Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmisten on pakko käydä isolla hädällä toisten kotona?

Vierailija
09.07.2018 |

Käsitän, että joskus tulee yllättävä hätä ja joskus kyläily on pitkä. Mutta esim äitini käytöstä en ymmärrä; meille on vain 15 minuutin matka, mutta 5 minuuttia kylässä oltuaan menee vessaan. Olin juuri käynyt suihkussa, ja myös eteiseen ulottui kaamea haju meidän pienessä asunnossa, vaikka wc:tä tajusinkin välttää äitini siellä oltua pitkään. Mitään sairauksia hänellä ei ole asiaan liittyen, silloin ymmärtäisin pakon. Yököttävää. Lisäksi epäilen, ettei äiti ole kovin tarkka käsien pesusta. Ei tuosta oikein sanoakaan voi, pitäisi olla aika itsestään selvää aikuiselle ihmiselle että voisi mahdollisuuksien mukaan välttää olemasta ällöttävä toisten luona.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hätä ei lue lakia. Täysin normaalia. En ymmärrä yhtään ihmisiä jotka kauhistelee kakkamisen kanssa. Paska tulee kun paska tulee. 

Vierailija
2/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne vessat sitä varten ole, että niitä käytetään kun on hätä? Pidättäminen ei ole tervettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätä ei lue lakia.

Itse en pysty pidätteleen yhtään kun mourasee.

Vierailija
4/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äitisi on tulossa, jätä esille hajustesuihke ja käsidesiä ihan tyrkylle, jos noin paljon häiritsee.

Vierailija
5/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis, että vieraasi tuntee olonsa epämukavaksi pidätelleessään sekä ulostetta, että pierua?

Vierailija
6/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei se hätä paikkaa eikä aikaa katso. Se tulee kun tulee, vaikka kuinka olisi tullut vieras lyhyen matkan päästä. Kotiinsako hänen pitäisi jöötille lähteä?`

Vierailija
7/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset on hyviä. Sen sijaan käsien pesun välttelyä en ymmärrä ja se ällöttää paljon.

Vierailija
8/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kai hätä ei tule noin yllättäen, vaan yleensä käyn mieluiten kotona. Ehkä kaikki ei ole yhtä onnekkaassa harmoniassa suolen toiminnan kanssa. Jos tunnen hädän alkavan muodostua jossakin toisaalla, niin pystyn kyllä tavallisesti odottamaan ihan helposti, että pääsen mukavaan paikkaan sen toimittamaan, eli en todennäköisesti menisi kakalle jonkun toisen märässä kylpyhuoneessa. Ap

Vierailija
9/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paska paikkaa kysele!

Vierailija
10/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä arvelet, että äitisi ei pese käsiään? Onko sanonut?

Vierailija
11/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis, että vieraasi tuntee olonsa epämukavaksi pidätelleessään sekä ulostetta, että pierua?

En, mutta en mielellään itse ällöttyisi hajussa. Olisi parasta, jos vieras pystyisi käymään hädällä kotona ja lähtemään meille vaikka hiukan luvattua myöhemmin. Ap

Vierailija
12/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se on sun äitisi. Etkö ole tottunut jakamaan vessan hänen kanssaan?

Vierailija
13/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mistä arvelet, että äitisi ei pese käsiään? Onko sanonut?

Koska en ole kuullut hanan ääntä ja yleensä sen kuulee väkisin tähän keittiöön jotenkin kai putkien kautta D: Ap

Vierailija
14/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se on sun äitisi. Etkö ole tottunut jakamaan vessan hänen kanssaan?

En viimeiseen 17 vuoteen kun olen asunut pois kotoa

Ap

Vierailija
15/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vuoroin vieraissa.

Tee sinäkin ap., puolestasi vastavierailu ja kevennä oloasi siellä siellä päässä...

Vierailija
16/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattaa olla usein niin, ettei kotoa lähtiessä kakata yhtään, mutta kun vähän kävelee, niin sitten kyllä. Eli olen kylään mennessäni ihan kuin ap:n äiti.

Vierailija
17/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää että puhut äidistäsi noin epäkunnioittavasti.

Äiti joka sinut synnytti, hoiti ja ruokki. Vaippasi vaihtoi ja ripuliprseesi pyyhki.

Vierailija
18/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sinäkin paskonut koko lapsuutesi ja nuoruutesi äitisi vessaan. 

Vierailija
19/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä ketään vieraita kotiisi kun siinä on se riski että joku käyttää sinun vessaasi. 

Vierailija
20/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten erilaiset mahantoiminnot ihmisillä voikaan olla! Tän keskustelun perusteella on ihan yleistä että yhtäkkiä yllättäen tulee kauhea paskahätä? Itse en ole koskaan elämässäni kokenut tuollaista, voin pidätellä ilman _mitään_ ongelmia vaikka tuntikausia ja ajoitan aina isomman hädän niin että olen kotona ja mieluiten vielä just ennen suihkuun menemistä. Joku mahatauti/ruokamyrkytys/ripuli on toki eri asia.

Sama pätee tähän nettimeemeissäkin esiteltyyn ilmiöön että vessassa täytyy olla jotain luettavaa ja jos puhelin unohtuu niin jengi lukee shampoopulloa.... wut? Jotain on kyllä ruokavaliossa pahasti pielessä jos se paskominen kestää niin kauan että ehtii tylsistyä ilman luettavaa :D

Eri