Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kuumana minua pyöreämpään kaveriini

Vierailija
13.07.2018 |

Oon treenattu, ei ylimääräistä missään, nätit kasvot ja tummat hiukset olkapäille. Ystäväni on hieman pyöreämpi noin 165cm/65kg, sporttinen muttei erityisen tiukassa kunnossa, kauniit kasvot, pitkähköt vaaleat hiukset ja iloinen persoona.
En ymmärrä miten meistä kahdesta hän on se joka saa aina kaiken miesten huomion??
Enkä siis ole kateellinen, ihmettelen vain. Eikö miehet tykkääkään timmeistä naisista?

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on todella huonoja tietämään mitä ne haluaa. Listalla voi hyvinkin olla "rasvaton" kroppa, pitkät hiukset, pukeutuu tietyllä tavalla, jne. mutta sitten todellisuudessa päätyvät aivan päinvastaisen kanssa yhteen pitkään parisuhteeseen ja vaikuttavat onnellisilta ja tyytyväisiltä. Ehkä sitä mitä miehet haluaa ei kannata edes miettiä, koska harva todella tietää mistä tulee aidosti onnelliseksi.

Todellisuudessa hoikat viedään eka.

Vierailija
142/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kaveristasi tulee mieleen yksi tuttu nainen, joka myös taitaa mennä noihin spekseihin ja hän tosiaan lyö laudalta erittäin suuren osan "timminpiä mimmejä". Vahvuuksina nimenomaan hetkessä eläminen, toisten huomioiminen, iloisuus, "pilke silmäkulmassa", sekä vahva hehkuva energia.

Monikaan timmeyden nimeen vannova nainen ei tajua sitä, että mies tarvitsee kiinnostuakseen juuri sitä primitiivistä hehkua, joka puuttuu naisilta, jotka elävät vain salimaailmassaan. Naisesta näkee jos hän osaa myös nauttia elämästään. Tämä taas saa miehenkin hehkumaan ja siinä sitä sitten ollaan... huhhuh. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokris kirjoitti:

Mikä ihmeen takia sinä luulet että miehet tykkäis timmeistä naisista? Lihakset on täysin maskuliininen piirre. Tätä miehet on vuosikymmen toisen jälkeen toitottanut. Me pidämme eloveena naisista. Sopivasti lihava. Pikkasen pläski. Mahtava peräsin ja pulleat purjeet. Jne.

Plus se iloisuus on VALTAVA plussa. 

Ja miehet tykkäis ja miehet tykkäis. Höpö löpö.

Uskallan väittää että hyvin moni kaksilahkeinen tykkää myös tosi siroista sekä täällä parjatuista timmeistä mimmeistä.

Each to his own.

Nm. 172cm ja 54kg , joka saa paljon katseita ;)

Vierailija
144/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokris kirjoitti:

Mikä ihmeen takia sinä luulet että miehet tykkäis timmeistä naisista? Lihakset on täysin maskuliininen piirre. Tätä miehet on vuosikymmen toisen jälkeen toitottanut. Me pidämme eloveena naisista. Sopivasti lihava. Pikkasen pläski. Mahtava peräsin ja pulleat purjeet. Jne.

Plus se iloisuus on VALTAVA plussa. 

Uskallan väittää että hyvin moni kaksilahkeinen tykkää myös tosi siroista sekä täällä parjatuista timmeistä mimmeistä.

Each to his own.

Nm. 172cm ja 54kg , joka saa paljon katseita ;)

"To each his own."

Vierailija
145/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65-kiloinen nainen ei voi olla kovin pyöreä, vaan pikemminkin juuri oikeissa mitoissa. Jos ei sitten satu tykkäämään jostain hevoskepeistä.

Aloittajan kaveri on lihava.

Miehet tykkää oikeasti hoikista mutta joutuu tyytymään muuhun kun ei saa hoikkaa.

Mitä hoikempi olen ollut, sitä enemmän vientiä.

Vierailija
146/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset, nätit kasvot, sopivan sporttinen mutta vähän pehmeä ja muodokas, olematta ruma tankkeri? Tuohan kuulostaa täydelliseltä. Itsestään liikoja luuleva korppu ei kiihota.

