Miehet kuumana minua pyöreämpään kaveriini
Oon treenattu, ei ylimääräistä missään, nätit kasvot ja tummat hiukset olkapäille. Ystäväni on hieman pyöreämpi noin 165cm/65kg, sporttinen muttei erityisen tiukassa kunnossa, kauniit kasvot, pitkähköt vaaleat hiukset ja iloinen persoona.
En ymmärrä miten meistä kahdesta hän on se joka saa aina kaiken miesten huomion??
Enkä siis ole kateellinen, ihmettelen vain. Eikö miehet tykkääkään timmeistä naisista?
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Kun naiselta ottaa n. 10 kg pois pituudesta niin ollaan ok. mittasuhteissa.
Sinkkumies
Eli 177 cm 67 kg
170 cm 60 kg
165 cm 125 kg
Sinkkumies
joku on vissiin ottanut sun aivoista 10kg poiss..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
165/65 ei tosiaan ole mikään pyöreä, kuulostaa ihan normaalilta. Ei moniakaan miehiä kiinnosta onko tiukka kroppa, luonne ratkaisee. Terveen näköiset ovat hyviä äitiehdokkaita.
Siis läskiähän on tässä n. 10 kiloa.
Sinkkumies
Niin minunkin mielestä. Itse painan 54kg!!
Ap
Ihanaa, että olet paikalla.
Suukkoja,
Sinkkumies
Ihanaa av-romanssi <3
Sinkkumies vihdoinkin löysi naisen joka on hänen kanssaan samaa mieltä ja vastaa tämän viesteihin. Kyllä maailmassa vielä toivoa on.
Vastasithan sinäkin ;)
Sinkkumies
Kateellisuus ei kaunista ..
Käyttäjä16049 kirjoitti:
Kyllähän pyöreät naiset miehiä kiinnostaa. Miksi niin? En tiedä. Voivat ajatella pyöreiden olevan helppoja ja luotettavia. Ehkä on kiva kun muut miehet eivät heti kuolaa oman naisen muotojen perään. Tiedä sitä.
N21
Miehet nyt vaan ylipääntänsä kuolaa kaikkien naisten (jotka näyttää naisista, eikä ruumiilta) perään saadakseen näiltä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Eli 177 cm 67 kg
170 cm 60 kg
165 cm 125 kg
Sinkkumies
joku on vissiin ottanut sun aivoista 10kg poiss..
Joo, enää on 50 kg jäljellä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä16049 kirjoitti:
Kyllähän pyöreät naiset miehiä kiinnostaa. Miksi niin? En tiedä. Voivat ajatella pyöreiden olevan helppoja ja luotettavia. Ehkä on kiva kun muut miehet eivät heti kuolaa oman naisen muotojen perään. Tiedä sitä.
N21
Miehet nyt vaan ylipääntänsä kuolaa kaikkien naisten (jotka näyttää naisista, eikä ruumiilta) perään saadakseen näiltä seksiä.
Ei pidä paikkaansa. (on tietenkin hyvä uskotella itselleen niin)
Sinkkumies
Runsaat rinnat ja pyöreä pylly. Jokin niissä vain kiehtoo.
Käyttäjä16049 kirjoitti:
N21
Katos siinä on hän, jota vihaa kaikki miehen ja naiset :D
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Eli 177 cm 67 kg
170 cm 60 kg
165 cm 125 kg
Sinkkumies
eli 177 cm - 10 kg = ?????
Minusta olisi todella ahdistavaa, jos tuntemattomat miehet kävisivät kuumana minuun. Onko se muka naisista suurimman osan tavoite ja unelma? Kuka vaan omasta mielestänne ällöttävä äijä saa huudella ja ehkä lääppiä? Vain siksi, että silloin tunnette olevanne suosittuja? Minua inhottaa ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Eli 177 cm 67 kg
170 cm 60 kg
165 cm 125 kg
Sinkkumies
eli 177 cm - 10 kg = ?????
Sinkkumies
Juuri oikean kokoinen, sopusuhtainen.
Valitsisin hänet. Mielestäni esim. Jutta Gustafsson tai Tiina Jylhä ovat liian lihaksikkaita. Eivät herätä halua...
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Eli 177 cm 67 kg
170 cm 60 kg
165 cm 125 kg
Sinkkumies
siss 165-senttisen ihannepaino on 125kg???
sportti heppu kirjoitti:
Tämäkin jakaa mielipiteitä. Ite tykkään timmeistä naisista. Kestävyysjuoksijoilla on parhaat vartalot.
Tässä näkyy, että kaikille (kaikkein hoikimmillekin) on ottajansa. Kavereiden ja oma naismaku vaihtelee suuresti, mutta sen olen noteerannut ettei kukaan tunnu tykkäävän liian laihoista naisista esim.juuri mainitsemistasi kestävyysjuoksijoista. Kieltämättä instagramissa joku todella laiha nainen näyttää hyvälle ja luonnossa on asia toisin. Henk.koht. tykkään, että naisella on hyvä takapuoli ja reisissä muotoa. Lisäksi oma heikkous on iloiset blondit.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi todella ahdistavaa, jos tuntemattomat miehet kävisivät kuumana minuun. Onko se muka naisista suurimman osan tavoite ja unelma? Kuka vaan omasta mielestänne ällöttävä äijä saa huudella ja ehkä lääppiä? Vain siksi, että silloin tunnette olevanne suosittuja? Minua inhottaa ajatuskin.
Oisko sulla asenteessa vikaa?
Entä jos miehet arvostaisi sua ja pitäisi sua kauniina?
Sinkkumies
Itseäni ei ainakaan kiinnosta tippaakaan mitkään salinazit. Ei toki läskitkään. Paras nainen on sellainen normaali, bmi 23-25
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei ainakaan kiinnosta tippaakaan mitkään salinazit. Ei toki läskitkään. Paras nainen on sellainen normaali, bmi 23-25
Ei ne halua pizzanaamaista miestä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
sportti heppu kirjoitti:
Tämäkin jakaa mielipiteitä. Ite tykkään timmeistä naisista. Kestävyysjuoksijoilla on parhaat vartalot.
Tässä näkyy, että kaikille (kaikkein hoikimmillekin) on ottajansa. Kavereiden ja oma naismaku vaihtelee suuresti, mutta sen olen noteerannut ettei kukaan tunnu tykkäävän liian laihoista naisista esim.juuri mainitsemistasi kestävyysjuoksijoista. Kieltämättä instagramissa joku todella laiha nainen näyttää hyvälle ja luonnossa on asia toisin. Henk.koht. tykkään, että naisella on hyvä takapuoli ja reisissä muotoa. Lisäksi oma heikkous on iloiset blondit.
Mulle tulee aina laihoista naisista mieleen, että mä rikon ne. No enhän mä niitä oikeasti riko, mutta se siis on päällimäisenä mielessä.
Puhun siis alipainoisista.
Sinkkumies
mistä tietää että miehet arvostaa
Niinpä. Tarvitset painonhallintaasi apua, jos et tuohon itse pysty. Itse arvostan, että mimmi on pudottanut vielä yhden kilon enemmän.
Sinkkumies