Vierailija

Oon treenattu, ei ylimääräistä missään, nätit kasvot ja tummat hiukset olkapäille. Ystäväni on hieman pyöreämpi noin 165cm/65kg, sporttinen muttei erityisen tiukassa kunnossa, kauniit kasvot, pitkähköt vaaleat hiukset ja iloinen persoona.
En ymmärrä miten meistä kahdesta hän on se joka saa aina kaiken miesten huomion??
Enkä siis ole kateellinen, ihmettelen vain. Eikö miehet tykkääkään timmeistä naisista?

• ylös 17
  • alas 369

Sivut

Kommentit (180)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tissit on samankokoiset ei kummallakaan erityisen isot muttei pienetkään.
Olen miettinyt olenko minä vaikeasti tavoiteltavan oloinen ja kaverini helpompi?

• ylös 24
  • alas 262
Vierailija

Oot treenattu? Kuka sut on trenattu?

Sinkkumies

Ihmiset jotka treenaa nauttii siitä, kuten minä.

• ylös 12
  • alas 99
Vierailija

Iloinen blondi voittaa ehdottomasti. Sopivan kokoinenkin vielä, ei sairaan näköinen.

• ylös 263
  • alas 15
Vierailija

Sun kannatta pistää belfieitä ja muita pullistelukuvia instaan. Varmaan joku siellä tykkää.

• ylös 139
  • alas 8
Karl Hellas

Persoonallisuus on monen miehen mielestä aika paljon tärkeämpää kuin se vartalon 'timmiys'. Ei se pelkkä treenattu vartalo ole kiva kumppani pitemmäksi ajaksi, jos pää on tyhjää täynnä.

• ylös 340
  • alas 7
Vierailija

Se on just toi 'ei ylimääräistä missään'. Naisessa pitää olla sitä naisellisuutta, jotain mistä ottaa kiinni, pehmeyttä.
Itse en pidä treenatuista naisista, inhottaakin piukkaakin piukempi kroppa.
Toi iloisuus myös lisää vetovoimaa.
Eli toiseks jäät.

• ylös 343
  • alas 30
Vierailija

Vaalea, iloinen ja luultavasti rennompi ja helpommin lähestyttävä kuin sinä. Siinä sen salaisuus.

• ylös 247
  • alas 7
Vierailija

65-kiloinen nainen ei voi olla kovin pyöreä, vaan pikemminkin juuri oikeissa mitoissa. Jos ei sitten satu tykkäämään jostain hevoskepeistä.

• ylös 368
  • alas 34
Vierailija

Hymyily, hymyily, hymyily. Vuosien kokemuksella väitän, että iloinen ja hymyilevä luonne on se ykkösasia mitä miehet katsoo. Naisen ulkonäkö saa aika paljon anteeksi kunhan on pilkettä silmäkulmassa.

• ylös 235
  • alas 3
Vierailija

No monien miesten silmää viehättää tietty naisellinen pehmeys, kurvit ja sellainen alkukantainen seksikkyys.

Tiukka 9v. pojan kroppa ei vedä puoleensa. Sinusta ehkä huokuu kontrolli eikä nautinto ;)

• ylös 281
  • alas 16
Vierailija

Siis mulla on instanssia reilu 6000 tykkääjää, kaverilla vain pari sataa, eikö sekin kerro jotain. Ja mitä luonteeseen tulee niin iloinen minäkin olen, mutta kaveri on kaikessa rohkeampi ja se jonka hauskoille jutuille kaikki nauraa.

Ap

• ylös 9
  • alas 317
Vierailija

Itse olen isompi kuin kaverisi ja vientiä on ollut aina, paljon. Olen 165/80, eli ylipainoa on mutta "hyvin muodostunutta" eli suuret rinnat ja pyöreä pylly, mahaa ei juurikaan ole. Hymyilen, olen iloinen, avoin, lempeä ja naisellinen. Siinäpä se.

• ylös 130
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis mulla on instanssia reilu 6000 tykkääjää, kaverilla vain pari sataa, eikö sekin kerro jotain. Ja mitä luonteeseen tulee niin iloinen minäkin olen, mutta kaveri on kaikessa rohkeampi ja se jonka hauskoille jutuille kaikki nauraa.

Ap

Kertoo se ja kertoo jotakin juurikin kaverisi eduksi.

• ylös 162
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat