Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kuumana minua pyöreämpään kaveriini

Vierailija
13.07.2018 |

Oon treenattu, ei ylimääräistä missään, nätit kasvot ja tummat hiukset olkapäille. Ystäväni on hieman pyöreämpi noin 165cm/65kg, sporttinen muttei erityisen tiukassa kunnossa, kauniit kasvot, pitkähköt vaaleat hiukset ja iloinen persoona.
En ymmärrä miten meistä kahdesta hän on se joka saa aina kaiken miesten huomion??
Enkä siis ole kateellinen, ihmettelen vain. Eikö miehet tykkääkään timmeistä naisista?

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on teille kaikille mietittävää. Voitte sitten illalla ennen nukkumaanmenoa miettiä tätä:

Miksi sinä koet tuntemattomien ihmisten kehot niin voimakkaasti itsessäsi? Oletko ajatellut että saattaisit tarvita mielenterveysapua, koska ei ole tervettä käyttää elämästään noin isoa osaa toisten kehojen miettimiseen?

Mitä voisit itse tehdä? No ainakin nyt ihan ensin yrität olla ajattelematta toisten vartaloita. Se onnistuu ensin ehkä pari sekuntia, mutta tiiviillä harjoittelulla aika pitenee, ja huomaat että ahdistus helpottaa pikkuhiljaa. Jos tämä ei itsenäisesti onnistu, on pakkomielle päässyt joa sairauden tasolle, ja tarvitset ammattilaisapua. Rohekasti vain, tk:n kautta pääset eteenpäin, eikä maksa paljoa!

Tsemppiä kaikille tuntemattomien ihmisten kehoista pakkoajatuksia kokeville!

Vierailija
162/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi kuulostaa ihan täydelliseltä luonteeltaan, pituudeltaan ja painoltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet julman ja vihaisen näköinen niin kuka sellasta viittii lähestyy? pitää olla hauska ja helposti lähestyttävä oma persoona tuoda esiin ja pukeutua oikein eikä kulkea massan mukana. seksikäs hajuvesi vetoaa ;) mun perässä juoksi monta miestä vaikka painan 85 kun kävin baarissa ja mulla oli victorias secretin love spell tuoksuu ! ja punaset huulet hei nainen.

niin ei se semmonen luuviulu muodoton kroppa ketään kauheesti kiinnosta kun ei saa kiinni. ja hyvä itseluottamus + miten kantaa oman vartalon, onko pää alhaalla (älkää huomatko mua) iiiiik

Vierailija
164/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon treenattu, ei ylimääräistä missään, nätit kasvot ja tummat hiukset olkapäille. Ystäväni on hieman pyöreämpi noin 165cm/65kg, sporttinen muttei erityisen tiukassa kunnossa, kauniit kasvot, pitkähköt vaaleat hiukset ja iloinen persoona.

En ymmärrä miten meistä kahdesta hän on se joka saa aina kaiken miesten huomion??

Enkä siis ole kateellinen, ihmettelen vain. Eikö miehet tykkääkään timmeistä naisista?

Ap ei ilmeisesti ole kuullut miesten yleisestä taktiikasta naisen iskemisessä. Ensimmäisenä ei kiinnitetä huomiota varsinaiseen kohteeseen, vaan mennään juttelemaan tämän kaverin kanssa.

'

Monesti sen upeimman mimmin puheille meno suoraan saattaa pelottaa, joten kohteeksi valitaan turvallisempi ja helpompi vaihtoehto. Näin saadaan sen oikean kiinnostuksen kohteen mielenkiinto kuitenkin heräämään, kun jutellaan ensin ystävättären kanssa.

Vierailija
165/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ketjut menee rasittavaksi lukea kun sinkkumies pesiytyy niihin. Ei vaan jaksa lukea sen jaaritteluja.

Vierailija
166/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokris kirjoitti:

Mikä ihmeen takia sinä luulet että miehet tykkäis timmeistä naisista? Lihakset on täysin maskuliininen piirre. Tätä miehet on vuosikymmen toisen jälkeen toitottanut. Me pidämme eloveena naisista. Sopivasti lihava. Pikkasen pläski. Mahtava peräsin ja pulleat purjeet. Jne.

Plus se iloisuus on VALTAVA plussa. 

Ja miehet tykkäis ja miehet tykkäis. Höpö löpö.

Uskallan väittää että hyvin moni kaksilahkeinen tykkää myös tosi siroista sekä täällä parjatuista timmeistä mimmeistä.

Each to his own.

Nm. 172cm ja 54kg , joka saa paljon katseita ;)

Kuten myös niistä hauskoista, näteistä ja nauravaisista naisista. Asiaan saattaa myös vaikuttaa toiset huomioon ottava asenne, rohkeus ja tapa pukeutua mekkoihin ja korkokenkiin. Tykkään niistä.

T. 166cm ja 60kg joka saa niiden katseiden lisäksi myös treffipyyntöjä ja jopa alennuksia ostoksilla jne.

Vierailija
167/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen nykyään mitoiltani 66kg /174cm oleva vähän alta kolmikymppinen nainen ja saan nykyään paljon enemmän katseita ja huomiota kapakassa, kuin ollessani nuorempi ja kymmenen kiloa kevyempi. Olenkin saanut joiltakin miespuolisilta tutuilta kehuja, että olen nykyään paljon naisellisemman näköinen, toki voinee vaikuttaa myös iän tuoma itsevarmuus asiaan.

Makuja on varmasti yhtä paljon kuin miehiäkin, mutta koen itse pienen pehmeyden lisänneen itseni kohdalla viehättävyyttäni.

Vierailija
168/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näytät feministiltä, niin ei kukaan mies uskalla lähestyä sinua tällaisena metoo aikana.

Vierailija
169/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

bootydeliciouuuuusss kirjoitti:

jos olet julman ja vihaisen näköinen niin kuka sellasta viittii lähestyy? pitää olla hauska ja helposti lähestyttävä oma persoona tuoda esiin ja pukeutua oikein eikä kulkea massan mukana. seksikäs hajuvesi vetoaa ;) mun perässä juoksi monta miestä vaikka painan 85 kun kävin baarissa ja mulla oli victorias secretin love spell tuoksuu ! ja punaset huulet hei nainen.

niin ei se semmonen luuviulu muodoton kroppa ketään kauheesti kiinnosta kun ei saa kiinni. ja hyvä itseluottamus + miten kantaa oman vartalon, onko pää alhaalla (älkää huomatko mua) iiiiik

Ai että, minä olen tuollainen kuvailemasi muodoton luuviulu, ja ikinä en ole jäänyt ilman seuraa. Eikä minun tarvitse mennä edes baariin tai nettiin sitä etsimään. Se on se luonne eikä paino ja rintojen koko.

Vierailija
170/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukoilta saa helpommin. Parempi pelata varman päälle jos haluaa päästä tyhjentämään.

Vierailija
171/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ot, mut en millään ymmärrä tuota mukahauskaa sanontaa että ”naisessa pitää olla jotain, josta ottaa kiinni”.

Mihin sitä kiinniottamista tarvitaan? Olisko naisen tarkoitus toimia pelastusrenkaana, tukipilarina vai kenties leuanvetotankona? Ainakaan halaukseen, seksiin tai toisen koskettamiseen kiinniottamista ei pitäisi tarvita.

Vierailija
172/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kuulostavat omilla tavoilleen miellyttävän näköisiltä. -M30

Vierailija
173/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minua miellyttää enemmän hieman pyöreä kuin täysin rasvaton naisvartalo. 

Vierailija
174/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ot, mut en millään ymmärrä tuota mukahauskaa sanontaa että ”naisessa pitää olla jotain, josta ottaa kiinni”.

Mihin sitä kiinniottamista tarvitaan? Olisko naisen tarkoitus toimia pelastusrenkaana, tukipilarina vai kenties leuanvetotankona? Ainakaan halaukseen, seksiin tai toisen koskettamiseen kiinniottamista ei pitäisi tarvita.

Kyl paikoittain viekoittelevan pehmoista vartaloa on mukavampi halailla, kun en ole puunhalaajaporukkaa.

Vierailija
175/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tarve moiseen vertailuun? On mittailtu kropan timmiys, someseuraajien määrä, iloisuus ja miehiltä saadun huomion määrä. Aloittaja kokee selkeästi olevansa kilpailutilanteessa mitä tulee miesten huomioon. Joo, tuo on ehkä nuorelle ja vielä epävarmalle tytölle ihan "normaalia" mutta ehkä kannattaisi kuitenkin opetella vähitellen eroon siitä vertailusta ja keskittyä olemaan paras versio itsestään.

Mitä tulee siihen että miksi pullea vetoaa miehiin, niin ne pehmusteet varmaan joidenkin silmään näyttää hyvältä ja voivat tuntuakin hyvältä jos lähikontaktiin pääsee. Se kauneinhan ei aina todellakaan ole se seksikkäin tai puoleensavetävin, kun näihin vaikuttaa niin paljon myös muu ihmisen oleminen kuin pelkkä ulkonäkö.

Vierailija
176/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen seurustellut naisen kanssa (170 cm) joka painoi suhteen alussa 57 kg, mielestäni vähän alipainoa, nainen lihoi 59 kg ja alkoi vaikuttaa normaalimmalta.

Eli siis kun nainen oli lihonut 57kg 116 kiloon lihottuaan 59kg alkoi hän vaikuttaa normaalimmalta? That's right! Naisen ei kuulu olla kukkakeppi, koirat haluaa luita.

Vierailija
177/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulee, että pyöreä on lihavan synonyymi.

He ajattelevat, että mitä viehättävämpi, sen pyöreämpi..

Eivät raukat ymmärrä, ettei läski ole synonyymi kauniille kuitenkaan.

Vierailija
178/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyily, hymyily, hymyily. Vuosien kokemuksella väitän, että iloinen ja hymyilevä luonne on se ykkösasia mitä miehet katsoo. Naisen ulkonäkö saa aika paljon anteeksi kunhan on pilkettä silmäkulmassa.

Samahan se on miehissäkin. Ilkikurista, iloista miestä on ilo katsella - huumorinkukalla ihmis sydämet voitetaan. ;-)

Vierailija
179/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku lihavan naisen naamioitu yritys parantaa itsetuntoa?

Jos näin niin miksei kerro lihavasta kaverista? Tuo kaveri ei lihava.

Vierailija
180/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko katsonut Kontiota ja Parmasta? :D Se tunne kun joku elää terveellisesti...

No mikä se tunne on? Nimeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi