Tuotteet, joiden ostajia et vaan ymmärrä
Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?
Kommentit (338)
iitintiltukka kirjoitti:
ne älyttömän rumat vuitton yms laukut jotka maksavat tolkuttomasti
Näissä ei olekaan pointtina ulkonäkö, vaan status. Haluavat näyttää, että katsokaa mulla on rahaa, elän LUXUS-elämää. Myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Lehtipuhallin on mielestäni varsinanen turhake, kun pudonneet puiden lehdet ,heinä yms. sellainen nurmikolta haravoitava lähtisi reippaalla haravoinnilla ilman melua, pakokaasua ja aivan turhaa bensan kulutusta.
Kotitalouskäyttöön en minäkään ymmärrä, mutta näin puistoissa työskentelevänä puutarhurina voin sanoa että jäisi paikat aika rempalleen jos siellä syksyisin ja keväisin vielä pelkkää haravaa heiluteltaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö näiden, jotka eivät voi ostaa kaupasta ruuan raaka-aineita, koska ne ovat aina pilalla, kokeilla vaikka vaihtaa kauppaa? Ei ole ihan normaalia, että joka toinen sipuli tai avokado on huono.
Mutta olipa uusi selitys taas einesten syönnille. Tuoreet hedelmät ja vihannekset ovat kaupassa aina pilalla, joten on pakko. Ok. Ei kyllä minun lähikaupassani.
Itse olen ne pilaantuneet sipulini ostanut milloin mistäkin. Ja sitten jos osta niitä varmuuden vuoksi kaksi, molemmat ovat todennäköisesti kunnossa, mutta en tee sillä toisella mitään :D.
Onneksi ei tarvi ostaa yhtäkään, kun voi käyttää pakastetta.Eikö sen toisen voi pilkkoa ja laittaa sinne pakastimeen myöhempää käyttöä varten?
Miksi pitäisi kun sen voi ostaa valmiiksi pilkottunakin?
-eri
Siksi, että huoneenlämmössä varastoitava sipuli ei vaadi pakastimien huudatusta ja sähkönkulutusta. Eikä niitä ole pakattu muovipusseihin 1/sipuli per pussi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?
Joihinkin juttuihin ei ole edelleenkään keksitty parempaa kuin lyijykynä.
Lyijykynä on vieläpä monikäyttöinen. Jäykkä nahkatakin vetoketju saatiin luistavaksi lyijykynän hiiltä vetoketjuun hankaamalla.
OT: Huulirasva käy myös.
Ja kynttilä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtipuhallin
Kunnan työntekijöillä työaika kuluu mukavasti kun lehtiä puhaltelee paikasta toiseen.
Terveisiä vaan erääseen Uudenmaan kaupunkiin, jossa ei saa käyttää lehtipuhaltimia ennen kuin 1.6. koska kaupungin järjestyssäännöt kieltää (meluaa ja pölyää). Hinkattiin sitten niitä puistoja haravalla 7 VIIKKOA, kun puhaltimilla oltaisiin hoidettu hommat varmasti alta viikon. Lisäksi minä ja muutama muukin työntekijä sai seitsemän viikon totaalisen yksipuoleisesta työstä rasitusvammoja. Että joo, kuluuhan se aika puhallellessakin, mutta huomattavasti vähemmän sitä kuluu kuin haravoidessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajustetut terveyssiteet. Sekä ihmetyttää että ällöttää.
Tämä. En usko kaikenmaailman kemikaalien olevan kovin hyväksi alapäälle. En tosin itse ymmärrä lainkaan miksi jotkut käyttävät siteitä. Pakkaukset ovat yleensä turhan isoja ja huomiotaherättäviä, kovia ääniä lähtee niin käärettä avatessä kuin irroittaessa sidettä pikkuhousuista, side tuntuu inhottavalta alapäätä vasten, sen kanssa ei voi mennä uimaan, se näkyy liian helposti vartalonmyötäisten housujen läpi, ohivuotoja tulee usein huolimatta kaikenmaailman lupauksista... Kuka vapaaehtoisesti ostaa noita kun tamponit on keksitty?
