Miehet kuumana minua pyöreämpään kaveriini
Oon treenattu, ei ylimääräistä missään, nätit kasvot ja tummat hiukset olkapäille. Ystäväni on hieman pyöreämpi noin 165cm/65kg, sporttinen muttei erityisen tiukassa kunnossa, kauniit kasvot, pitkähköt vaaleat hiukset ja iloinen persoona.
En ymmärrä miten meistä kahdesta hän on se joka saa aina kaiken miesten huomion??
Enkä siis ole kateellinen, ihmettelen vain. Eikö miehet tykkääkään timmeistä naisista?
Kommentit (180)
Vaaleus on suuri valtti Suomessa - meitä tummia hieman jopa karsastetaan.
- ja monelle tuo kaverisi on juuri ihannepainoinen, ehkä tuo onkin siinä normaalipainon ylärajalla.
Iloinen luonne vetoaa niin naisissa kuin miehissäkin moniin ja ovat helpommin lähestyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
165/65 ei tosiaan ole mikään pyöreä, kuulostaa ihan normaalilta. Ei moniakaan miehiä kiinnosta onko tiukka kroppa, luonne ratkaisee. Terveen näköiset ovat hyviä äitiehdokkaita.
Siis läskiähän on tässä n. 10 kiloa.
Sinkkumies
Niin minunkin mielestä. Itse painan 54kg!!
Ap
Match made in heaven : sinkkumies ja ap!!!
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla on instanssia reilu 6000 tykkääjää, kaverilla vain pari sataa, eikö sekin kerro jotain. Ja mitä luonteeseen tulee niin iloinen minäkin olen, mutta kaveri on kaikessa rohkeampi ja se jonka hauskoille jutuille kaikki nauraa.
Ap
Instabeibet on erikseen ja insta on enemmänkin naisten juttu. Luulen että sinua on kiva katsella ja olet ahkera päivittäjä, siitä suuret seuraajat. Mutta luulen että olet perus huomion kerääjä ja se heijastuu susta livenä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla on instanssia reilu 6000 tykkääjää, kaverilla vain pari sataa, eikö sekin kerro jotain. Ja mitä luonteeseen tulee niin iloinen minäkin olen, mutta kaveri on kaikessa rohkeampi ja se jonka hauskoille jutuille kaikki nauraa.
Ap
Olen seurassa se, jonka jutuille nauretaan. Sitä taitoa ei voi opetella jälkeen päin. Isäni on samanlainen ja meillä on puhuttu aina myös kotona hauskasti ja viljelty huumoria.
Ja siihen tarvitaan myös älyä, että osaa ottaa porukan haltuun ja huumorintajua, jotta näkee tilannekomiikan.
Nuo sinun instakuvien seuraajajutut antavat ennemminkin kuvan pissiksestä kuin älystä.
Se pelkkä kroppa ei vaan riitä. Ja kateellinen olet myös, ei kiva.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä leijonat saa pesää ja syö parhaat ruuat.
Ei kai tälle totuudelle mitään voi.
Sinkkumies
Ole siis leijona ..
Voisin vaikka tappaa itseni, mikali olisin jollekin vain the vittu.
Vierailija kirjoitti:
Oon treenattu, ei ylimääräistä missään, nätit kasvot ja tummat hiukset olkapäille. Ystäväni on hieman pyöreämpi noin 165cm/65kg, sporttinen muttei erityisen tiukassa kunnossa, kauniit kasvot, pitkähköt vaaleat hiukset ja iloinen persoona.
En ymmärrä miten meistä kahdesta hän on se joka saa aina kaiken miesten huomion??
Enkä siis ole kateellinen, ihmettelen vain. Eikö miehet tykkääkään timmeistä naisista?
Vain pedofiilit. Terve mies haluaa naisen eikä nahkapäällysteistä luurankoa, saati poikaa jolla on pillu.
Pehmeä iso pylly on mega ihana!! En tykkää nykynaisten liian kireistä fitnesskropista! T. Treenattu ja komeahko 40 v mies
Olet varmasti ihan nätti, relaa vähän tuon itserakkauden kanssa. Yritä pitää hauskaa muiden kanssa keskittymättä omaan ylivertaisuuteen. Kyllä se siitä, kunhan vähän rauhoitut.
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä. Vaikka miehet kuolaa fitness muiduja, niin ne kuolaajat on ite treenattuja tai sitten yksinäisiä haaveilijoita. Normaali nainen vetoaa silti eniten. itse pidän itestäni huolta. En ole siis pakkomielteinen asiasta, mutta tervelämäntavat jne. Olin tollasen fitness muidun kanssa. Se, että joka gramma mitataan puntarissa mitä syö ja ei nyt voi lähtee ulos syömään tai ottaa pari, niin alko vtuttaa huolella. Meikataan ku mennään kauppaan hakee maitoa. Ei voinu lähtee sprägäreissä ilman meikkiä. Matkaa kilsa jne. Neppasin veke sen.. Sit löysin tavallisen ihanan ihmisen, joka käy kävelee ja elää myös terv elämää, muttta myös löhöö sohvalla ilman meikkiä sipsipussi handuissa ja kattoo netflixii tai hbo. Mennään ulos ottaa pari ja safkailee. Eikä ykskään safka mene puntarin kautta. Ei näy vatsalihakset, mutta ei ole lihava, vaikka on ehkä mittoihin nähden ylipainoinen, mutta ei se sitä ole. Aito nainen ilman mussutusta.
Ei se insta ole oikeaa elämää. Taidat olla vielä tosi nuori?
Elämä opettaa että ihminen ei ole pelkkä kuori ja hyvä ulkonäkö ei ole pelkkä timmi kroppa.
Moni nuori nainen luulee että hoikkuus on se onni ja autuus mutta ei se niin mene. Jos näin olisi niin kaikki laihat olisi onnellisia ja halutessaan parisuhteessa.
Jos aikuinen normaalipituinen (?) nainen painaa 43kg niin ei ole kyllä TIMMIÄ nähnytkään. Noissa kiloissa ei ole tarpeeksi lihasta. On vain luu ja nahka. Laihuus ei ketään kaunista. Ja hoikka ja timmi on eri asia kuin laiha. Hoikalla ja timmillä voi olla jopa naiselliset muodot niin sitten on täydellinen.
Tietysti livetilanteessa spontaanimpi varastaa shown ja pikkasen itse kuvauksen perusteella vaikutat turhankin kuivakalta. Pikkasen sais olla naisellista pehmeyttä takamuksessakin. Lisänä tuollainen ulkonäkö herättää helposti mielikuvan "parsojensapunnitsijasta" joka pahimmillaan on rasittavaa, lievimmillään meh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun naiselta ottaa n. 10 kg pois pituudesta niin ollaan ok. mittasuhteissa.
Sinkkumies
Eli 177 cm 67 kg
170 cm 60 kg
165 cm 125 kg
Sinkkumies
siss 165-senttisen ihannepaino on 125kg???
:"D
Karl Hellas kirjoitti:
Persoonallisuus on monen miehen mielestä aika paljon tärkeämpää kuin se vartalon 'timmiys'. Ei se pelkkä treenattu vartalo ole kiva kumppani pitemmäksi ajaksi, jos pää on tyhjää täynnä.
Niin, kyllä se sana aaltopituus on törkeä.
Ei kannata roikkua sellasessa, joka ei kersana molemmin puolin.
Mistä tiedät, että on kaveristani kiinnostunut?
Voi olla vaan helppo heittää läppää, kun on varattu .. ei tarvi ajatella muuta.@ kuin läpällä. Se kaverisikin tietää , että mies on varattu, niin on helppo vaan olla ilman taka-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä leijonat saa pesää ja syö parhaat ruuat.
Ei kai tälle totuudelle mitään voi.
Sinkkumies
Ole siis leijona ..
Voisin vaikka tappaa itseni, mikali olisin jollekin vain the vittu.
Touche!
Minä olen sellainen "kuivakka" ja varmaan sitten miesten makuun liian ruipelo.
En tarkoituksella, mutta olen vain tällainen. Tykkään luontaisesti liikkua, mutta en nyt treenaa mitään erityistä. Salilla en käy.
Itse pidän vartalostani, se on siro ja siinä on kevyt olo. En aio miesten takia yrittää lihoa.
On minulla onneksi C-kokoiset rinnat joten en ihan pojasta kuitenkaan mene. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
165/65 ei tosiaan ole mikään pyöreä, kuulostaa ihan normaalilta. Ei moniakaan miehiä kiinnosta onko tiukka kroppa, luonne ratkaisee. Terveen näköiset ovat hyviä äitiehdokkaita.
Siis läskiähän on tässä n. 10 kiloa.
Sinkkumies
Niin minunkin mielestä. Itse painan 54kg!!
Ap
sinkkumies ja ap, tehkää treffit!
No kai ihmetyttääkin kun uskot palstalaisten juttuja että miehille kelpaa vain fitnessmissi:D
Onko se niin vaikea ymmärtää, että ulkonäkö ei ole maailman tärkein asia, ainakaan miehille
Aivan niin. Ärsyttää varmaan tahallaan. Sotkee joka paikassa. Ei kannata vastata sille mitään koskaan. Vastailee sitten itse itselleen.