Tuotteet, joiden ostajia et vaan ymmärrä
Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?
Kommentit (338)
Vierailija kirjoitti:
Lehtipuhallin on mielestäni varsinanen turhake, kun pudonneet puiden lehdet ,heinä yms. sellainen nurmikolta haravoitava lähtisi reippaalla haravoinnilla ilman melua, pakokaasua ja aivan turhaa bensan kulutusta.
Vesiskootteri on toinen vastaavan hyödytön 'hyödyke' joka mieleeni tulee.
Meillä sähköpuhallin ja sorapiha, ei kyllä onnistu mikään ilman puhallinta sorapihalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän teroitettavia lyijykyniä piirtämiseen. B, 2B, 4B - näitä kuluu minulla paljon.
No meillä jo lapsilla menee pehmeitä lyijykyniä piirtämiseen ja tietysti koulussa kovempia. Ei noille korvaavaa ole.
Kardashian-palloperseperheen markkinoimat paskatuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Pikapuuroainespussit, joissa marjanmakua ynnä muuta. Kannattaisiko keittää ja hauduttaa se puuro ihan kunnon hiutaleista itse. Kiire ei ole syy, puuro hautuu, vaikka aamusuihkun aikana.
Kaikki sadat eri-maku-laku-karkkipussit. Älkää ostako, hampaat menee ja sitten muu terveys.
Valmiit raasteet, kilohinta aivan kamala ja maku hirveä. Johtuuko muovirasiasta? Ehkä kuitenkin säilöntäaineista.
Maustetut rahkat. Ylihintaa ja makuaineita.
Huulirasvat. Saavat vaan huulet kuivumaan.
Irtonumerolehtipakkaukset, joissa saa toisen lehden kaupan päälle. Hahaahaha!
Ei kannata keittää eikä hauduttaa. Turhaa tiskiä ja naurettavaa jotain pientä puuronnökärettä haudutella.
Aamutoimiinni menee 10 min. ilman puuronkeittoa.
En ymmärrä näistä muistakaan, mikä niissä nyt olisi pielessä. Tosin lehtiä en osta, jos ostaisin, niin voisin ostaa juurikin tuollaisen paketin.
151
Taidat olla kovin nuori. Ennen kaikki nuo tehtiin itse helposti. Makuja sai vaikka tuhansia, kun rahkan voi maustaa itse tuoreilla aineksilla.
Raasteet ovat hyviä, tuoreina. Vielä parempi käyttää omaa purukalustoa.
Pikapuuroainespussit ei ole yhtä terveellistä kuin haudutettu puuro. Nykysuomen eivät ehkä tajua eroa. Surullista!
Karkkeja tungetaan valmiina seoksina ja erillisinä valtavina määrinä hyllymetreittäin kaupoissa. Kuka edes pitää karkkien mausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän teroitettavia lyijykyniä piirtämiseen. B, 2B, 4B - näitä kuluu minulla paljon.
Taidat olla intellektuelli! Hyvä! Onnittelut!
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset mukanakannettavat kaiuttimet, joissa hirveä volyymi. Miten joku voi olla niin itseään täynnä, että pakottaa kaikki kilometrin säteellä kuuntelemaan omaa lempimusiikkiaan?
Samaa mieltä. Ja kilometri on aika aliarvioitu. Kun veden rannalla, raikuu tooodella pitkälle. Harmittaa, kun omassa kodissaan/mökissään/elämässä yleensä tahtoisi kuunnella omaa lempimusiikkiaan tai ajatella omia ajtuksiaan. En minäkään tuppaudu kyseisen ihmisen kotiin ja pakota kuuntelemaan minun musiikkiani silloin kun minä päätän.
Kysyin kerran yhdeltä tällaiselta tyypiltä, kauniisti, asiallisesti, että miksi teet noin ja tosi monen ihmisen ikkunan alla (helsingin kantakauoungissa meren rannalla kadulla istuskelivat) Sanoin että ymmärrän tietysti, että hauska kuunnella musiikkia, mutta aika epähuomaavaista, onnistuisi pienemmälläkin volyymillä. Kerroin, etten ole nukkunut kuukausiin paria tuntia enempää, sillä meillä oli vauva, joka sairasti paljon. Olin juuri saanut unen päästä kiinni, kun jouduin tähän heräämään. Vastauksena uhriutumista, silmienpyörittelyä, huutoa muuttaa maalle, mikä sinänsä argumenttina ihan idiootti. No, eivätpä palanneet meidän ikkunan alle sentään.
Nimenomaan kaupunkiin ei kuulu naapuriston terrorisoiminen sillä omalla elämällä. Naapurit ja muut kuuluu ottaa huomioon.
Sorry avautuminen. :D
Vierailija kirjoitti:
Laktoosittomat tuotteet. Melkein kaikki on nykyään laktoositonta. Miksi? Esim. laktoositon jäätelö maistuu ihan hirveelle.
Jos se maistuu hirveelle niin älä osta, tarjolla on myös laktoosillisia ja edullisempia jäätelöitä.
Jos on laktoosi-intoleranssi, niin laktoosi aiheuttaa ripulia, ilmavaivoja, erittäin kivuliaita kramppeja, turvotusta yms. itse ainakin menen ihan toimintakyvyttömäksi jos satun syömään jotain missä on laktoosia. Eipä olisi tullut mieleen että se häiritsee jotain, itse olen ollut iloinen että nykyään on paljon erilaisia laktoosittomia tuotteita koska intoleranssistani huolimatta pidän maitotuotteista. Ja onneksi makuaisitini ei ole niin tarkka että huomaisin mitään eroa maussa. HYLA maidossa huomaan sen makeuden, mutta laktoosittomat on ihan hyvä makuisia.
Lehtipuhallin on kätevä, jos on olkapäävammoja ja iso piha, haravoimaan en enää kärsi.
Mä taas en tajua niinku toisin päin niitä, jotka ei osta reilun kaupan tuotteita (esim banaanit ja kahvi, tee) tai luomua. Eli mielellään haluatte tukea köyhyyden jatkumista, lapsityövoimaa ja joidenkin plantaasinomistajien ja suuryritysten rikastumista ja toisaalta melellänne syötte esim antibiootteja ja muita epämääräisyyksiä ruoassanne? En ymmärrä. Sen jälkeen kun reilun kauoan banaanit tuli markkinoille 90-luvun lopulla, en lertaakaan ole ostanut ei-reilunkaupan banaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset mukanakannettavat kaiuttimet, joissa hirveä volyymi. Miten joku voi olla niin itseään täynnä, että pakottaa kaikki kilometrin säteellä kuuntelemaan omaa lempimusiikkiaan?
Samaa mieltä. Ja kilometri on aika aliarvioitu. Kun veden rannalla, raikuu tooodella pitkälle. Harmittaa, kun omassa kodissaan/mökissään/elämässä yleensä tahtoisi kuunnella omaa lempimusiikkiaan tai ajatella omia ajtuksiaan. En minäkään tuppaudu kyseisen ihmisen kotiin ja pakota kuuntelemaan minun musiikkiani silloin kun minä päätän.
Kysyin kerran yhdeltä tällaiselta tyypiltä, kauniisti, asiallisesti, että miksi teet noin ja tosi monen ihmisen ikkunan alla (helsingin kantakauoungissa meren rannalla kadulla istuskelivat) Sanoin että ymmärrän tietysti, että hauska kuunnella musiikkia, mutta aika epähuomaavaista, onnistuisi pienemmälläkin volyymillä. Kerroin, etten ole nukkunut kuukausiin paria tuntia enempää, sillä meillä oli vauva, joka sairasti paljon. Olin juuri saanut unen päästä kiinni, kun jouduin tähän heräämään. Vastauksena uhriutumista, silmienpyörittelyä, huutoa muuttaa maalle, mikä sinänsä argumenttina ihan idiootti. No, eivätpä palanneet meidän ikkunan alle sentään.
Nimenomaan kaupunkiin ei kuulu naapuriston terrorisoiminen sillä omalla elämällä. Naapurit ja muut kuuluu ottaa huomioon.
Sorry avautuminen. :D
Minä olen myös nähnyt kun noita kannetaan kainalossa kaupungilla kävellessä ja huudatetaan ja bussissa myös. Ei siis häiritse minua sinänsä mutta itse en jotenkin... kehtais :D Olen varmaan omaksunut niin vahvasti sen ajatuksen että ei saa häiritä muita
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en tajua niinku toisin päin niitä, jotka ei osta reilun kaupan tuotteita (esim banaanit ja kahvi, tee) tai luomua. Eli mielellään haluatte tukea köyhyyden jatkumista, lapsityövoimaa ja joidenkin plantaasinomistajien ja suuryritysten rikastumista ja toisaalta melellänne syötte esim antibiootteja ja muita epämääräisyyksiä ruoassanne? En ymmärrä. Sen jälkeen kun reilun kauoan banaanit tuli markkinoille 90-luvun lopulla, en lertaakaan ole ostanut ei-reilunkaupan banaaneja.
Banaaneissa on niin paksut kuoret että luomolla ja ei-luomulla ei ole mitään terveydellistä eroa, se kaikki paska jää kuoriin.
Luomuna ostan ainoastaan eläinperäiset tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?
Kai niitä koululaiset käyttää. Minäkin käytän piirtämiseen. Kuulakärkikynä ei siihen hommaan oikein sovi, kun ei pysty pyyhkimään ja korjaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajustetut terveyssiteet. Sekä ihmetyttää että ällöttää.
Tämä. En usko kaikenmaailman kemikaalien olevan kovin hyväksi alapäälle. En tosin itse ymmärrä lainkaan miksi jotkut käyttävät siteitä. Pakkaukset ovat yleensä turhan isoja ja huomiotaherättäviä, kovia ääniä lähtee niin käärettä avatessä kuin irroittaessa sidettä pikkuhousuista, side tuntuu inhottavalta alapäätä vasten, sen kanssa ei voi mennä uimaan, se näkyy liian helposti vartalonmyötäisten housujen läpi, ohivuotoja tulee usein huolimatta kaikenmaailman lupauksista... Kuka vapaaehtoisesti ostaa noita kun tamponit on keksitty?
Kyllä tamponinkin kanssa pitää jonkinlaista sidettä käyttää, niistähän tulee usein vuoto läpi. Joskus voi jopa isoja limakalvon riekaleita valua ulos tamponin OHI, vaikka paikkani eivät löysät olekaan (kaikki tamponit kun eivät laajene kastuessaan). Kaikissa kuukautissuojissa on omat hyvät ja huonot puolensa ja se on ihan tilanteesta kiinni mikä on paras suoja kulloinkin.
Vierailija kirjoitti:
151
Taidat olla kovin nuori. Ennen kaikki nuo tehtiin itse helposti. Makuja sai vaikka tuhansia, kun rahkan voi maustaa itse tuoreilla aineksilla.
Raasteet ovat hyviä, tuoreina. Vielä parempi käyttää omaa purukalustoa.
Pikapuuroainespussit ei ole yhtä terveellistä kuin haudutettu puuro. Nykysuomen eivät ehkä tajua eroa. Surullista!
Karkkeja tungetaan valmiina seoksina ja erillisinä valtavina määrinä hyllymetreittäin kaupoissa. Kuka edes pitää karkkien mausta?
MINÄ! Koko perheeni pitää karkkien mausta ja suurin osa ystävistäni myös? Sinä et mitä ilmeisemmin pidä ja se on ok, ymmärrän täysin.
- etu- tai takavetoinen katumaasturi, ylipäätänsä kaikki polttoainesyöpöt kulkuvälineet
- kertakäyttöiset korealaiset muovinaamiot kasvoille
- ulkomaiset superfoodit, mikä hiilikuorma niiden tuottamisesta ja maahantuonnista on syntynyt. niiden takia myös kaadetaan paljon sademetsiä
- kiinalaiset meikit mm. aliexpressistä ja wishiltä
Joko margariini ja kevytlevitteet on sanottu?
Taidat olla intellektuelli! Hyvä! Onnittelut!