Samsung yrittää kusettaa takuussa. Mitä kannattaisi nyt tehdä?
Puhelimeen näyttöön siis tullut huonoja pikseleitä eivätkä suostu sitä vahtamaan.
Kommentit (32)
Itsekseen tullut? Vie jonnekkin korjausfirmaan se katsottavaksi, että jos oikeasti kyse on valmistusvirheestä, josko he voisivat kirjoittaa jonkunnäköisen todistuksen tuosta? Ja jos Samsungia ei sit kiinnosta Kuluttajaviranomaista saattaisi kiinnostaakkin. Mutta jos oot sen pudottanut ja näyttö on siksi sekaisin, ei ole takuunalainen juttu alunperinkään. Onko sulla kotivakuutusta?
Vierailija kirjoitti:
Se on heidän tapansa tehdä bisnestä. Älä osta enää Samsungia.
En niin, ei ikinä enää samsungia. Mutta miten saan samsungin vastuuseen tästä?
Vaativat 899€ korjauksesta. Jos eivät korjaa vaativat minulta joka tapauksessa 49€ !!!
Onko tuo edes laillista!!!
Vierailija kirjoitti:
Itsekseen tullut? Vie jonnekkin korjausfirmaan se katsottavaksi, että jos oikeasti kyse on valmistusvirheestä, josko he voisivat kirjoittaa jonkunnäköisen todistuksen tuosta? Ja jos Samsungia ei sit kiinnosta Kuluttajaviranomaista saattaisi kiinnostaakkin. Mutta jos oot sen pudottanut ja näyttö on siksi sekaisin, ei ole takuunalainen juttu alunperinkään. Onko sulla kotivakuutusta?
Viime kerralla kun tapahtui täytin netissä jonkun valituslomakkeen kuluttajaviranomaiselle eikä mitään tapahtunut. Ei tullut edes mitään vahvistusta että olin täyttänyt sen lomakkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako ostaa Kiinalaista?
Samsung ei ole kiinalainen, vtun urpo.
Vierailija kirjoitti:
Itsekseen tullut? Vie jonnekkin korjausfirmaan se katsottavaksi, että jos oikeasti kyse on valmistusvirheestä, josko he voisivat kirjoittaa jonkunnäköisen todistuksen tuosta? Ja jos Samsungia ei sit kiinnosta Kuluttajaviranomaista saattaisi kiinnostaakkin. Mutta jos oot sen pudottanut ja näyttö on siksi sekaisin, ei ole takuunalainen juttu alunperinkään. Onko sulla kotivakuutusta?
Viime kerralla kun tapahtui täytin netissä jonkun valituslomakkeen kuluttajaviranomaiselle eikä mitään tapahtunut. Ei tullut edes mitään vahvistusta sähköpostiin että olin täyttänyt sen lomakkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako ostaa Kiinalaista?
Kannattaa. Ne oneplussat jota minulla on ollut ovat olleet kestävämpiä kuin samsungit.
Tämän jälkeen pelkkää kiinalaista mulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako ostaa Kiinalaista?
Samsung ei ole kiinalainen, vtun urpo.
Älä usko kaikkia viherpesuja. Korealaiset ovat samaa heimoa ja syövät koiria ja lepakoita.
Niin eli aloittaja toimitti puhelimen huoltoon. Huolto totesi että aloittaja on rikkonut puhelimen eli ei mene takuuseen. 49e maksu on luultavasti joku tutkimus/käsittely maksu ja nyt aloittaja raivoaa netissä että Samsung on syyllinen.
Jokaisen pitää kantapään kautta kokea samsungin laatu ja palvelut. Minunkin pari vuotta vanha samsungin bluray-kotiteatteri alkoi ykskaks päälle laittaessa käynnistelemään itseään uusiksi loputtomiin ja netistä tutkittuani se vaikutti olevan aika yleinen ilmiö niiden vehkeiden kanssa. Ilmeisesti se oli jotenkin paskonut itsensä ohjelmallisesti netin kautta. Takuuhuolto suostui ottamaan vastaan muttei ne sille mitään sitten saaneet tehtyä ja romuksi meni. Eikä koskaan enää mitään samsungia.
Samsung on surkein android valmistaja mikä löytyy. Halvimmat puhelimet lagisia paskoja. Päivitysten saaminen kestää vaikka kovasti luvataan hyvää päivitystukea. Nothing phone sai Android 15 jo joskus loka-marraskuussa, niin toinen puhelin S23 odottelee sitä vielä... Androideista Google Pixel, Nothing phone ja Oneplussa on ainoita mitkä toimii hyvin ja muut voi jättää kaupan hyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako ostaa Kiinalaista?
Samsung on korealainen, toki valmistettu Kiinassa, mutta niin on sinun iphonesikin.
