Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kuumana minua pyöreämpään kaveriini

Vierailija
13.07.2018 |

Oon treenattu, ei ylimääräistä missään, nätit kasvot ja tummat hiukset olkapäille. Ystäväni on hieman pyöreämpi noin 165cm/65kg, sporttinen muttei erityisen tiukassa kunnossa, kauniit kasvot, pitkähköt vaaleat hiukset ja iloinen persoona.
En ymmärrä miten meistä kahdesta hän on se joka saa aina kaiken miesten huomion??
Enkä siis ole kateellinen, ihmettelen vain. Eikö miehet tykkääkään timmeistä naisista?

Kommentit (180)

Vierailija
81/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se meneekin sitten niin, että kun on jonkun aikaa oltu parisuhteessa sellaisen naisen kanssa "jossa on hedelmälliset muodot, uhkeat kurvit ja jotain mistä ottaa kiinni", niin se nainen onkin miehen mielestä läski akka, ja miehen silmät alkaa etsiytymään kadulla niihin ohijuokseviin timmeihin fitnesstypyihin?

Sitten vaihdetaan akka fitnesstypyyn. Kyllästytään jatkuviin dieetteihin ym. Aletaan katselemaan niitä normaaleja naisia, kunnes taas siitäkin tulee lihava akka. Peli jatkuu, ei voi koskaan olla tyytyväinen.

Vierailija
82/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä tietää että miehet arvostaa

Sun täytyy ottaa riski ja kun en haluaisi kertoa, niin sä tiedät sen siitä, että mies on tylsä.

Sinkkumies

Siis mikä riski?

Tarkotin ihan yleisesti että mistä tietää.

Siis no ei sulla nuorena ole riskiä, mutta jos venytät tarpeeksi kauan, niin vanhempana sua ei ehkä enää huolita niin helposti. Siis huvittaa, kun naiset kysyy: mikä riski ;) 

Tylsä mies olisi sulle sopiva, koska se varmasti arvostaa sua, mutta ethän sä sitä halua.

Sinkkumies

Öö mitä hemmettiä hyökkäät mua vastaan kun et edes tiedä musta mitään? En voi tietää mistä puhut jos yhtäkkiä mainitset jonkun riskin ja vastaat epämääräisesti. Kysyin ihan mielenkiinnosta mistä tietää että mies arvostaa ja nyt mulle ei kelpaa mua arvostava mies? :DD voi luoja. Taidat olla aika katkera naissukupuolta kohtaan kun tommosia lauot tuntemattomalle ilman syytä.

Analysoippa itse tekstiäsi, siellä on kaksi kipupistettä, jota et halua itsellesi myöntää.

Voisin iskeä niihin, mutta koska olen aikuinen, niin ei jaksaisi vähempää kiinnostaa.

Minun tarkoitukseni on kasvattaa ihmisiä tällä palstalla.

Rakkaudella,

Sinkkumies

Vaikka loukkaannuinkin ei se tarkoita että tietäisit musta sen enempää. Kysyin mielenkiinnosta etkä voinut vastata normaalisti vaan käännät mua syylliseksi etten halua edes sellaista miestä.

Mikset voinut normaalisti vastata alkuperäiseen kysymykseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy ottaa riski ja kun en haluaisi kertoa, niin sä tiedät sen siitä, että mies on tylsä.

Sinkkumies

Siis mikä riski?

Siis no ei sulla nuorena ole riskiä, mutta jos venytät tarpeeksi kauan, niin vanhempana sua ei ehkä enää huolita niin helposti. Siis huvittaa, kun naiset kysyy: mikä riski ;) 

Tylsä mies olisi sulle sopiva, koska se varmasti arvostaa sua, mutta ethän sä sitä halua.

Sinkkumies

Öö mitä hemmettiä hyökkäät mua vastaan kun et edes tiedä musta mitään? En voi tietää mistä puhut jos yhtäkkiä mainitset jonkun riskin ja vastaat epämääräisesti. Kysyin ihan mielenkiinnosta mistä tietää että mies arvostaa ja nyt mulle ei kelpaa mua arvostava mies? :DD voi luoja. Taidat olla aika katkera naissukupuolta kohtaan kun tommosia lauot tuntemattomalle ilman syytä.

Analysoippa itse tekstiäsi, siellä on kaksi kipupistettä, jota et halua itsellesi myöntää.

Voisin iskeä niihin, mutta koska olen aikuinen, niin ei jaksaisi vähempää kiinnostaa.

Rakkaudella,

Sinkkumies

Putosin, nyt Sinkkumies on löytänyt elämän tarkoituksen.

Vierailija
84/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, onko voitto taas kerran mun?

Sinkkumies

Vierailija
85/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Siis mikä riski?

Sinkkumies

Rakkaudella,

Sinkkumies

Putosin, nyt Sinkkumies on löytänyt elämän tarkoituksen.

Mä olen löytänyt sen jo aikoja sitten.

Sinkkumies

Vierailija
86/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165/65 ei tosiaan ole mikään pyöreä, kuulostaa ihan normaalilta. Ei moniakaan miehiä kiinnosta onko tiukka kroppa, luonne ratkaisee. Terveen näköiset ovat hyviä äitiehdokkaita.

Siis läskiähän on tässä n. 10 kiloa.

Sinkkumies

Laita kuvas!

...olisi hauska linkata sun kuva. Tyypit näkisi pallopäisen, ei atleettisen miehen löysällä ihralla ja naama hiestä kiiltäen kun taas darra.

Vierailija
87/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ne luiden perässä juoksee, ei miehet.

Vierailija
88/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen seurustellut naisen kanssa (170 cm) joka painoi suhteen alussa 57 kg, mielestäni vähän alipainoa, nainen lihoi 59 kg ja alkoi vaikuttaa normaalimmalta

170 cm ja 116 kg normaali?

Vierailija
89/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165/65 ei tosiaan ole mikään pyöreä, kuulostaa ihan normaalilta. Ei moniakaan miehiä kiinnosta onko tiukka kroppa, luonne ratkaisee. Terveen näköiset ovat hyviä äitiehdokkaita.

Sinkkumies

Laita kuvas!

...olisi hauska linkata sun kuva. Tyypit näkisi pallopäisen, ei atleettisen miehen löysällä ihralla ja naama hiestä kiiltäen kun taas darra.

Juuri niin, sinkkumies on 160 cm/110 kg, kaljuuntuva katkarapu. Tiedän.

Vierailija
90/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondina on hauskempaa... vanha sanonta on ainakin omasta mielestäni pitänyt paikkansa :D 

Vierailija
91/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Niin minunkin mielestä. Itse painan 54kg!!

Ap

Timmissä kunnossa ja painoa noin vähän, apua.

Niinpä. Tarvitset painonhallintaasi apua, jos et tuohon itse pysty. Itse arvostan, että mimmi on pudottanut vielä yhden kilon enemmän.

Sinkkumies

En tarvitse, olen normaalipainoinen iloinen blondi. Olen kuullut salilla käyviltä kavereiltani, että painoa tulee lisää kun lihakset kasvavat. En tiedä, onko totta vai ei.

On totta. Lihas painaa enemmän kuin läski.

Vierailija
92/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Laita kuvas!

Mikä siinä on hauskaa?

Sinkkumies

(? Heikko itsetunto ja vahingonilo)

Vierailija
93/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upottakaa joku toi sinkkumies järveen jooko? Pilaa joka toisen ketjun "hauskoilla" vitseillään ja vammaisuudellaan. Ton ääkiön takia en jaksanut lukea kuin 3. sivulle. V#ttu.

Vierailija
94/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Laita kuvas!

Mikä siinä on hauskaa?

Sinkkumies

(? Heikko itsetunto ja vahingonilo)

No, siinä vaiheessa kun oma ulkoinen olemus on tasoasi, ei paljon kannata ehtoja muille ladella. Se on nyt on sellasta normaalia kommunikaatiota. Vahingoniloa ehkä vähän, mutta paras vasta tulossa.

Vierailija
95/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen seurustellut naisen kanssa (170 cm) joka painoi suhteen alussa 57 kg, mielestäni vähän alipainoa, nainen lihoi 59 kg ja alkoi vaikuttaa normaalimmalta

170 cm ja 116 kg normaali?

😂 Putosin huolella. Joo, 59:n kilon painonnousu on melko merkittävä. Kertoi millaista on seurustella "sinkkumiehen" kanssa. Ruoka ainoa ilo.

Vierailija
96/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Niin minunkin mielestä. Itse painan 54kg!!

Ap

Timmissä kunnossa ja painoa noin vähän, apua.

Noin vähän? T. timmi 43kg

Sä et ole timmi vaan luiseva. Lihas painaa.

Vierailija
97/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mulla on instanssia reilu 6000 tykkääjää, kaverilla vain pari sataa, eikö sekin kerro jotain. Ja mitä luonteeseen tulee niin iloinen minäkin olen, mutta kaveri on kaikessa rohkeampi ja se jonka hauskoille jutuille kaikki nauraa.

Ap

Siis täh??? Mitä se oikein pitäis kertoa? Mulla on niku alle 100 seuraajaa instassa. Mä en vaan saalista sitä typerää seuramis- ja tykkäyspeliä. Omasta mielestä mulla on tosi kivat kuvat ja tili on suljettu vieraille. Se laitaa tykkayksen kuvista joku tykkää ja siinä se on. Mitä oikein pitäis tämä insta-julkkisuus näyttämään? Aluks vähän tuli surullinen olo sun puolesta mutta ei enään kun rupesit puhumaan insta seuraajista. 

Vierailija
98/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65-kiloinen nainen ei voi olla kovin pyöreä, vaan pikemminkin juuri oikeissa mitoissa. Jos ei sitten satu tykkäämään jostain hevoskepeistä.[/quote

Sä oletkin takuulla sellainen 158cm 80kg" normaalipainoinen" nainen

Vierailija
99/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on muutenkin täynnä norsun kokoisia akkoja. En nyt tarkoita kaveriasi, mutta näitä lähes sata kiloisia, mukamas vaan muodokkaita.

Vierailija
100/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuon ystäväsi mitoissa ja miehiä on riittänyt. En kyllä usko että pyöreys on se juttu, todennäköisesti olisin laihana vielä suositumpi :) Menestyneimmillä miehillä on aina mallimittaiset vaimot.

Ehkä pyöreä, lyhyehkö ja iloinen nätti nainen on helposti lähestyttävä ja ei uhkaava. En minä usko että olen niiden minua lähestyvien miesten mielestä hoteista hotein, ehkä vaan sen oloinen että tuosta voi saada seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi