Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmisten on pakko käydä isolla hädällä toisten kotona?

Vierailija
09.07.2018 |

Käsitän, että joskus tulee yllättävä hätä ja joskus kyläily on pitkä. Mutta esim äitini käytöstä en ymmärrä; meille on vain 15 minuutin matka, mutta 5 minuuttia kylässä oltuaan menee vessaan. Olin juuri käynyt suihkussa, ja myös eteiseen ulottui kaamea haju meidän pienessä asunnossa, vaikka wc:tä tajusinkin välttää äitini siellä oltua pitkään. Mitään sairauksia hänellä ei ole asiaan liittyen, silloin ymmärtäisin pakon. Yököttävää. Lisäksi epäilen, ettei äiti ole kovin tarkka käsien pesusta. Ei tuosta oikein sanoakaan voi, pitäisi olla aika itsestään selvää aikuiselle ihmiselle että voisi mahdollisuuksien mukaan välttää olemasta ällöttävä toisten luona.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen ruokailurytmi ja muutenkin säännölliset elämäntavat takaavat sen, että suolikin toimii säännöllisesti aamiaisen jälkeen eikä tarvitse työpaikan tai kyläpaikan vessoja saastuttaa. Ihmetyttää nämä pitkin poikin paskoajat.

Vierailija
42/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ap yli 30 vuotias, kun ei kerran ole asunut lapsuuskodissa 17 vuoteen? Ja ei antaisi oman äitinsä käydä asunnossaan wc:ssä?

Jos se haju noin paljon häiritsee, voit tietysti kieltää äitiäsi käyttämästä wc:täsi tai tulemasta kylään luoksesi. Itse ilmeisesti paskot parfyymia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännöllinen ruokailurytmi ja muutenkin säännölliset elämäntavat takaavat sen, että suolikin toimii säännöllisesti aamiaisen jälkeen eikä tarvitse työpaikan tai kyläpaikan vessoja saastuttaa. Ihmetyttää nämä pitkin poikin paskoajat.

Varmasti näin..3vuorotyössä vaan aika huono pitää yllä säännöllistä rytmiä..

Vierailija
44/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä on mielestäni varsin outo suhtautuminen ruumiin toimintoihin. Minulla oli aikoinaan kämppis, jonka mielestä vessassa pitää loruuttaa vettä, kun pissaa, ettei toinen kuule. Laitoin toki oven kunnoolla kiinni, mutta en tuhlaa vettä tuollaisen vuoksi.

Toki minusta pitää toimiä siististi, eli jos pönttöön jää jälkiä, käytetään harjaa ja kädet pestään kunnolla asioinnin jälkeen jne. Jos vessassa on ilmanraikastussuihke (mielellään myrkytön) tai poopourri, toki käytän niitä.

Vierailija
45/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan osaat äidillesi sanoa että pese kädet. Oksettavia nämä jotka paskoo kunnon tahnapaskat pönttöön, eivät edes kastetulla paperilla pyyhkäise persettään ja sitten nopeasti huljuttavat sormen päät raanan alla. Sitten paskan haju lemahtelee koko ajan sieltä vessasta.

Vierailija
46/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa taas sama juttu kuin niin monissa muissa: Kaikki ihmiset eivät ole prikulleen samanlaisia kuin minä, voi kauheeta, ei voi ymmärtää tai hyväksyä!  Ja asioita ei voi hoitaa kuin yhdellä ainoalla oikealla tavalla, minun tavallani. Lisään tähän, että mielestäni kyllä pitää esim. perushygienia olla kunnossa, mutta moni muu asia on vaikkapa terveyden sanelemaa. Ap. toki otti tämän huomioon, mutta moni kommentoija ei.