Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuotteet, joiden ostajia et vaan ymmärrä

Vierailija
13.07.2018 |

Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?

Kommentit (338)

Vierailija
181/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa ei vihata turisteja , olen asunut siellä 18v.

Vierailija
182/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö näiden, jotka eivät voi ostaa kaupasta ruuan raaka-aineita, koska ne ovat aina pilalla, kokeilla vaikka vaihtaa kauppaa? Ei ole ihan normaalia, että joka toinen sipuli tai avokado on huono.

Mutta olipa uusi selitys taas einesten syönnille. Tuoreet hedelmät ja vihannekset ovat kaupassa aina pilalla, joten on pakko. Ok. Ei kyllä minun lähikaupassani.

Itse olen ne pilaantuneet sipulini ostanut milloin mistäkin. Ja sitten jos osta niitä varmuuden vuoksi kaksi, molemmat ovat todennäköisesti kunnossa, mutta en tee sillä toisella mitään :D.

Onneksi ei tarvi ostaa yhtäkään, kun voi käyttää pakastetta.

Sen ylimääräisen hyvän voi leikata valmiiksi kuutioiksi ja pistää pakkaseen niin ei ole turhaan ostettu. Tietysti jos olet niin kiireinen ihminen ettet millään ehdi tuhlata ylimääräistä minuuttia sipulin paloitteluun..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?

Tälläkin viikolla olen käyttänyt. Käteviä remontti- ja timpurihommissa, eikä maksa paljon.

Vierailija
184/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joihinkin juttuihin ei ole edelleenkään keksitty parempaa kuin lyijykynä.

Jep, lyijykynäpiirroksiin näitä ainakin tarvitaan, vaikkei oikeastaan juuri muuhun, kai.

Vierailija
185/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikalliit merkkituotteet (Vuitton, Cucci...). Kuinka pieni pitää jonkun ihmisen itsetunnon olla, että sitä on kohotettava tällaisella turhuudella? Haloo, se on vain kassi.

Vierailija
186/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeriset murot, kuin karkkia söisi. Hyllymetreittäin tarjolla kaupoissa.

Vierailija
187/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustetuista räteistä on ollut kovasti valitusta täällä. Myydäänkö niitä muka vielä? Yhdessä vaiheessa Always muutti kaikki tuotteensa hajustetuiksi, mutta sitten taisi myynti romahtaa ihan täysin ja palasivat takaisin vanhoihin. En ole hajustettuja nähnyt enää aikoihin.

Vierailija
188/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkamuistokrääsä. Siis lapland jääkaappimagneetti, lapland mukinaluset, lapland avaimenperä lämpömittarilla, lapland poronkarvapallero, lapland poronsarviveistos.

Onko sinulla lapsia...? Vai konmaritatko myös lastesi hankkimat matkamuistot?

On lapsia, mutta eivät todellakaan saa matkamuistoiksi ylihinnoiteltuja ja heikkolaatuisia lapland snapsilaseja, lapland jääkaappimagneettia lämpömittarilla, lapland pinssiä, lapland kansallispukuun puettua nukkea....

Me ollaan kerätty kauniita/erikoisia kiviä. Tytär kävi keväällä koulun kanssa opintoretkellä alpeilla ja toi sieltäkin kiven mukanaan. On nyt jo 19 v ja kiviä tuo edelleen matkoilta. Hienon kivinäyttelyn on niistä saanut kasattua.

Kivet on ollu sellanen kiva yhteinen juttu. Yleensä matkan kohokohta kun on niitä kiviä pyydystetty. Kiva muistella jäljeenpäin mistä kivi löytyi ja mitä hauskaa tapahtui sitä etsiessä.

Noita kiviä ei muuten saisi kerätä. Mieti kun joka ikinen turisti vie mukanaan muutaman kiven, eivät ne mikään uusiutuva luonnonvara ole. Itsekin olen tuohon kyllä sortunut.

Vierailija
189/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin. Ei lyijytäytekynillä tee mitään.

Vierailija
190/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lyijykynän voi edes korvata, jos tekee oppikirjan tehtäviä?

Vierailija
191/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku piirtäjäkö taiteilee lyijytäytekynällä koko työn? 

Vierailija
192/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoripset, merkkilaukut, kalliit lastenvaatteet..

Vierailija
193/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenkeitin

Vierailija
194/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteuspyyhkeet

Yli 400€:n puhelimet

Kertakäyttösadetakit ym.

Vierailija
195/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmasti ymmärrä että miksi minulla pitää olla 300 uistinta :D

Vierailija
196/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden puuroannoksen hauduttaminen on vähän hankalaa. Kuivahtaa helposti sinne kattilanpohjaan.

Hiutaleet kulhoon, kiehautettu vesi päälle, anna hautua pari minuuttia.

Vierailija
197/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki brändi-mainostuotteet, esim. Angry Birds limut, karkit, yms mitä kaikkea nyt niitä on. "Brändittömiä" saa halvemmalla, melkein aina jopa paremmalla laadulla.

Vierailija
198/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette varmasti ymmärrä että miksi minulla pitää olla 300 uistinta :D

Ne tuskin pilaantuvat toisin kuin tuttuni 500 kynsilakkaa.

Vierailija
199/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkamuistokrääsä. Siis lapland jääkaappimagneetti, lapland mukinaluset, lapland avaimenperä lämpömittarilla, lapland poronkarvapallero, lapland poronsarviveistos.

Onko sinulla lapsia...? Vai konmaritatko myös lastesi hankkimat matkamuistot?

On lapsia, mutta eivät todellakaan saa matkamuistoiksi ylihinnoiteltuja ja heikkolaatuisia lapland snapsilaseja, lapland jääkaappimagneettia lämpömittarilla, lapland pinssiä, lapland kansallispukuun puettua nukkea....

Me ollaan kerätty kauniita/erikoisia kiviä. Tytär kävi keväällä koulun kanssa opintoretkellä alpeilla ja toi sieltäkin kiven mukanaan. On nyt jo 19 v ja kiviä tuo edelleen matkoilta. Hienon kivinäyttelyn on niistä saanut kasattua.

Kivet on ollu sellanen kiva yhteinen juttu. Yleensä matkan kohokohta kun on niitä kiviä pyydystetty. Kiva muistella jäljeenpäin mistä kivi löytyi ja mitä hauskaa tapahtui sitä etsiessä.

Noita kiviä ei muuten saisi kerätä. Mieti kun joka ikinen turisti vie mukanaan muutaman kiven, eivät ne mikään uusiutuva luonnonvara ole. Itsekin olen tuohon kyllä sortunut.

Niin, en ole tullut ajatelkeeksi asiaa tolta kantilta, hyvä pointti. Onneksi kaikki eivät sitä tee. Heille on tarjolla lapland pelikortit, lapland pullonkorkinavaaja, lapland porofiguuri, lapland lippis, lapland kuulakärkikynä, lapland mikähänvittutääkinon...

Vierailija
200/338 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin sellaiseen kohteeseen jossa turisti on tervetullut. Jotka ymmärtävät, että turisti on maksava asiakas. Heidän elantonsa ylläpitäjä. Kohteita on paljon. Rantalomakohteet esim.

Mainitse vaikka 5 kohdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan