Miehet kuumana minua pyöreämpään kaveriini
Oon treenattu, ei ylimääräistä missään, nätit kasvot ja tummat hiukset olkapäille. Ystäväni on hieman pyöreämpi noin 165cm/65kg, sporttinen muttei erityisen tiukassa kunnossa, kauniit kasvot, pitkähköt vaaleat hiukset ja iloinen persoona.
En ymmärrä miten meistä kahdesta hän on se joka saa aina kaiken miesten huomion??
Enkä siis ole kateellinen, ihmettelen vain. Eikö miehet tykkääkään timmeistä naisista?
Kommentit (180)
Nää viestit on nyt jonkun yhen kehopositiivisen kirjoittamia. Ihan sama mitä pullanhimoissanne väitätte, mutta totuus on se, että jokaisella miehellä, jolla on varaa valita (ns. Alfauros) on hoikka nainen. Ne, jotka ”tykkäävät ottaa hyllyvästä rasvasta kiinni” ovat minimaalinen friikkijoukko tai heitä, joille ei hoikkia riitä ja ovat ehkä itsekin kehopositiivisia.
Ei ne miehet siihen punkeroon kuumana ole, plösöiltä nyt vaan saa tussua helpommin kuin itserakkailta heinäseipäiltä.
Maratoonari Paula Radcliffella on täydellinen vartalo. Tai siis ainakin aikoinaan oli.
Vierailija kirjoitti:
Nää viestit on nyt jonkun yhen kehopositiivisen kirjoittamia. Ihan sama mitä pullanhimoissanne väitätte, mutta totuus on se, että jokaisella miehellä, jolla on varaa valita (ns. Alfauros) on hoikka nainen. Ne, jotka ”tykkäävät ottaa hyllyvästä rasvasta kiinni” ovat minimaalinen friikkijoukko tai heitä, joille ei hoikkia riitä ja ovat ehkä itsekin kehopositiivisia.
165 /65 kokoisella naisella ei ole vielä hyllyvää rasvaa. Mene sinä vaan ihmettelemään niitä photoshopattuja instapimuja.
Kuvauksesi ystävästäsi sopii minuunkin, ja kysyntää on koko aikuisiän riittänyt yli tarpeen.
Kauniit kasvot, iloinen, pitkät hiukset., pyöreähköt muodot, mutta ei lihava....
Kuulostaa juuri sellaiselta, mikä vetoaa useimpiin miehiin.
Ainakin minuun.
Mikähän taho aivopesee naisia uskomaan, että hoikka, treenattu vartalo matalalla rasvaprosentilla on ykkösjuttu, mikä miehiä naisessa miellyttää?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellainen "kuivakka" ja varmaan sitten miesten makuun liian ruipelo.
En tarkoituksella, mutta olen vain tällainen. Tykkään luontaisesti liikkua, mutta en nyt treenaa mitään erityistä. Salilla en käy.
Itse pidän vartalostani, se on siro ja siinä on kevyt olo. En aio miesten takia yrittää lihoa.
On minulla onneksi C-kokoiset rinnat joten en ihan pojasta kuitenkaan mene. :)
Ehkä voimatreeni, kuten kyykkäys voisi tuoda lisää muotoa, jos takamusta ei oikein ole. Ei sen välttämättä läskiä tarvitse olla, mutta mieluusti kuitenkin sen verran ettei lihassyyt pullistele ihon läpi.
Jos naisella on kauniit kasvot ja vähänkään naisellisia muotoja niin ihan sama onko tosi hoikka vai hieman pullea. Vielä jos on tosi kiva luonne, voi kompensoida ulkonäköä suuntaan tai toiseen, oli se mitä hyvänsä. Ihminen on kokonaisuus, ei mikään yksittäinen asia ulkonäössä tai luonteessa ratkaise.
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla on instanssia reilu 6000 tykkääjää, kaverilla vain pari sataa, eikö sekin kerro jotain. Ja mitä luonteeseen tulee niin iloinen minäkin olen, mutta kaveri on kaikessa rohkeampi ja se jonka hauskoille jutuille kaikki nauraa.
Ap
Tässäpä lopussa vastasitkin omaan kysymykseesi. Luonne.
Täällä vähän sama tilanne.
Minä olen hoikka, siro ja täytän aika monta normaalia kauneusihannetta.
Ystäväni on ulkoisilta mitoiltaan lyhyempi ja tukevampi. Hän saa kuitenkin osakseen paljon enemmän miesten huomiota enkä ihmettele yhtään. Hän nauraa paljon, huomio kanssaihmisiä, nauttii olostaan ja tulee juttuun kaikkien kanssa. Minä olen hänen vastakohtansa.
En ihmettele tilannetta yhtään. Kukapa ei haluaisi olla hyvässä seurassa, jutella rennosti ja viihtyä? Kyllähän normaaliasetuksilla oleva mies siinä helposti ihastuu ja huomioi tuollaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellainen "kuivakka" ja varmaan sitten miesten makuun liian ruipelo.
En tarkoituksella, mutta olen vain tällainen. Tykkään luontaisesti liikkua, mutta en nyt treenaa mitään erityistä. Salilla en käy.
Itse pidän vartalostani, se on siro ja siinä on kevyt olo. En aio miesten takia yrittää lihoa.
On minulla onneksi C-kokoiset rinnat joten en ihan pojasta kuitenkaan mene. :)Ehkä voimatreeni, kuten kyykkäys voisi tuoda lisää muotoa, jos takamusta ei oikein ole. Ei sen välttämättä läskiä tarvitse olla, mutta mieluusti kuitenkin sen verran ettei lihassyyt pullistele ihon läpi.
On mulla ihan mielestäni kiva takamus, sellainen luonnostaan pyöreä vähän afromallia (mut pienempi)
Teen fyysistä työtä niin on voimaakin vaikka ulkomuoto on jos julkkiksia ajatellaan niin esim. Amanda Harkimo mutta pienemmillä tisseillä ja ikääkin on lähes 10 vuotta enemmän.
Lihassyyt muuten valitettavasti näkyy olkapäissä ja suonia käsivarsissa & jaloissakin vähän.
Miehiä on kyllä ollut, mutta ei näköjään kropan ansiosta vaan pikemminkin siitä huolimatta :D
Luonne ei onneksi ole kuivakka ja ikä on tuonut varmuutta monissakin asioissa.
Mielenkiintoinen aihe sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla on instanssia reilu 6000 tykkääjää, kaverilla vain pari sataa, eikö sekin kerro jotain. Ja mitä luonteeseen tulee niin iloinen minäkin olen, mutta kaveri on kaikessa rohkeampi ja se jonka hauskoille jutuille kaikki nauraa.
Ap
No tämähän nyt selittää kaiken. Sinun installesi nauretaan ja kaverisi jutuille nauretaan. Siinä ero.
Eli Ap näyttää tyhjäpäältä joka keskittyy treenaamiseen ja instakuvien ottamiseen. Kaveri on lähestyttävämpi ja vaikuttaa siltä että lähtee joskua drinksuille ja paneen. Eikä pelkästään salille, proteiinipirtelölle ja sitten kauneusunille.
Vierailija kirjoitti:
Oon treenattu, ei ylimääräistä missään, nätit kasvot ja tummat hiukset olkapäille. Ystäväni on hieman pyöreämpi noin 165cm/65kg, sporttinen muttei erityisen tiukassa kunnossa, kauniit kasvot, pitkähköt vaaleat hiukset ja iloinen persoona.
En ymmärrä miten meistä kahdesta hän on se joka saa aina kaiken miesten huomion??
Enkä siis ole kateellinen, ihmettelen vain. Eikö miehet tykkääkään timmeistä naisista?
Älä ole huolissasi. Me miehet pidämme ystävääsi helpompana panona, mutta sinun kanssa olisimme valmiita vakavampaan suhteeseen. Olet siis vaimomatskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
165/65 ei tosiaan ole mikään pyöreä, kuulostaa ihan normaalilta. Ei moniakaan miehiä kiinnosta onko tiukka kroppa, luonne ratkaisee. Terveen näköiset ovat hyviä äitiehdokkaita.
Siis läskiähän on tässä n. 10 kiloa.
Sinkkumies
Niin minunkin mielestä. Itse painan 54kg!!
Ap
Niin, ehkä enemmänkin. Ja siis mitä siitä?
Instahuorat on ylimielisiä huminapäitä, joilla ei ole mitään persoonaa. Ja yksikään niistä ei näytä livenä siltä kuin muokkaamissaan kuvissa. Aitous, iloisuus ja mielenkiintoinen persoona on jo jotakin.
Vierailija kirjoitti:
iloinen persoona.
En tarvitse enempää.
t. mies
Kehoposikset antavat helposti. Mies, jolla on akuutti tarve ei ehdi hakkaikemaan instabeibejä, jota ei sitten luultavasti edes saa vaan tarttuu siihen, mistä lohkeaa (eli ihraan).
Kerroit Ap, että kaverisi jutut saavat ihmiset nauramaan. Ehkä kaverisi on siis myös sen verran älyllä varustettu, että osaa luoda kivaa tunnelmaa ja saa ihmiset viihtymään? Jos toinen vain esittelee rasvatonta vartaloaan ja toinen ottaa muut huomioon, niin arvaa nyt kumpaan ihastutaan?!
Miehet on todella huonoja tietämään mitä ne haluaa. Listalla voi hyvinkin olla "rasvaton" kroppa, pitkät hiukset, pukeutuu tietyllä tavalla, jne. mutta sitten todellisuudessa päätyvät aivan päinvastaisen kanssa yhteen pitkään parisuhteeseen ja vaikuttavat onnellisilta ja tyytyväisiltä. Ehkä sitä mitä miehet haluaa ei kannata edes miettiä, koska harva todella tietää mistä tulee aidosti onnelliseksi.
Mikä ihmeen takia sinä luulet että miehet tykkäis timmeistä naisista? Lihakset on täysin maskuliininen piirre. Tätä miehet on vuosikymmen toisen jälkeen toitottanut. Me pidämme eloveena naisista. Sopivasti lihava. Pikkasen pläski. Mahtava peräsin ja pulleat purjeet. Jne.
Plus se iloisuus on VALTAVA plussa.