No mulla on sen verran niukka vuoto, että käytän siteitä. Tai oikeastaan isompi kokoinen pikkuhousunsuoja riittää. Tamppoonia kokeilin joskus teininä, ja jäi siitä sen verran huono muisto etten sen jälkeen ole niihin koskenut. Eikä edes tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö näiden, jotka eivät voi ostaa kaupasta ruuan raaka-aineita, koska ne ovat aina pilalla, kokeilla vaikka vaihtaa kauppaa? Ei ole ihan normaalia, että joka toinen sipuli tai avokado on huono.
Mutta olipa uusi selitys taas einesten syönnille. Tuoreet hedelmät ja vihannekset ovat kaupassa aina pilalla, joten on pakko. Ok. Ei kyllä minun lähikaupassani.
Itse olen ne pilaantuneet sipulini ostanut milloin mistäkin. Ja sitten jos osta niitä varmuuden vuoksi kaksi, molemmat ovat todennäköisesti kunnossa, mutta en tee sillä toisella mitään :D.
Onneksi ei tarvi ostaa yhtäkään, kun voi käyttää pakastetta.Eikö sen toisen voi pilkkoa ja laittaa sinne pakastimeen myöhempää käyttöä varten?
-eri
Eikö valmiiksi pilkottu ole aina kuutioitua sipulia? Itse pilkkomalla saa juuri sellaista kuin tarvitsee, vaikka suikaloitua tai lohkottua.
Hei te tamponien käyttäjät jotka ette ymmärrä siteiden käyttäjiä; minä kuukupin käyttäjä en ymmärrä teidän tamponien käyttöä. Koko ajan pitää olla vaihtamassa, ne kuivattaa limakalvoja ja jatkuvasti pitää kantaa kaupasta lisää.
Minkälaista ihmistä kiinnostaa toisten kuukautissuojat?
Kaikki se kosmetiikka, jota kaupoista löytyy. Like, wtf?!
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista ihmistä kiinnostaa toisten kuukautissuojat?
Kuukautiskuppifanaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Piirtämistä harrastavat? Tai taiteilijat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eriEikö valmiiksi pilkottu ole aina kuutioitua sipulia? Itse pilkkomalla saa juuri sellaista kuin tarvitsee, vaikka suikaloitua tai lohkottua.
jos tarvitsee jotain muuta kuin pilkottua niin sitten ostetaan, itse en sitä tarvitse mihinkään. sen ajan joka aiemmin on mennyt sipulin leikkaamiseen ja siitä itkemiseen ja silmien toipumiseen (jotka yleensä vie vähintään viisi minuttia/sipuli), voin nyt käyttää johonkin muuhun, esim. tiskaamiseen tai jutusteluun.
Yllätys että tuote jota ei itse käytä, saa aikaan sen että sitä ei ymmärrä muillekaan :)
Onnellisin tällainen ihminen olisi, jos saisi kieltää vain muiden käyttämät tuotteet tarpeettomina 👍
Pikapuuroainespussit, joissa marjanmakua ynnä muuta. Kannattaisiko keittää ja hauduttaa se puuro ihan kunnon hiutaleista itse. Kiire ei ole syy, puuro hautuu, vaikka aamusuihkun aikana.
Kaikki sadat eri-maku-laku-karkkipussit. Älkää ostako, hampaat menee ja sitten muu terveys.
Valmiit raasteet, kilohinta aivan kamala ja maku hirveä. Johtuuko muovirasiasta? Ehkä kuitenkin säilöntäaineista.
Maustetut rahkat. Ylihintaa ja makuaineita.
Huulirasvat. Saavat vaan huulet kuivumaan.
Irtonumerolehtipakkaukset, joissa saa toisen lehden kaupan päälle. Hahaahaha!
Juhla Mokka - hirveää paahtamatonta mautonta kirtkerää litkua
Oltermanni - mautonta, kuminen koostumus
Ruispalat - ylipäänsä kaikki luonteeton muovipussileipä
Oivariini - oikea voi tai tuorejuusto ovat maukkaampia
Minä käytän teroitettavia lyijykyniä piirtämiseen. B, 2B, 4B - näitä kuluu minulla paljon.
Oletko kuullut laktoosi-intoleranssista?