Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kuumana minua pyöreämpään kaveriini

Vierailija
13.07.2018 |

Oon treenattu, ei ylimääräistä missään, nätit kasvot ja tummat hiukset olkapäille. Ystäväni on hieman pyöreämpi noin 165cm/65kg, sporttinen muttei erityisen tiukassa kunnossa, kauniit kasvot, pitkähköt vaaleat hiukset ja iloinen persoona.
En ymmärrä miten meistä kahdesta hän on se joka saa aina kaiken miesten huomion??
Enkä siis ole kateellinen, ihmettelen vain. Eikö miehet tykkääkään timmeistä naisista?

Kommentit (180)

Vierailija
61/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo ylläri? Miehet keskimäärin kiihottuu naisellisista muodoista ja pehmeydestä. Poislukien homot. Vetovoima perustuu vastakohtiin.

Vierailija
62/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun naiselta ottaa n. 10 kg pois pituudesta niin ollaan ok. mittasuhteissa.

Sinkkumies

Eli 177 cm 67 kg 

170 cm 60 kg

165 cm 125 kg

Sinkkumies

siss 165-senttisen ihannepaino on 125kg???

Only in Russi... siis vain Palstalla.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä tietää että miehet arvostaa

Sun täytyy ottaa riski ja kun en haluaisi kertoa, niin sä tiedät sen siitä, että mies on tylsä.

Sinkkumies

Vierailija
64/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten maailmassa arvostus ansaitaan. Naiset luulee, että se lankeaa ihan itsestään.

Sinkkumies

Vierailija
65/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165/65 ei tosiaan ole mikään pyöreä, kuulostaa ihan normaalilta. Ei moniakaan miehiä kiinnosta onko tiukka kroppa, luonne ratkaisee. Terveen näköiset ovat hyviä äitiehdokkaita.

Siis läskiähän on tässä n. 10 kiloa.

Sinkkumies

Niin minunkin mielestä. Itse painan 54kg!!

Ap

No niin, tehän olette täydellinen pari. Yhteinen puheenaihekin löytyi heti. Siitä vaan parisuhde pystyyn.

Vierailija
66/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon treenattu, ei ylimääräistä missään, nätit kasvot ja tummat hiukset olkapäille. Ystäväni on hieman pyöreämpi noin 165cm/65kg, sporttinen muttei erityisen tiukassa kunnossa, kauniit kasvot, pitkähköt vaaleat hiukset ja iloinen persoona.

En ymmärrä miten meistä kahdesta hän on se joka saa aina kaiken miesten huomion??

Enkä siis ole kateellinen, ihmettelen vain. Eikö miehet tykkääkään timmeistä naisista?

Se iloinen persoonallisuus viehättää ainakin minua.

-mies, 30v

Vierailija
67/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Eli 177 cm 67 kg 

170 cm 60 kg

165 cm 125 kg

Sinkkumies

Sinkkumies

opettele kirjoittamaan! ja vähennyslaskut!

Vierailija
68/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy ottaa riski ja kun en haluaisi kertoa, niin sä tiedät sen siitä, että mies on tylsä.

Sinkkumies

Siis mikä riski?

Tarkotin ihan yleisesti että mistä tietää.

Vierailija
69/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165/65 ei tosiaan ole mikään pyöreä, kuulostaa ihan normaalilta. Ei moniakaan miehiä kiinnosta onko tiukka kroppa, luonne ratkaisee. Terveen näköiset ovat hyviä äitiehdokkaita.

Sinkkumies

Ap

No niin, tehän olette täydellinen pari. Yhteinen puheenaihekin löytyi heti. Siitä vaan parisuhde pystyyn.

Eikö täällä eilen mainittu, että asenteet ja omat päätökset ovat ne tärkeimmät elämässä. Muita voi myös arvostella heidän valinnoistaan, koska ainoastaan omat ovat ne oikeat?

Sinkkumies

Vierailija
70/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteita pystytetään paljon hepposimillakin perusteilla. 

Sinkkumies

Vierailija
71/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Siis mikä riski?

Siis no ei sulla nuorena ole riskiä, mutta jos venytät tarpeeksi kauan, niin vanhempana sua ei ehkä enää huolita niin helposti. Siis huvittaa, kun naiset kysyy: mikä riski ;) 

Tylsä mies olisi sulle sopiva, koska se varmasti arvostaa sua, mutta ethän sä sitä halua.

Sinkkumies

Vierailija
72/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Eli 177 cm 67 kg 

170 cm 60 kg

165 cm 125 kg

Sinkkumies

Sinkkumies

opettele kirjoittamaan! ja vähennyslaskut!

Kyllä, Äiti! 

Anteeksi virheeni.

Sinkkumies

Vierailija
73/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se meneekin sitten niin, että kun on jonkun aikaa oltu parisuhteessa sellaisen naisen kanssa "jossa on hedelmälliset muodot, uhkeat kurvit ja jotain mistä ottaa kiinni", niin se nainen onkin miehen mielestä läski akka, ja miehen silmät alkaa etsiytymään kadulla niihin ohijuokseviin timmeihin fitnesstypyihin?

Vierailija
74/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä leijonat saa pesää ja syö parhaat ruuat. 

Ei kai tälle totuudelle mitään voi.

Sinkkumies

Ole siis leijona ..

Vierailija
75/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ap

Timmissä kunnossa ja painoa noin vähän, apua.

Niinpä. Tarvitset painonhallintaasi apua, jos et tuohon itse pysty. Itse arvostan, että mimmi on pudottanut vielä yhden kilon enemmän.

Sinkkumies

En tarvitse, olen normaalipainoinen iloinen blondi. Olen kuullut salilla käyviltä kavereiltani, että painoa tulee lisää kun lihakset kasvavat. En tiedä, onko totta vai ei.

Vierailija
76/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se meneekin sitten niin, että kun on jonkun aikaa oltu parisuhteessa sellaisen naisen kanssa "jossa on hedelmälliset muodot, uhkeat kurvit ja jotain mistä ottaa kiinni", niin se nainen onkin miehen mielestä läski akka, ja miehen silmät alkaa etsiytymään kadulla niihin ohijuokseviin timmeihin fitnesstypyihin?

Mä tykkään kaikenlaisista naisista ja miestä ei ole luotu yksiavioiseksi.

Sinkkumies

(nainen taas on, tämäkin kirjoitus todistaa sen)

Vierailija
77/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Siis mikä riski?

Siis no ei sulla nuorena ole riskiä, mutta jos venytät tarpeeksi kauan, niin vanhempana sua ei ehkä enää huolita niin helposti. Siis huvittaa, kun naiset kysyy: mikä riski ;) 

Tylsä mies olisi sulle sopiva, koska se varmasti arvostaa sua, mutta ethän sä sitä halua.

Sinkkumies

Öö mitä hemmettiä hyökkäät mua vastaan kun et edes tiedä musta mitään? En voi tietää mistä puhut jos yhtäkkiä mainitset jonkun riskin ja vastaat epämääräisesti. Kysyin ihan mielenkiinnosta mistä tietää että mies arvostaa ja nyt mulle ei kelpaa mua arvostava mies? :DD voi luoja. Taidat olla aika katkera naissukupuolta kohtaan kun tommosia lauot tuntemattomalle ilman syytä.

Vierailija
78/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on "pullahiiriä" hokevat ortoreksikot nyt :))))))

Vierailija
79/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen hyväksyisi sen, että mies välillä pitää hauskaa, mutta silti rakastaa vaimoaan, niin avio-onni olisi taattua.

Sinkkumies

Vierailija
80/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Siis mikä riski?

Sinkkumies

Öö mitä hemmettiä hyökkäät mua vastaan kun et edes tiedä musta mitään? En voi tietää mistä puhut jos yhtäkkiä mainitset jonkun riskin ja vastaat epämääräisesti. Kysyin ihan mielenkiinnosta mistä tietää että mies arvostaa ja nyt mulle ei kelpaa mua arvostava mies? :DD voi luoja. Taidat olla aika katkera naissukupuolta kohtaan kun tommosia lauot tuntemattomalle ilman syytä.

Analysoippa itse tekstiäsi, siellä on kaksi kipupistettä, jota et halua itsellesi myöntää.

Voisin iskeä niihin, mutta koska olen aikuinen, niin ei jaksaisi vähempää kiinnostaa.

Minun tarkoitukseni on kasvattaa ihmisiä tällä palstalla.

Rakkaudella,

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi