Tuotteet, joiden ostajia et vaan ymmärrä
Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?
Kommentit (338)
Vierailija kirjoitti:
Olkaimettomat juhlapuvut (erityisesti isorintaisilla). Etumus pönköttä kummasti ilmassa tai litistää rinnat ja selkäläskit näkyviin (hoikillakin). Pukua pitää koko ajan nykiä ylöspäin. Erityisesti vanhojen tansseihin tai häihin en tuollaista mekkoa oudokseltaan suosittelisi.
Mulla oli vanhojen puku sekä häämekko olkaimeton! Enkä joutunut kertaakaan nostelemaan etumusta, koska molemmat istuivat täydellisesti, eikä esim. ollut tarvetta liiveille. Se siinä ero onkin. 😁 molemmat oli vielä suoraan rekistä, oon ollut onnekas kun on löytynyt just sopiva. Monet tuntuu ostavan sen mekon vaikkei se sovikkaan, ja siksi näkyy näitä mekon repijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?
Taas pitää käydä ostamassa kasa terotettavia lyijykyniä, ja varmaan uusia terottimiakin, kun vanhat ovat kadonneet johonkin. Lapset tykkäävät käyttää koulussa niitä. Olen ostanut heille myös lyijytäytekyniä, mutta eivät haluya käyttää niitä. Pienelle koululaiselle se terotettava lyijykynä on helpompi, mutta meillä niitä käyttää isommatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden puuroannoksen hauduttaminen on vähän hankalaa. Kuivahtaa helposti sinne kattilanpohjaan.
Hiutaleet kulhoon, kiehautettu vesi päälle, anna hautua pari minuuttia.
Puuro voi kätevästi tehdä mikrossakin
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kaikkien ”proteiini”-tuotteiden ostajia. Ihan tavallinen peruskuntoilija ei millään tarvitse sellaista määrää proteiinia mitä ei saisi normaalista syömisestä, jos yhtään katsoo mitä suuhun laittaa.
Monissa "proteiini"-tuotteissa ei edes ole mitenkään erityisen paljon proteiinia. Kannattaa katsoa purkin kyljestä se tuoteseloste. Esim. "proteiini"-rahkoissa on vähemmän proteiinia kuin perus maitorahkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksituotteet, kuten vaikka dildot. Mielikuvituksetonta, ilkeää ja saamatonta sakkia, jos mieleen edes juolahtaa jokin tuollainen vatkain.
Mielikuvitusta multa ei ainakaan puutu sillon kun kaivaa oman vatkaimen yöpöydän laatikosta ja nauttii olostaan. 😁 oon kyllä ilkeä, mutta uskon että vähemmän ilkeä vibraattorin käytön jälkeen. Kannattaa kokeilla!
Mä jo näin mielessäni tyypin kaivavan sähkövatkaimen yöpöydän laatikosta ja alkaa niillä ”terillä” sutrruttelemaan siitä tussun päältä. Ja karvat solmussa niissä terissä.
Kiitos tästä mielikuvasta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ne koriste-ananakset hyllyn reunoilla.... WTF?
Siis nää:
https://www.google.fi/search?q=koristeananas&rlz=1C9BKJA_enFI798FI798&h…:
Vai nää:
https://www.google.fi/search?q=koristeananas&rlz=1C9BKJA_enFI798FI798&h…:
Koristeananaksia molemmat. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Pullotettua vettä. Suomessa on niin hyvä hanavesi että on hulluutta maksaa pullovedestä.
Me ei päästä töissä täyttämään vesipulloja, joten näillä keleillä varsinkin tulee kipaistua lähimmästä kaupasta tauoilla pullovettä. Ärsyttäähän se.
Energiajuomat (tosi pahan makuisia)
Tupakka ja nuuska
Valmismarinoidut broilerisuikaleet
LV-laukut ja tikkikuvioiset Chanelit (todella rumia ja tanttamaisia)
Kissojen kristallihiekka (tarttuu varpaisiin ja itse tykkään siivota pissat pois pakkuuntuvan hiekan mukana enkä levitellä keltaista silicaa ympäri wc-astiaa)
Hyllytapetti
Hiiren- ja rotanloukut
JVG:n tuotanto
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä ja miksi muut milloinkin ostaa, mutta enemmän ihmettelen sitä että vanhemmat ostaa lapsilleen ihan mitä vaan eikä missään vähässä määrin aina.
Keinomakeutusaineita sisältävät ja rasvattomat tuotteet. Hyi. Epäterveellistä kuraa.
Varmaan jo ollutkin mut keppihevot!! ..ehkä joskus 1950 mut vielä 2018! huh hellettä huh
Margariini, keinomakeutetut tuotteet, limsat, ylenmääräinen alkoholi, luontaistuotteet, ylihajustetut vartalovoiteet ja suihkeet, suhteettoman suuret meikkimäärät ja hajuvedet, tekoripset, hiuspidennykset, tekokynnet, tatuoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ei ole varsinainen tuote, mutta hedelmäosastolla hedelmäpussien turha käyttö. Esim. miksi banaanit täytyy laittaa pussiin kun ne kuoritaan kuitenkin. Tai esim se muutama appelsiini tai omena.
Ymmärrän jos tuote aiotaan syödä heti niin ei ole kiva laittaa likaiselle hihnalle mitään tai jos ostetaan monta kappaletta jotain. Ja muovipussien tilalla voi kyllä käyttää paperipusseja..
Sulla on ihan kaunis ajatus, mutta surkeat perustelut :D
Onpa kiva kantaa yksitellen "muutamia" hedelmiä, irrallaan jotain appelsiineja ja omenoita. Paras on sulloa ne samaan pussiin ja kaikkien hintalaput siihen, kätevää ja säästyy kuitenkin materiaa kun ei ota omaa pussia ihan kaikelle.
Ja se kassahihna ei todellakaan ole likaisin paikka missä ne kaupan hyllyssä olevat hedelmät ovat käyneet. :D Eli se nyt on maailman naurettavin argumentti pussin käyttöön tilanteessa, jossa hedelmä syödään heti. Siis säilöä se tuote pussiin vain siksi aikaa, että kuljetat sen hyllystä kassan toiselle puolelle? Äly hoi.
Ripsipidennykset Facebookissa mainostavalta henkilöltä kuka vain halvimmalla pimeästi tekee.
Tp1237 kirjoitti:
Lasten ja aikuisten 'lutkutuspussi'soseet.Puurot,spagetit,jugurtit kaikki yhtä mössöä ja pussista imettävä.
Mä välttelen kaikkia "turhia" pakkauksia mahdollisuuksien mukaan. Noi sose- ja smoothiepussit on kuitenkin loistavia välipaloja esim. nuorison pelimatkoille. Säilyvät lämpimässä, kestävät ehjinä parinkin päivän reissun pelikassissa toisin kuin hedelmät, ovat kevyitä kantaa, ja ovat terveellisempiä kuin huoltsikalta mukaan napatut protsku- tai suklaapatukat.
Vierailija kirjoitti:
Ripsipidennykset Facebookissa mainostavalta henkilöltä kuka vain halvimmalla pimeästi tekee.
Tämä sama koskee monia muita palveluja ja tavaroita. Sitten valitetaan, kun ei laatu vastaakaan odotuksia.
Tatuoinnit