Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuotteet, joiden ostajia et vaan ymmärrä

Vierailija
13.07.2018 |

Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?

Kommentit (338)

Vierailija
101/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbalifen tuotteet.

Vierailija
102/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosvesi. Mihin sitä tarvitaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliit merkkilaukut, tuuheat tekoripset, rumat tekokynnet, silikonit, isot ankkahuulet.

Olet vain köyhä ja kateellinen:)

Vierailija
104/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö näiden, jotka eivät voi ostaa kaupasta ruuan raaka-aineita, koska ne ovat aina pilalla, kokeilla vaikka vaihtaa kauppaa? Ei ole ihan normaalia, että joka toinen sipuli tai avokado on huono.

Mutta olipa uusi selitys taas einesten syönnille. Tuoreet hedelmät ja vihannekset ovat kaupassa aina pilalla, joten on pakko. Ok. Ei kyllä minun lähikaupassani.

Itse olen ne pilaantuneet sipulini ostanut milloin mistäkin. Ja sitten jos osta niitä varmuuden vuoksi kaksi, molemmat ovat todennäköisesti kunnossa, mutta en tee sillä toisella mitään :D.

Onneksi ei tarvi ostaa yhtäkään, kun voi käyttää pakastetta.

Samoin, 3 kauppaa on tässä ja viime keväänä meni kindersipuleihin niin hermot että on ostettu pakastettua. Katotaan tässä syksymmällä sitten tuoretta taas, periaatteessa tykkäisin enemmän kun voisi syödä raakanakin.

Muutenkin on kyllä saanut miettiä että mistä esim. porkkanat ostaisi kun mustia ja epämääräisiä ovat usein.

Vierailija
105/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö näiden, jotka eivät voi ostaa kaupasta ruuan raaka-aineita, koska ne ovat aina pilalla, kokeilla vaikka vaihtaa kauppaa? Ei ole ihan normaalia, että joka toinen sipuli tai avokado on huono.

Mutta olipa uusi selitys taas einesten syönnille. Tuoreet hedelmät ja vihannekset ovat kaupassa aina pilalla, joten on pakko. Ok. Ei kyllä minun lähikaupassani.

Itse olen ne pilaantuneet sipulini ostanut milloin mistäkin. Ja sitten jos osta niitä varmuuden vuoksi kaksi, molemmat ovat todennäköisesti kunnossa, mutta en tee sillä toisella mitään :D.

Samoin, 3 kauppaa on tässä ja viime keväänä meni kindersipuleihin niin hermot että on ostettu pakastettua. Katotaan tässä syksymmällä sitten tuoretta taas, periaatteessa tykkäisin enemmän kun voisi syödä raakanakin.

Muutenkin on kyllä saanut miettiä että mistä esim. porkkanat ostaisi kun mustia ja epämääräisiä ovat usein.

Lidl myy tuoreimpia. Valitettavasti, koska en jaksaisi aina sinne lähteä. Mutta muualta saa vaan noita kindersipuleita ja mustia porkkanoita.

Vierailija
106/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaviinit. Juoppojen tekosyy juoda.

Vierailija
107/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajuomat

Vierailija
108/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katumaasturi

Vierailija
109/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtipuhallin

Vierailija
110/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajustetut terveyssiteet. Sekä ihmetyttää että ällöttää.

Tämä. En usko kaikenmaailman kemikaalien olevan kovin hyväksi alapäälle. En tosin itse ymmärrä lainkaan miksi jotkut käyttävät siteitä. Pakkaukset ovat yleensä turhan isoja ja huomiotaherättäviä, kovia ääniä lähtee niin käärettä avatessä kuin irroittaessa sidettä pikkuhousuista, side tuntuu inhottavalta alapäätä vasten, sen kanssa ei voi mennä uimaan, se näkyy liian helposti vartalonmyötäisten housujen läpi, ohivuotoja tulee usein huolimatta kaikenmaailman lupauksista... Kuka vapaaehtoisesti ostaa noita kun tamponit on keksitty?

Minä en käytä tamponeita kuin öisin. Vuoto on niukkaa, joten joka wc-käynnillä tamponia ei tarvitse vaihtaa. Se kuitenkin liikkuu paikaltaan eikä mene takaisin siten, etten tuntisi sitä. Tamponi kun on ehtinyt turvota. En myöskään halua sitä puolikuivaa tamponia repiä poiskaan. Helpompaa on vaihtaa side ja suihkuttaa. Eikä näy housujen läpi nämä ohuet siteet.

Ap:n kysymykseen vastaan, että nämä kaikenmaailman maitojuomat. Siis lehmänmaitovalmisteet. On arkimaitoa, plusmaitoa ja kymmentä muuta. Minusta riittäisi eri rasvaisuusasteet ja laktoositon. Kun maito nyt ei mikään elinehto edes ole paitsi meijerien mielestä.

