SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään varasijat liikkunut? Moneltakohan opintopolku päivittyy tänään
Vaikea sanoa kun ei pääse kirjautumaan nyt..🤔
Se millon päivittelevät voi olla ihan mihin aikaan tahansa.Itse kyllä pääsin kirjautumaan ja ei ainakaan vielä ole päivittynyt. Tai ainakaan ei ole sijat liikkunut itselläni. Mutta yleensä on ollut niin, että opintopolku päivittyy arkisin joka aamu
Kyllä keväällä ainakin päivittelivät ihan miten sattuu.. joo en pääse tällä hetkellä lainkaan kirjautumaan jostain syystä
Okei no varmaankin sitten päivittelevät milloin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö opintopolku ole päivittynyt tulosten tulon jälkeen? Minulla oli käsitys, että opintopolku päivitettyisi reealiajassa 🙈 olen 3. Varasijalla ja stressi on kova siitä että liikkuuko se tuosta mihinkään enää..
Joo mulla ihans sama oon kans 3. Sijalla ja jännittää miten käy. Mutta tosiaan päivittyy yleensä kerran päivässä ja mihin aikaan tahanasa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö opintopolku ole päivittynyt tulosten tulon jälkeen? Minulla oli käsitys, että opintopolku päivitettyisi reealiajassa 🙈 olen 3. Varasijalla ja stressi on kova siitä että liikkuuko se tuosta mihinkään enää..
Joo mulla ihans sama oon kans 3. Sijalla ja jännittää miten käy. Mutta tosiaan päivittyy yleensä kerran päivässä ja mihin aikaan tahanasa
Kiitos tiedosta. Hieman jopa helpotti, että voi olla että olisin ehkä noussutki ylöspäin sijoissa.. Tai sitten en ja onhan mahdollista, että haaveilen turhaa paikasta joka on jo mennyt. Eikö tämäkin ole mahdollista ja jopa todennäköistä😁
Tuleeko kouluista kirjepostia mistä selviää opintojen alkamispäivä kun sitä ei lue netissä missään? Metropoliaan pääsin.
Huomenta. Opintopolussa vielä teksti opiskelijavalinta kesken. 1 vaihtoehtoon olen 24.vara, 2.vaihtoehtoon 16.vara ja 3. Hyväksytty(odottaa ylempien vaihtoehtojen tuloksia). Mitä tää nyt tarkoittaa? Olenko siis hyväksytty vai onko tästä mahdollisuus vielä tipahtaa?
epätietoinen kirjoitti:
Huomenta. Opintopolussa vielä teksti opiskelijavalinta kesken. 1 vaihtoehtoon olen 24.vara, 2.vaihtoehtoon 16.vara ja 3. Hyväksytty(odottaa ylempien vaihtoehtojen tuloksia). Mitä tää nyt tarkoittaa? Olenko siis hyväksytty vai onko tästä mahdollisuus vielä tipahtaa?
Hyväksytty on tietty hyväksytty eli kolmoseen pääset.
Tätä keskustelua kun lukee ja näkee millaisia kysymyksiä hyväksytyillä ihmisillä on niin mieleen tulee vain ajatus että otetaan sosiaali- ja terveysalalle yksinkertaisia ihmisiä. Eikö teillä ole minkäänlaista tiedon haku taitoa? Oikeasti, ilmeisesti kaikki fiksut ja pontenttiaaliset jää ulkopuolelle koulutuksesta.
Kiitos vastauksesta. Ekaa kertaa näissä hommissa. Jännittää ja tuntuu niin epätodelliselta.
Vierailija kirjoitti:
Tätä keskustelua kun lukee ja näkee millaisia kysymyksiä hyväksytyillä ihmisillä on niin mieleen tulee vain ajatus että otetaan sosiaali- ja terveysalalle yksinkertaisia ihmisiä. Eikö teillä ole minkäänlaista tiedon haku taitoa? Oikeasti, ilmeisesti kaikki fiksut ja pontenttiaaliset jää ulkopuolelle koulutuksesta.
Niin.. itseäkin hieman ihmetyttää eikö ihmiset todella osaa ottaa ihan perusasioista selvää, mutta toki neuvon enkä nyt ala ketään tuomitsemaan.
Ja vinkiksi sinulle, samassa lauseessa sana 'fiksu' ja 'tiedon haku taito' ei anna kovin fiksua kuvaa itsestäsi eli turha päteä😅
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kouluista kirjepostia mistä selviää opintojen alkamispäivä kun sitä ei lue netissä missään? Metropoliaan pääsin.
Mitä alaa pääsit opiskelemaan? Itse ainakin löysin tiedon, että opinnot alkaa mulla Metropoliassa 9.1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.. itseäkin hieman ihmetyttää eikö ihmiset todella osaa ottaa ihan perusasioista selvää, mutta toki neuvon enkä nyt ala ketään tuomitsemaan.
Ja vinkiksi sinulle, samassa lauseessa sana 'fiksu' ja 'tiedon haku taito' ei anna kovin fiksua kuvaa itsestäsi eli turha päteä😅
Ei ole samassa lauseessa. Ja nimenomaan tämä toiminta on tiedon_haku_taitoa.
Jäipäs harmittavan lähelle metropolian ensihoitaja paikka, varasija 9. Noh se ois suuntana Kotka sitte.
Toimiiko muilla Opintopolku? Itsellä ei koko aamuna ole päästänyt kirjautumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vinkiksi sinulle, samassa lauseessa sana 'fiksu' ja 'tiedon haku taito' ei anna kovin fiksua kuvaa itsestäsi eli turha päteä😅Ei ole samassa lauseessa. Ja nimenomaan tämä toiminta on tiedon_haku_taitoa.
Eikö paikka auennut vai mistä katkeruus?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, jumissa on !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, jumissa on !
Oli aiemmin jumissa joku puol tuntia sitten lähti taas toimimaan minulla
Jos mulla on 3. vaihtoehto 17. varasija, ni onko mahista päästä sitten ees 1. tai 2. vaihtoehtoon?? Ne vielä kesken..
Mites varasijat ovatko liikkuneet. Töissä ollaan ni ei oikeen voi stalkkaa opintopolkuu.
Kareliaan hain ja pääsin fyssariksi. Onko muita jotka ovat päässeet/hakeneet fysioterapeutiksi?