset joskus väärinkäsittäneet sinut?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu lesboksi. Ei siihen kai muuta syytä ollut kuin se, että minulla oli rastat ja pukeuduin huppareihin yms siihen aikaan. Ei se nyt mitenkään yleinen luulo ollut, mutta muutama luuli kuitenkin.

Vierailija
2/26 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, kun kävelin naisen kanssa kimpassa Helsingin keskustassa. En tiedä miksi.

Miestäni tosin luullaan useinkin, viimeksi pyykinpesukoneen ostosreissulla miespuolisen kaverinsa kanssa. Hän on isokoinen treenattu mies, eikä lainkaan stereotypisen homppelin oloinen, mutta tiedä sitten miksi näin. :'D Sympaattinen ja kaikille mukava hän on, ehkä siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tosin lesboksi. Kieltäydyin naimisissa olleiden työkaverien lähentelyiltä, niin muutuin lesboksi.

Luulen edelleen, että olen hetero.

N

Vierailija
4/26 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex anoppi kysyi olenko homo. Öööö :D

Vierailija
5/26 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Puhuttiin harrastuksista ja kerroin harrastavan ratsastusta, jostain syystä olin sitten homo.

T: Mies 33 vuotta

Vierailija
6/26 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta toisin päin kyllä. Eli olen lesbo ja minua on luultu heteroksi. Joku on jopa epäillyt suuntautumistani. 

Vierailija
7/26 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Käytin kauluspaitaa ihan tavallisena arkipäivänä niin siitä ihmiset päätteli mun olevan homo. Tapahtui sellaisella n. 5000 asukkaan paikkakunnalla

Vierailija
8/26 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
9/26 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariin kertaan.. ekalla kerralla epäillys syntyi käyttämistäni farkkushortseista (jotka nykyään näkee joka toisen miehen päällä) ja toisella kerralla istuin terassilla jalat ristissä.

Vierailija
10/26 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin dandy, junteille homo.

Vierailija
11/26 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. - Ja tähän ei ole tarvinnut kuin "vääränlainen" takki... Toisaalta minun perääni tai minulle jokaista "homoa" huutanutta en osaa ottaa itseeni. Siinähän huutelevat. Varmaan, jos ammattini ja toimenkuvani olisi toinen, niin eivät niin paljon huutelisi "homoa" ,siinä samalla kun huutelevat vittujaan ja saatanoitaan.(...)  

Vierailija
12/26 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä kovin moni kehdannut kysyä. Kerran joku ulkomaalainen kysyi heti kun näki rakennekynteni. Ei useinkaan suomalaisilla ole pokkaa tai kiinnostusta kysyä toisen yksityisasioita, ja hyvä niin. Mutta en tiedä, että kuinka moni minua luulee homoksi, kun en ajatustenlukemisen jaloa taitoa osaa.

Vierailija
13/26 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori nainen ja moni luullut ainakin bi-seksuaaliksi jos ei täysin lesboksi. Olen kasvanut veljien ympäröimänä eikä minulla ole ollut siskoa. Se että minut on jollain tapaa otettu mukaan leikkeihin on vaatinut tietyntyyppistä poikamaisuutta. Pidän kyllä kovinkin miehekkäistä miehistä. 

Vierailija
14/26 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin isokokoinen, herkkä poika joka pärjäsi koulussa. Ei kai siinä muuta tarvittu. Keksivät alkaa homottelemaan jo ala-asteella ja sitä kesti sitten lukion läpi, loppui vasta kun lähdin siitä idioottien kylästä. Taisivat uskoa itsekin huuteluunsa.

15/26 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tai ainakin tulkitsen sen niin. Vuosia sitten firman pikkujouluillallisella miespuolinen tarjoilija sujautti puhelinnumeronsa minulle, joten illallisen jälkeen kävin kiittämässä huomiosta mutta ilmoitin olevani umpihetero. Ei vaikuttanut olleen ensimmäistä kertaa kun jäi natsaamatta, mutta eipä haukkunut meikäläistä huoraksi tai tyrkyksi. Poistuin jatkoille hyvin mielin.

Vierailija
16/26 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

stuertit, kampaajat, tarjoilijat saavat helpoiten homon leiman, oli kuinka hetero tahansa

Vierailija
17/26 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu lesboksi useinkin, koska en pidä naisellisesta pukeutumistyylistä, enkä voi meikata superherkän ihon takia. Aina kun yritän pukeutua hörhelöihin tai pitseihin, tunnen oloni epämukavaksi. Silti kyllä sytyn miehistä enkä naisista.

Vierailija
18/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ääneni on normaalia korkeampi, ja jotenkin siitä ihmiset vetävät omia johtopäätöksiään. Eipä siihen maailmani ole kaatunut, siinäpähän luulevat väärin suuntautumisen.

Vierailija
19/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran, kun kävelin naisen kanssa kimpassa Helsingin keskustassa. En tiedä miksi.

Miestäni tosin luullaan useinkin, viimeksi pyykinpesukoneen ostosreissulla miespuolisen kaverinsa kanssa. Hän on isokoinen treenattu mies, eikä lainkaan stereotypisen homppelin oloinen, mutta tiedä sitten miksi näin. :'D Sympaattinen ja kaikille mukava hän on, ehkä siksi.

Jos kaksi miestä tulee yhdessä ostamaan pyykinpesukonetta, niin ei siinä ole mitään kummaa, jos myyjä uskoi heidän olevan pari.

BTW isokokoiset treenatut miehet OVAT esimerkki stereotyyppisestä homosta. Esim. bodybuilding on hyvin suosittua homopiireissä, jokainen arvaa varmaan, miksi.

Vierailija
20/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ja kaveriani kyllä, yläasteella kun käveltiin käsikädessä yms