Ostan arkimaitoa koska se on edullisinta. Olen opiskelija.

Vierailija
111/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartalovoiteet, turhaa.

Huuhteluaineet muovipulloissa, todella turhaa.

Pienet tuubit joissa lasten sosetta. Typerää.

Tulee jätettä taas.

Sipsit.

Väritetyt vedet pulloissa.

Kevyttuotteet.

Limsat.

Pepsi-Maxin lonijat.

Juon Pepsi-Maxia koska sokeritonta. Olen diabeetikko.

Vierailija
112/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laktoosittomat tuotteet. Melkein kaikki on nykyään laktoositonta. Miksi? Esim. laktoositon jäätelö maistuu ihan hirveelle.

Vierailija
113/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut tamponia asettumaan hyvin. Kokeilin useampaan kertaan erilaisia tuotteita ennen kuin aloitin seksielämän. Olen tottunut jo niin siteisiin että en enää halua kokeilla toimisikovatko tamponit paremmin. Yleisessä vessassa side on kätevämpi vaihtaa, siteen kanssa ei tarvitse huolehtia, vaihtaako sen tarpeeksi usein eikä ole niin suurta riskiä saada tss (toxic shock syndrome), vaikka tamponeissa onkin pienehkö riski niin en halua sitä ottaa.

Vierailija
114/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehtipuhallin

Kunnan työntekijöillä työaika kuluu mukavasti kun lehtiä puhaltelee paikasta toiseen.

Vierailija
115/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartalovoiteet, turhaa.

Huuhteluaineet muovipulloissa, todella turhaa.

Pienet tuubit joissa lasten sosetta. Typerää.

Tulee jätettä taas.

Sipsit.

Väritetyt vedet pulloissa.

Kevyttuotteet.

Limsat.

Pepsi-Maxin lonijat.

Juon Pepsi-Maxia koska sokeritonta. Olen diabeetikko.

Diabeetikkona sun ei pitäis juoda limuja lainkaan. Ei se sokeriton ja muulla tapaa makeutettu diabeetikolle ole hyväksi.

Vierailija
116/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö jo antaa kaupalle palautetta? Pidä kuitti tallessa ja vaadi kindereistä hyvitys.

Missä päin Suomea mahtaa näin huono tilanne olla? Olen liki viisikymppinen keskiuusimaalainen eikä ole tuollaisia kokemuksia. Tosin osaan kyllä katsoa ja valita hyvät yksilöt heviosastolta.

Vierailija
117/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tamponia vaan voi käyttää tosi niukan vuodon kanssa, vaikka kuinka haluaisi. Jos vuotaa vähän, sen tuntee koko ajan sisällä, tamponi liikkuu vessareissuilla ja imaisee itseensä vain sen emättimen kosteuden. Osittain kuivana pois ottaessa tamponi voi myös hajota matkalla. Tuntuu tosi epämiellyttävältä ja hajottaa paikkoja ihan suotta.

Aikanaan mäkin pystyin vielä käyttämään tamponeja, mutta sitten vuoto väheni, eikä siitä tule enää mitään.

Ratkaisu: kuukuppi

Vierailija
118/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuuska ja tupakka

Vierailija
119/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eineksistä syyllistäminen on elitismiä. Kai jokainen söisi gourmetia päivittäin, jos olisi vara palkata kokki.

Kasvissyönnin halveksiminen on idiotismia. Ruoka ja resurssit riittäisivät hyvin kaikille, elleivät rikkaimmat ihmiset haaskaisi niitä tunkemalla itseensä, wc-pönttöönsä ja kaatopaikalle kymmeniä kiloja lihaa vuodessa.

Jos ei tajua, mikä ero on ruualla ja polttoaineella, syö dieseliä, numero 5.

Mikä ruoka on halvempaa ostaa eineksenä kuin tehdä itse?

Vierailija
120/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika sentään. Miten jollekin voi mennä näin paljon tunteisiin tuntemattomien ihmisten ostokset? Varsinkin kun kyse on jostain helkkarin sipulista, joten kansanterveyteen vetoaminenkaan ei onnistu. Kukaanhan ei sinua pakota käyttämään pakastesipulia, joten miksi ihmeessä noin paljon häiritsee jos joku muu sitä tykkää käyttää?

Satuitko katsomaan, mikä tämän keskustelun aihe on? Se, että en tajua pakastesipulia ei merkitse sitä, että varsinaisesti ajattelisin asiaa ihan päivätöikseni. Mutta näköjään tähän aloittajan kysymykseen ei sitten sopisi vastata. Huokaus.

Mutta tuo, että kuluttajat suostuvat siihen, että kaupataan mätiä vihanneksia, on kyllä vakavampi ongelma. Asiakkaan pitää valittaa tai äänestää jaloillaan, on se ruoka sen verran kallistakin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan