Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut kuvittelevat lihaville paasaamisen vaikuttavan mihinkään?

Vierailija
13.07.2018 |

Eiköhän jokainen lihava tiedä ylipainon riskit. Itsepähän ylipainoiset painonsa kantaa, joten miksi jotkut kuvittelevat paasaamisen auttavan mihinkään?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan pahentaa vaan. Varsinkin jos joku koko elämänsä ajan hoikkana pysyny akka kuvittelee, että lihavaksi pääsee vaan jos istuu sohvalla syömässä sipsejä ja juomalla siideriä.

Vierailija
2/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaahan se ainakin siihen, että paasaajan todellinen luonto on paljastunut ja häntä osataan vältellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kuvittelekaan. Haluaa vaan kiusata ihmisiä, sadisteja kun ovat.

Vierailija
4/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänarvot voivat sairauksien ja muiden vastoinkäymisten myötä muuttua niin, että liikunta-addiktin hyvää tarkoittavat kehotukset reippailuun tuntuvat vaan kiusallisilta hänen puolestaan.  Mutta menepä sanomaan se ääneen, saat kuulla, että kaikki syyt jotka estävät liikkumisen, ovat vain tekosyitä, kuten jo presidentti Kekkonen sanoi. 

Vierailija
5/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmillaan pahentaa vaan. Varsinkin jos joku koko elämänsä ajan hoikkana pysyny akka kuvittelee, että lihavaksi pääsee vaan jos istuu sohvalla syömässä sipsejä ja juomalla siideriä.

Juu, nykyisinhän kaikilla on vikaa kilpirauhasessa tai joku tietynlainen lääkitys. Kukaan ei tosiaan liho nykyään enää huonoilla elintavoilla omasta syystään.

Vierailija
7/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan alitajuisena ajatuksena on vetää lihavien itsetuntoa alaspäin, jotta nämä häpeäisivät itseään ja lihoisivat lisää. Nämä paasaajat ja haukkujat kun saavat sen oman itsetuntoboostinsa nimenomaan siitä, että joku on heitä lihavampi. :) Jos kaikki läskit laihtuisivat missin mittoihin, saattaisi haukkuva paasaaja äkkiä ollakin altavastaaja ja ruma nobody.

Vierailija
8/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se auttaa paasata kenellekään. Itsepä tekevät valintansa. Minäkin teen. Välttelen esimerkiksi tupakoivien ihmisten seuraa.

Vierailija
9/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska FAT SHAMING toimii.

Moni läski on laihduttanut kun on kyllästynyt kuulemaan loputonta vittuilua.

Vierailija
10/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, nykyisinhän kaikilla on vikaa kilpirauhasessa tai joku tietynlainen lääkitys. Kukaan ei tosiaan liho nykyään enää huonoilla elintavoilla omasta syystään.

Höpö höpö! Tällä palstallakin järjestään kaikki läskit myöntää että syövät liikaa kaloreita kulutukseen nähden, se on sitten eri asia miksi näin on, ja se asia on aina henkisen puolen ongelma, siihen ei auta toisten haukkumiset  tai syyllistäminen.

Vierailija
11/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni auttoi, kun isäni mainitsi asiasta. Olin jotenkin sokea itse sille, että oli hiljalleen painoa tullut 

Vierailija
12/16 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska FAT SHAMING toimii.

Moni läski on laihduttanut kun on kyllästynyt kuulemaan loputonta vittuilua.

Niin, ja heidän lihavuutensa syy, eli henkinen pahoinvointi ei ole lähtenyt yhtään mihinkään, vaan se nykyinen laiha on edelleen mielessään vääränlainen, huono ja läski ja luultavasti lääkitsee sitten jollain muulla kuin ruualla pahaa mieltään. Joillakin se menee sitten siihen että itsensä rankaisu syömättömyydellä on se uusi lääkitsemiskeino jolla saa ahdistuksen ja masennuksen jne. jotenkin hallintaan.

Vierailija
13/16 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni auttoi, kun isäni mainitsi asiasta. Olin jotenkin sokea itse sille, että oli hiljalleen painoa tullut 

Mulla ei auttanut. Haistatin kuivalle vanhalle korpulle baskat ja käskin pitää huolta omista asioistaan.

Vierailija
14/16 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvelen kyllä, että moni on sokea omalle ylipainolleen, tottuvat siihen liikaa. Joku ulkopuolinen henkilö joka ei ole nähnyt sua pitkään aikaan huomaa kyllä eron ja on ihan suotavaa antaa kommenttia siinä tilanteessa.

Vierailija
15/16 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse arvelen kyllä, että moni on sokea omalle ylipainolleen, tottuvat siihen liikaa. Joku ulkopuolinen henkilö joka ei ole nähnyt sua pitkään aikaan huomaa kyllä eron ja on ihan suotavaa antaa kommenttia siinä tilanteessa.

Palautteen antaja kestää sitten myös palautteen takaisin asiasta kuin asiasta, mitä ei itse mahdollisesti huomaa tai halua huomata?

Vierailija
16/16 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on käsittämätöntä. Itse en ole lihava, mutta olen alkoholisti. Ei muhunkaan mikään paasaaminen tehoa. Aina löytyy tietysti poikkeuksia, mutta he taitavat olla pienempi osa porukasta.

Ymmärrän kyllä, jos joku läheinen on huolissaan, mutta silloin asia pitää esittää aika pirun huolellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän