Netflix: Virgin River sarja. Jäipä jännään kohtaan. Seuraako kukaan?
Mitä lienee tapahtunut? Kuinkakohan kauan pitää odottaa uutta tuotantokautta?
Kommentit (11)
On siitä seiska kausikin alkamassa ihan näillä näppäimillä.
Itse katselin tuota muutaman kauden kaukokaipuussani, Hallmarkin korttikuvaston takia. Upeat jylhät vuoret, järviä, metsää.. Söpö rakkaustarina. Vähän Gilmoren tyttöjen katselun jälkeen. Oli pikkasen suuret odotukset, joten innostus lässähti.
Muistaakseni on joulun alla tullut aina uusi kausi.
Mä oon ahminut kaikki kaudet nyt putkeen tässä kuukausien aikana, miltei aamusta iltaan, kun olen ollut sairaana kotona.
Oon jopa katsonut uudelleen, laitan olkkariin pyörimään seurakseni samalla kun puuhastelen muuta, koska olen yksinäinenkin.
Tämä on mukavaa seuraa, ei liian jännää ja tarpeeksi romantiikkaa ja kauniita maisemia.
Ihana tarina, jossa miehensä menettänyt nainen menee kauniiseen tuppukylään ränsistyneeseen mökkiin ja ryhtyy kylän ainoan lääkärin sairaanhoitajaksi. Sitten mökki rempataan vimpan päälle ja syntyy romanssi paikallisen miehen kanssa ja heidän soutamista ja huopaamista sitten seurataan kaikki nämä kaudet :D
Muuten kiva sarja, mutta mikään ei laita yököttämään niin pahasti, kuin alkoholiongelman romantisointi.
Vierailija kirjoitti:
Muuten kiva sarja, mutta mikään ei laita yököttämään niin pahasti, kuin alkoholiongelman romantisointi.
Kenellä muka noista on alkoholiongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä muka noista on alkoholiongelma?
No sillä alkoholistilla? Miespääosa.
kuudes kausi ja 10 jaksoa vielä tulossa.