Psykologia 2019
Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)
Kommentit (5687)
Ihan tuskaa odottaa :D kaikissa lukee vielä kesken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikohan siitä päätellä mitään, että tuollla ihan koodin lopussa näkyy kahden eri yliopiston (Turku ja Joensuu) "uudelle opiskelijalle" linkkejä? Näkyykö muilla?
Mulla näkyy kaikilta yliopistoilta toi linkki 🤔
Mulla taas näkyy Joensuulta ja Helsingistä toi linkki lopussa
Haitko kaikkiin yliopistoihin? Näkyykö siellä true vai false?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikohan siitä päätellä mitään, että tuollla ihan koodin lopussa näkyy kahden eri yliopiston (Turku ja Joensuu) "uudelle opiskelijalle" linkkejä? Näkyykö muilla?
Joo, se tulee sinne varsinaiselle sivulle sitten näkyviin jos pääsi. Silloin koodissa lukenee "true" siinä perässä. Falsella ei tule.
Mulla on koodin sivulla linkki kaikista yliopistoista joihin hain...Ollut koko ajan. Mihin se "true" tulisi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy valintatapajonoOid-numerosarja Tampereen ja Joensuun kohdalla.
Voiko tästä päätellä mitään?
Ilmeisesti vaan sen että ne on syötetty, Helsinkiä ja Jyväskylää ilmeisesti ei..
Kuinka monta viimeistä numeroa mahdollisesti viittaa jonosijaan valintatapajono0id-kohdassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas näkyy Joensuulta ja Helsingistä toi linkki lopussa
Haitko kaikkiin yliopistoihin? Näkyykö siellä true vai false?
Hain kaikkiin ja noissa ohjeita opiskelijoille Joensuu ja Helsinki perässä lukee vaan ”:”
😂😂😂
Liekissä ollaan, kolmanneksi suosituin keskustelu just nyt!!
Jos jonkun koodirivin perässä on tyhjää, sillä ei ole vielä mitään arvoa.
Voi miksi HY:n psykan maisterihaunkin tuloksia pitää pantata... Vain vajaa 190 hakijaa 😭
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta viimeistä numeroa mahdollisesti viittaa jonosijaan valintatapajono0id-kohdassa?
Tän mäkin haluaisin tietää. Ja sen, että onko se nyt tosiaan välttämättä järjestysnumero kun on vasta koodista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy Helsinki, Joensuu, Turku, mutta ei Jyväskylää tai Tamperetta....
Hetkinen, näkyykö sulla siis numerosarja Helsingin valintatapajono0id:n perässä? 😮
Ei, kun infolinkit uusille opiskelijoille. Pahoittelut epäselvyydestä :)
viimeisinHakemuksenTilanMuutos:
Näkyykö muilla mitään tuon perässä? Mulla näkyy tuo koodinpätkä Tampereen ja Joensuun kohdalla, ja sen jälkeen päivämäärä, 20. kesäkuuta eli tänään...
Ei samperi, nyt meni mun Vauva.fi-neitsyys! Liian jännittävä tilanne ja kamalan vaikea ajatella mitään muuta kuin tätä... Itse hain Tampereelle, Turkuun ja Jyväskylään ekaa kertaa, ei-ensikertalaisena, joten jännät paikat on. Toivoa ei saa kyllä vielä menettää.
Opintopolkua en uskalla edes katsoa, sähköpostia vilkuilen vähän väliä. :D
Tsemppiä kaikille ja koitetaan viettää juhannustakin kaikesta huolimatta!
Hallituksen tulisi puuttua koulutusuudistuksen myötä myös siihen, että opiskelijavalinnan tuloksia ei tulisi odotella näin kohtuuttoman kauan.
Nyt luin eräältä nimeltämainitsemattomalta palstalta, ettei jonosija tarkoita mitään... Huoh.
Eikun jonosija tulee omaksi rivikseen ja siinä lukee ihan yksiselitteinen kokonaisluku.
Valintatapajono viittaa valintatapaan: yhteispisteet tai koepisteet. Kaikilta katsotaan yhteispisteet ja siitä valitsematta jääneille myös koepisteet. Myös varasijoja tulee kaksi, mutta vain parempi näytetään kunnes ko. kiintiön kaikki paikat on otettu vastaan. Sitten siirtyy sille huonommalle varasijalle tai tulee teksti "peruuntunut, aloituspaikat täynnä".
Vierailija kirjoitti:
viimeisinHakemuksenTilanMuutos:
Näkyykö muilla mitään tuon perässä? Mulla näkyy tuo koodinpätkä Tampereen ja Joensuun kohdalla, ja sen jälkeen päivämäärä, 20. kesäkuuta eli tänään...
Näkyy sama. Lisäks siinä näkyy mahdollinen kellonaika, Joensuussa T04:31:25Z ja Jyväskylässä muuten sama paitsi 25.
Vierailija kirjoitti:
Nyt luin eräältä nimeltämainitsemattomalta palstalta, ettei jonosija tarkoita mitään... Huoh.
Tarkoittaa se sitten kun valinta on tehty.
Psykologia on hölynpölyä, ja tehty vain niille jotka eivät osaa ajatella.
Muuten sinä joka hait Joensuuhun ykköseks ja linkkasit kuvan niin miten koe meni sulla? :)
Mulla näkyy valintatapajonoOid-numerosarja Tampereen ja Joensuun kohdalla.
Voiko tästä päätellä mitään?