Pakko kehua Samsungia, minulla ja puolisolla on kaikki puhelimet olleet Samsungin S sarjaa, taisi S2 olla ensimmäinen(?) ja uusin nyt S23 (vai oliko jo S24?) eikä yksikään(!) ole mennyt rikki/ollut muutakaan vikaa. Varsinkin todella meistä kovassa käytössä (altistuu säiden vaihteluille) ja hyvin kestää.
Työn kautta uusi puhelin säännöllisesti, ja kierrätetään perheenjäsenille eteenpäin, tuon vuoksi puhelimia tulee uusittua säännöllisesti, mutta vikojen takia ei ainuttakaan ole uusittu. Kuutisen vuotta oli pisimmillään yksi käytössä, hieman akkuteho alkoi kärsiä, mutta se varmasti normaalia tuollaisella käyttömäärällä.
Vierailija kirjoitti:
Niin eli aloittaja toimitti puhelimen huoltoon. Huolto totesi että aloittaja on rikkonut puhelimen eli ei mene takuuseen. 49e maksu on luultavasti joku tutkimus/käsittely maksu ja nyt aloittaja raivoaa netissä että Samsung on syyllinen.
Juu, eli siinä oli naarmuja joilla ei ole mitään tekemistä sen näytön kanssa.
En ole pudottanut sitä, eikä naarmu ole todiste siitä.
Ap
Eihän näitä pitäisi kiitellä, mutta pudotin vahingossa oman Samsung puhelimeni kauppakeskuksen parkkipaikalle paskaiselle ja märälle asfaltille jotain vuosi sitten ja näytön lasiin tuli naarmu, mutta toistaiseksi ainakin on pelannut kuin mitään ei olisi tapahtunut. Harmi kun ei tullut ostettua tähän lompakkomallista suojusta, nyt mallin poistuttua myynnistä niitä suojuksiakaan ei ole enää saatavana. Edelliseen tuli hankittua se, mutta aikaa myöten se suojus itse meni rähjäisen näköiseksi ja kiinnityslirpake halusi katkeilla, korjasin sen teipillä mutta eihän sekään kauaa kestänyt.
Mistähän muuten saisi vähän ennakkoon vihiä milloin esim. S-pankin sovellus olisi lakkaamassa toimimasta jossain käyttöjärjestelmäversiossa ettei tulisi taas yllätyksenä että tänäänpä puhelimesi onkin yhtä-äkkiä vanhentunut lälläslää, etpä pääsekään pankkisovellukseen hoitelemaan asioita...
Vierailija kirjoitti:
Pakko kehua Samsungia, minulla ja puolisolla on kaikki puhelimet olleet Samsungin S sarjaa, taisi S2 olla ensimmäinen(?) ja uusin nyt S23 (vai oliko jo S24?) eikä yksikään(!) ole mennyt rikki/ollut muutakaan vikaa. Varsinkin todella meistä kovassa käytössä (altistuu säiden vaihteluille) ja hyvin kestää.
Työn kautta uusi puhelin säännöllisesti, ja kierrätetään perheenjäsenille eteenpäin, tuon vuoksi puhelimia tulee uusittua säännöllisesti, mutta vikojen takia ei ainuttakaan ole uusittu. Kuutisen vuotta oli pisimmillään yksi käytössä, hieman akkuteho alkoi kärsiä, mutta se varmasti normaalia tuollaisella käyttömäärällä.
Ei minullakaan ollut ongelmia samsungin kanssa ennen kun siirryin foldeihin.
Helppoahan se on kehua kun et ole joutunut samsung huollon kanssa koskaan tekemisiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pakko kehua Samsungia, minulla ja puolisolla on kaikki puhelimet olleet Samsungin S sarjaa, taisi S2 olla ensimmäinen(?) ja uusin nyt S23 (vai oliko jo S24?) eikä yksikään(!) ole mennyt rikki/ollut muutakaan vikaa. Varsinkin todella meistä kovassa käytössä (altistuu säiden vaihteluille) ja hyvin kestää.
Työn kautta uusi puhelin säännöllisesti, ja kierrätetään perheenjäsenille eteenpäin, tuon vuoksi puhelimia tulee uusittua säännöllisesti, mutta vikojen takia ei ainuttakaan ole uusittu. Kuutisen vuotta oli pisimmillään yksi käytössä, hieman akkuteho alkoi kärsiä, mutta se varmasti normaalia tuollaisella käyttömäärällä.
Puoliso vaihtoi just Samsunginsa uuteen.. heti 7v käytön jälkeen. Edes akku ei pahemmin nikotellut vaan pelitti loppuun saakka edes joten kuten.
Se on heidän tapansa tehdä bisnestä. Älä osta enää Samsungia.