Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kuumana minua pyöreämpään kaveriini

Vierailija
13.07.2018 |

Oon treenattu, ei ylimääräistä missään, nätit kasvot ja tummat hiukset olkapäille. Ystäväni on hieman pyöreämpi noin 165cm/65kg, sporttinen muttei erityisen tiukassa kunnossa, kauniit kasvot, pitkähköt vaaleat hiukset ja iloinen persoona.
En ymmärrä miten meistä kahdesta hän on se joka saa aina kaiken miesten huomion??
Enkä siis ole kateellinen, ihmettelen vain. Eikö miehet tykkääkään timmeistä naisista?

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää. Iloisuus myös vetoaa.

Vierailija
2/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit, tissit, tissit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi kuulostaa paremmalta

Vierailija
4/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on samankokoiset ei kummallakaan erityisen isot muttei pienetkään.

Olen miettinyt olenko minä vaikeasti tavoiteltavan oloinen ja kaverini helpompi?

Vierailija
5/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot treenattu? Kuka sut on trenattu?

Sinkkumies

Ihmiset jotka treenaa nauttii siitä, kuten minä.

Vierailija
6/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näihin et pysty vastaamaan, niin ..

Sinkkumies

Vierailija
7/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen blondi voittaa ehdottomasti. Sopivan kokoinenkin vielä, ei sairaan näköinen.

Vierailija
8/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannatta pistää belfieitä ja muita pullistelukuvia instaan. Varmaan joku siellä tykkää.

Vierailija
9/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuus on monen miehen mielestä aika paljon tärkeämpää kuin se vartalon 'timmiys'. Ei se pelkkä treenattu vartalo ole kiva kumppani pitemmäksi ajaksi, jos pää on tyhjää täynnä.

Vierailija
10/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just toi 'ei ylimääräistä missään'. Naisessa pitää olla sitä naisellisuutta, jotain mistä ottaa kiinni, pehmeyttä.

Itse en pidä treenatuista naisista, inhottaakin piukkaakin piukempi kroppa.

Toi iloisuus myös lisää vetovoimaa.

Eli toiseks jäät.

Vierailija
11/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea, iloinen ja luultavasti rennompi ja helpommin lähestyttävä kuin sinä. Siinä sen salaisuus.

Vierailija
12/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

65-kiloinen nainen ei voi olla kovin pyöreä, vaan pikemminkin juuri oikeissa mitoissa. Jos ei sitten satu tykkäämään jostain hevoskepeistä.

Vierailija
13/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyily, hymyily, hymyily. Vuosien kokemuksella väitän, että iloinen ja hymyilevä luonne on se ykkösasia mitä miehet katsoo. Naisen ulkonäkö saa aika paljon anteeksi kunhan on pilkettä silmäkulmassa.

Vierailija
14/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monien miesten silmää viehättää tietty naisellinen pehmeys, kurvit ja sellainen alkukantainen seksikkyys.

Tiukka 9v. pojan kroppa ei vedä puoleensa. Sinusta ehkä huokuu kontrolli eikä nautinto ;)

Vierailija
15/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on instanssia reilu 6000 tykkääjää, kaverilla vain pari sataa, eikö sekin kerro jotain. Ja mitä luonteeseen tulee niin iloinen minäkin olen, mutta kaveri on kaikessa rohkeampi ja se jonka hauskoille jutuille kaikki nauraa.

Ap

Vierailija
16/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lihavan naisen naamioitu yritys parantaa itsetuntoa?

Vierailija
17/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään naisesta joka tekee muutakin kun ylläpitää timmiä kroppaansa.

Vierailija
18/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut Kontiota ja Parmasta? :D Se tunne kun joku elää terveellisesti...

Vierailija
19/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen isompi kuin kaverisi ja vientiä on ollut aina, paljon. Olen 165/80, eli ylipainoa on mutta "hyvin muodostunutta" eli suuret rinnat ja pyöreä pylly, mahaa ei juurikaan ole. Hymyilen, olen iloinen, avoin, lempeä ja naisellinen. Siinäpä se.

Vierailija
20/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mulla on instanssia reilu 6000 tykkääjää, kaverilla vain pari sataa, eikö sekin kerro jotain. Ja mitä luonteeseen tulee niin iloinen minäkin olen, mutta kaveri on kaikessa rohkeampi ja se jonka hauskoille jutuille kaikki nauraa.

Ap

Kertoo se ja kertoo jotakin juurikin kaverisi eduksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi