Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SOTELI syksy 2018

Vierailija
06.07.2018 |

Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.

Kommentit (3148)

Vierailija
761/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hakukohteessa nous esivalinnan pistemäärät edellisiin vuosiin verrattuna 10-15 p. Ei tullut kutsua metropolian eh 66 pisteellä. Edellisinä vuosina pisteet ollut aina 50-55! Harmittaa, olin melko varma ettei nyt noin radikaalia nousua pisteisiin tulis..

Vierailija
762/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hakukohteessa nous esivalinnan pistemäärät edellisiin vuosiin verrattuna 10-15 p. Ei tullut kutsua metropolian eh 66 pisteellä. Edellisinä vuosina pisteet ollut aina 50-55! Harmittaa, olin melko varma ettei nyt noin radikaalia nousua pisteisiin tulis..

Oliko Metropolia sulla ykkösvaihtoehto? Voihan se olla että jos sulla on joku muu ykkönen, niin metropoliasta ei tullut kutsua kun pääset ykkösvaihtoehtoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Metropolia sulla ykkösvaihtoehto? Voihan se olla että jos sulla on joku muu ykkönen, niin metropoliasta ei tullut kutsua kun pääset ykkösvaihtoehtoon

Joo oli ykkönen. Onneks tuli metropolian sh kutsu niin käsittääkseni viel mahis päästä eh koska sama valintaryhmä!

Vierailija
764/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä Oulun diakista Oo vielä kutsua tullut. .mutta pisterajat on julkaistu

Oulun Diakissa ollut sh-diakonissa pisteraja 11,1p.😂😂 aikamoinen saa olla jos ei sinne pääse! Hain itsekin Diakkiin mutta se on vasta kolmas vaihtoehto mulla.

Vierailija
765/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niille tullut jo tieto ketkä pääsevät suoraan yo-todistuksella vai tuleeko se myöhemmin ?

Vierailija
766/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niille tullut jo tieto ketkä pääsevät suoraan yo-todistuksella vai tuleeko se myöhemmin ?

Eikös se yleensä mene niin että todistusvalinta ilmotetaan ensin kun niiden ei sitten tarvi osallistua valintakokeeseen. Ainakin Turun AMK:n sivuilla luki että todistusvalinta ilmoitetaan ennen valintakutsujen lähetystä, toki muista kouluista en sitten ole satavarma.

Vierailija
767/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku saanut Laureaan kutsun?

Vierailija
768/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku saanu kutsua metropolia sairaanhoitaja päivätoteutuksee?

Vierailija
769/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän sä nyt noilla pisteillä pääset

Vierailija
770/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut on jo tulleet. Raja meni n. 70 pisteessä....

Vierailija
771/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiloboi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päässyt, kutsut jo jaettu! :/

Vierailija
772/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mietin myös. Kutsu tuli, mutta todistuksesta täydet pisteet. Vai katsotaankohan todistukset hakijoilta vasta ensi viikolla?

Vierailija
773/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mietin myös. Kutsu tuli, mutta todistuksesta täydet pisteet. Vai katsotaankohan todistukset hakijoilta vasta ensi viikolla?

Samaa mietin, itsellä ei kutsua tullut, mutta todistuksella kumminkin täydet pisteet. Olisiko vielä mahdollisuus päästä sillä.. 

Vierailija
774/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiloboi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiiät jos jakaa ensviikol loput? Ja eihän metropolian pisterajoja ole vielä julkaistu..

Vierailija
775/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropoliaan ei varmaa oo julkastu viel pisterajoja? En ainakaa oo löytäny. Tamkin ja lamkin sivuil ainakin jo on.

Vierailija
776/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiloboi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiiät jos jakaa ensviikol loput? Ja eihän metropolian pisterajoja ole vielä julkaistu..

Metropolia julkasee pisterajat muutenkin aina tosi myöhään niin se ei välttämättä kerro mitään :/

Vierailija
777/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurea ei ainakaan ole lähettänyt vielä pääsykoekutsuja. Sivuilla lukee, että tieto tulee sinne, kun pääsykoekutsut on lähetetty ja samalla tulee pisterajat näkyviin.

Vierailija
778/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsut on jo tulleet. Raja meni n. 70 pisteessä....

Huhhuh,taitaa olla Suomen korkeimpia pisterajoja..

Vierailija
779/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seamk bioanalyytikko 58+ Kutsu tuli vaikken ollut ensikertalainen vaan ikää jo paljon enemmän! 

Nyt jännittää. Millaisia valintakokeet ovat olleet, erityisesti tuon bioanalytiikan? Onko joku käynyt niissä?

Vierailija
780/3148 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seamk bioanalyytikko 58+ Kutsu tuli vaikken ollut ensikertalainen vaan ikää jo paljon enemmän! 

Nyt jännittää. Millaisia valintakokeet ovat olleet, erityisesti tuon bioanalytiikan? Onko joku käynyt niissä?

Kyllä siinä pääsykoekutsussa pitäis lukea että minkälainen se koe on.