Vierailija
147/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ollaan salimaailmassa, niin pitäisi tietää tarkempi kehonkoostumus. Hyvin vaikea sanoa, että kuka on lihava ja kuka ei pelkän painon ja pituuden suhteen. Nehän ei oikeasti kerro siitä yhtään mitään.

Vierailija
148/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon treenattu, ei ylimääräistä missään, nätit kasvot ja tummat hiukset olkapäille. Ystäväni on hieman pyöreämpi noin 165cm/65kg, sporttinen muttei erityisen tiukassa kunnossa, kauniit kasvot, pitkähköt vaaleat hiukset ja iloinen persoona.

En ymmärrä miten meistä kahdesta hän on se joka saa aina kaiken miesten huomion??

Enkä siis ole kateellinen, ihmettelen vain. Eikö miehet tykkääkään timmeistä naisista?

Itsehän sen tuossa sanoit. Kun on kaksi tyttöä joista kumpikaan ei ole mikään järkky rumilus, niin persoona ratkaisee.

Ei se niin mene että mitä timmimpi, sen parempi. Hieman pyöreä, sporttinen ja iloinen on oikein hyvä yhdistelmä. Vielä jos on nätti naama ja tukka niin a vot!

Vierailija
149/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hoikempi olen ollut, sitä enemmän vientiä.

Jos sulla ei ole mitään muuta tarjota kuin sitä hoikkuutta, niin tietysti mitä hoikempi, sitä parempi. Kyllä niitäkin on joille hoikkuus on ykköskriteeri.

Omaan makuuni kuitenkin aloittajan ystävä kuulostaa aika täydelliseltä.

Vierailija
150/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, olen urheilija ja treenaan ja kilpailen. Paino 74 pituus 167, eli minun silmissä olet ihan liian laiha keppi Minä en vedå miehiä puoleeni, liian viritetty kroppa ja kilpaurheilu vie aikaa, ei urheileva ystäväni on pyöreä, mutta vetää miehiä ympärilleen, kuin sieni, enkä ihmettele, sillä hän on kaunis, fiksu ja hauska.

Vierailija
151/180 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Olisiko se niin mahdoton ajatus, että miehilläkin on erilaisia mieltymyksiä. Yksi tykkää sirosta, toinen treenatusta, kolmas pyöreämmästä?

Vierailija
152/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun toinen nimi on tod.näk. salibimbo, niin en kehtais sellaisen kanssa seurustella.

Vierailija
153/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne perseal kkarit niin eiköhän ala lyyti kirjottaa.

Huomioho ro kun olet kuitenkin.

Vierailija
154/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit on samankokoiset ei kummallakaan erityisen isot muttei pienetkään.

Olen miettinyt olenko minä vaikeasti tavoiteltavan oloinen ja kaverini helpompi?

Sitä, vain ei itse huomaakaan , kuinka se pipo kiristää .  Muut sen sijaan huomaavat, kun vieressä on sellainen jolla ei ole samaa vikaa. 

Vierailija
155/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kaverini olemme molemmat tämmöisiä laudanpätkiä, mutta kaverini saa aina seuraa baarista, KOSKA hän hymyilee ja nauraa ja flirttailee kaikille. On ystävällinen ja avoin. Minä en hae baarista seuraa ja käytökseni on aika viileä ja hillitty. Tällä taktiikalla kukaan ei edes lähesty :D siinä se; ystäväsi on mukava, sinä et.

Vierailija
156/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsit asian juuri itsekin. Iloinen asenne, eikä ole täällä kirjoittamassa ja ihmettelemässä asia, oli kateus sitten mukana tai ei.

Vierailija
157/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että tuot esille miten paljon paremmalta näytät, miten paljon suositumpi olet sosiaalisessa mediassa, saa sinut kuullostamaan huomiohuoralta. Olisikohan siinä se syy? Kannattaisiko lopettaa itsesi vertaaminen ystävääsi?

Vierailija
158/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aiemmin, että olen itsekin iloinen, mutta tietyllä tapaa hillitympi.

Ap

Vierailija
159/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos aialailla itseesi keskittynyt?

Jotkut narsistit haluu sellastakin.

Minä haluaisin mukavan.

Vierailija
160/180 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fitness-naiset on ainakin karmeen näköisiä ja peäiaitoja sekä fyysisesti että henkisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan