Miehet kuumana minua pyöreämpään kaveriini
Oon treenattu, ei ylimääräistä missään, nätit kasvot ja tummat hiukset olkapäille. Ystäväni on hieman pyöreämpi noin 165cm/65kg, sporttinen muttei erityisen tiukassa kunnossa, kauniit kasvot, pitkähköt vaaleat hiukset ja iloinen persoona.
En ymmärrä miten meistä kahdesta hän on se joka saa aina kaiken miesten huomion??
Enkä siis ole kateellinen, ihmettelen vain. Eikö miehet tykkääkään timmeistä naisista?
Kommentit (180)
Se on näitä henkimaailman juttuja. Moni mies luulee että tykkää treenatuista kukkakepeistä mutta heppiä vetää puoleensa se uhkeampi "hedelmällinen" nainen. Sinun ystäväsi erittää naisellisia feromoneja ja sinä et.
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla on instanssia reilu 6000 tykkääjää, kaverilla vain pari sataa, eikö sekin kerro jotain. Ja mitä luonteeseen tulee niin iloinen minäkin olen, mutta kaveri on kaikessa rohkeampi ja se jonka hauskoille jutuille kaikki nauraa.
Ap
No tämähän nyt selittää kaiken. Sinun installesi nauretaan ja kaverisi jutuille nauretaan. Siinä ero.
165/65 ei tosiaan ole mikään pyöreä, kuulostaa ihan normaalilta. Ei moniakaan miehiä kiinnosta onko tiukka kroppa, luonne ratkaisee. Terveen näköiset ovat hyviä äitiehdokkaita.
Ei fines kuikelot iske, pyöreämpi parempi!!!
Terveen näköinen nainen vai kuivan kesän orava, hmm... Tiukka valinta.
Vierailija kirjoitti:
165/65 ei tosiaan ole mikään pyöreä, kuulostaa ihan normaalilta. Ei moniakaan miehiä kiinnosta onko tiukka kroppa, luonne ratkaisee. Terveen näköiset ovat hyviä äitiehdokkaita.
Siis läskiähän on tässä n. 10 kiloa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Niin minunkin mielestä. Itse painan 54kg!!
Ap
Itse olen seurustellut naisen kanssa (170 cm) joka painoi suhteen alussa 57 kg, mielestäni vähän alipainoa, nainen lihoi 59 kg ja alkoi vaikuttaa normaalimmalta.
Eli semmoinen 59/60 kg lienee ihannepaino tuohon pituuteen.
Sinkkumies
IMHO
Vierailija kirjoitti:
65-kiloinen nainen ei voi olla kovin pyöreä, vaan pikemminkin juuri oikeissa mitoissa. Jos ei sitten satu tykkäämään jostain hevoskepeistä.
Kiva kuulla.
Kun naiselta ottaa n. 10 kg pois pituudesta niin ollaan ok. mittasuhteissa.
Sinkkumies
Eli 177 cm 67 kg
170 cm 60 kg
165 cm 125 kg
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ap
Ihanaa, että olet paikalla.
Suukkoja,
Sinkkumies
Kyllähän pyöreät naiset miehiä kiinnostaa. Miksi niin? En tiedä. Voivat ajatella pyöreiden olevan helppoja ja luotettavia. Ehkä on kiva kun muut miehet eivät heti kuolaa oman naisen muotojen perään. Tiedä sitä.
N21
Tämäkin jakaa mielipiteitä. Ite tykkään timmeistä naisista. Kestävyysjuoksijoilla on parhaat vartalot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ap
Timmissä kunnossa ja painoa noin vähän, apua.
Käyttäjä16049 kirjoitti:
Kyllähän pyöreät naiset miehiä kiinnostaa. Miksi niin? En tiedä. Voivat ajatella pyöreiden olevan helppoja ja luotettavia. Ehkä on kiva kun muut miehet eivät heti kuolaa oman naisen muotojen perään. Tiedä sitä.
N21
Tässä on vähintään 5 oleellista muuttujaa. Miehet nyt vain sattuu rakastamaan naisia, vaikka olisivatkin vähän out of their league
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ap
Ihanaa, että olet paikalla.
Suukkoja,
Sinkkumies
Ihanaa av-romanssi <3
Sinkkumies vihdoinkin löysi naisen joka on hänen kanssaan samaa mieltä ja vastaa tämän viesteihin. Kyllä maailmassa vielä toivoa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ap
Timmissä kunnossa ja painoa noin vähän, apua.
Noin vähän? T. timmi 43kg
Et vaan ole mukava. Ei kukaan halua oikeasti jotain instafitnesstyyppiä riesakseen. Siis muut kuin toiset yhtä tyhjäpäiset. Sinun kannattaa keskittyä heihin.