Miehet kuumana minua pyöreämpään kaveriini
Oon treenattu, ei ylimääräistä missään, nätit kasvot ja tummat hiukset olkapäille. Ystäväni on hieman pyöreämpi noin 165cm/65kg, sporttinen muttei erityisen tiukassa kunnossa, kauniit kasvot, pitkähköt vaaleat hiukset ja iloinen persoona.
En ymmärrä miten meistä kahdesta hän on se joka saa aina kaiken miesten huomion??
Enkä siis ole kateellinen, ihmettelen vain. Eikö miehet tykkääkään timmeistä naisista?
Kommentit (180)
Tissit on samankokoiset ei kummallakaan erityisen isot muttei pienetkään.
Olen miettinyt olenko minä vaikeasti tavoiteltavan oloinen ja kaverini helpompi?
Oot treenattu? Kuka sut on trenattu?
Sinkkumies
Ihmiset jotka treenaa nauttii siitä, kuten minä.
Jos näihin et pysty vastaamaan, niin ..
Sinkkumies
Iloinen blondi voittaa ehdottomasti. Sopivan kokoinenkin vielä, ei sairaan näköinen.
Sun kannatta pistää belfieitä ja muita pullistelukuvia instaan. Varmaan joku siellä tykkää.
Persoonallisuus on monen miehen mielestä aika paljon tärkeämpää kuin se vartalon 'timmiys'. Ei se pelkkä treenattu vartalo ole kiva kumppani pitemmäksi ajaksi, jos pää on tyhjää täynnä.
Se on just toi 'ei ylimääräistä missään'. Naisessa pitää olla sitä naisellisuutta, jotain mistä ottaa kiinni, pehmeyttä.
Itse en pidä treenatuista naisista, inhottaakin piukkaakin piukempi kroppa.
Toi iloisuus myös lisää vetovoimaa.
Eli toiseks jäät.
Vaalea, iloinen ja luultavasti rennompi ja helpommin lähestyttävä kuin sinä. Siinä sen salaisuus.
65-kiloinen nainen ei voi olla kovin pyöreä, vaan pikemminkin juuri oikeissa mitoissa. Jos ei sitten satu tykkäämään jostain hevoskepeistä.
Hymyily, hymyily, hymyily. Vuosien kokemuksella väitän, että iloinen ja hymyilevä luonne on se ykkösasia mitä miehet katsoo. Naisen ulkonäkö saa aika paljon anteeksi kunhan on pilkettä silmäkulmassa.
No monien miesten silmää viehättää tietty naisellinen pehmeys, kurvit ja sellainen alkukantainen seksikkyys.
Tiukka 9v. pojan kroppa ei vedä puoleensa. Sinusta ehkä huokuu kontrolli eikä nautinto ;)
Siis mulla on instanssia reilu 6000 tykkääjää, kaverilla vain pari sataa, eikö sekin kerro jotain. Ja mitä luonteeseen tulee niin iloinen minäkin olen, mutta kaveri on kaikessa rohkeampi ja se jonka hauskoille jutuille kaikki nauraa.
Ap
Joku lihavan naisen naamioitu yritys parantaa itsetuntoa?
Tykkään naisesta joka tekee muutakin kun ylläpitää timmiä kroppaansa.
Oletko katsonut Kontiota ja Parmasta? :D Se tunne kun joku elää terveellisesti...
Itse olen isompi kuin kaverisi ja vientiä on ollut aina, paljon. Olen 165/80, eli ylipainoa on mutta "hyvin muodostunutta" eli suuret rinnat ja pyöreä pylly, mahaa ei juurikaan ole. Hymyilen, olen iloinen, avoin, lempeä ja naisellinen. Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla on instanssia reilu 6000 tykkääjää, kaverilla vain pari sataa, eikö sekin kerro jotain. Ja mitä luonteeseen tulee niin iloinen minäkin olen, mutta kaveri on kaikessa rohkeampi ja se jonka hauskoille jutuille kaikki nauraa.
Ap
Kertoo se ja kertoo jotakin juurikin kaverisi eduksi.
Ei tykkää. Iloisuus myös vetoaa.