Tuotteet, joiden ostajia et vaan ymmärrä
Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?
Kommentit (338)
Soijanakit ja muut vastaavat lihankorvikkeet.
Pork Ribsien osto, maksavat luista 12€/kg , sisäfilettä saa kympillä ja se on täyttä lihaa.
ne älyttömän rumat vuitton yms laukut jotka maksavat tolkuttomasti
Hajustetut terveyssiteet. Sekä ihmetyttää että ällöttää.
Valmiiksi kuoritut hedelmät, jotka on pakattu muoviin. Ei sitten yhtään epäekologisempaa tapaa voitu keksiä?
Vierailija kirjoitti:
Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?
Joihinkin juttuihin ei ole edelleenkään keksitty parempaa kuin lyijykynä.
Tupakat, nuuskat ja huumeet. Alkoholin vielä jotenkin ymmärrän, paitsi ruokaviinit.
Vierailija kirjoitti:
Einestuotteet, hyi
En alapeukuttanut, mutta ihmettelen ja nostan hattua heille, joilla on aikaa ja viitselisäisyyttä kokata ja tehdä kaikki ruokansa alusta alkaen aina ja joka kerta itse. Varmaan kasvatettu suklaapatukatkin itse ja vähintään jauhatte leipiinni jauhot itse ja maidon ja juustot valmistatte omien lehmien valmistamista raaka-aineista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. En usko kaikenmaailman kemikaalien olevan kovin hyväksi alapäälle. En tosin itse ymmärrä lainkaan miksi jotkut käyttävät siteitä. Pakkaukset ovat yleensä turhan isoja ja huomiotaherättäviä, kovia ääniä lähtee niin käärettä avatessä kuin irroittaessa sidettä pikkuhousuista, side tuntuu inhottavalta alapäätä vasten, sen kanssa ei voi mennä uimaan, se näkyy liian helposti vartalonmyötäisten housujen läpi, ohivuotoja tulee usein huolimatta kaikenmaailman lupauksista... Kuka vapaaehtoisesti ostaa noita kun tamponit on keksitty?
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikkein mukavimmat ja luotettavimmat siteet sattuvat olemaan (hyvin miedosti) hajustettuja niin minkäs teet?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa luontaistuotteista.
Tai jotkut maitohappobakteerit ja vaikka urheilijan magnesiumin käytön ymmärrän. Mutta sitten kun aletaan tuhlaamaan satasia johonkin havupuujuomaan jonka uskotaan parantavan syöpää en enää voi käsittää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joihinkin juttuihin ei ole edelleenkään keksitty parempaa kuin lyijykynä.
Olen samaa mieltä. Eikä lyijytäytekynä ole sama asia.
Alkoholijuomat ja energiajuomat ja suuri osa luontaistuotteista.
Munn äiti ostaa niitä mulle.... Hänen ikäiset käyttää niitä.